Typy na Avon produkty

Ahojte..prinášam vám typy na pár produktov ktoré už dlhšie používam a tak si dovolím vám o nich ničo napísať. Keďže Avon je u mňa stálica, ktorú používam kupujem len produkty ktoré ma zaujmú alebo sa mi zapáčia a zatiaľ som nemala s ničím problém.
Avon Planet Spa Revitalizačný krémový čistiaci gél s čínskym ženšenom 150ml
Toto mliečko na čistenie pleti som kúpila náhodne keď bolo za dobrú cenu. Konzistencia je ľahúčka krémová a ľahko sa rozotiera. Navlhčím si tvár vodou a jednu pumpičku si roztieram po tvári a masírujem končekmi prstov a následne opláchnem vodou. Skúšala som ho použiť aj s gumenou masážnou kefkou na tvár tiež z avonu ale to mi moc nevyhovovalo. Vôňa je celkom príjemná vôbec mi nevadí a má šikovný aplikátor s pumpičkou gél vôbec neostáva po stranách pri jeho míňaní pekne klesá. Čo sa týka jeho funkcie. tak pleť celkom dobre očistí a nevysúša ju. Pri make-upe už nebude stačiť si myslím ale pri dočistení pleti bude určite dobrý. Mne osobne odstráni moje namaľované obočie vodeodolným gélom na obočie od Milani, musím trošku viacej sa snažiť ale predsa to zmyje.
Je celkom fajín za vyskúšanie stojí ale kupovať ho už nebudem.

Avon Nutra Effects vyživujúci denný krém s SPF20
Chráni pleť pred vysúšaním obsahuje olej so zelenej kávy a mandľový olej a tak zanecháva pleť vyživenú a obnovenú. Je vhodný na citlivú pleť, hypoalergénny a alergologicky testovaný,bez parabénov a farbív. Treba sa vyhnúť kontaktu s očami. Ja osobne ho používam už vyše mesiaca a pleť dosť dobre hydratuje a po nose sa mi netvoria šupinky ako sa zvykli vytvárať hlavne v zimnom období. Zaujal ma hlavne tým, že obsahoval mandľový olej a tak bol jasným favoritom. Jeho modrý predchodca prešiel už dávno mojim testom a tak ho mám už v druhom balení ale myslím, že tento ho predbehol na plnej čiare. Je hustejší ľahko sa rozotiera a okamžite sa vstrebáva. Má príjemnú nevtieravú vôňu. Určite si ho kúpim zas.

Avon ColorTrend Lush Lips Balzam na pery Pineapple a Berry
V prvom rade ma zaujal ten ananásový keďže takú príchuť som ešte nikdy nemala no a ta vôňa je proste úžasná a ako prvý som si ho hneď aj objednala. Potom neskôr ku nemu pribudol tento fialový z bobuľového ovocia, ktorý teraz cez zimu aj používam. Ako som už nie raz spomínala, že mávam problém s modrými perami v zime a takéto balzamy mi veľmi vyhovujú lebo jemne pery zafarbia a dodajú im šťavu. Teda tento ich svojou farbou veľmi pekne obzvláštni ako vidieť a nie je vôbec tmavý. Nemusím sa tak báť, že sa ma zase niekto opýta prečo máš modré pery? Hydratuje veľmi dobre a pery chráni pred vysúšaním a zároveň pred popukaním. Takže je to skvelý pomocník 2v1. Určite by som sa po ňom vrhla zas.

Avon Planet Spa Treasures Of The Desert krém na ruky 30ml
Tak toto je hotová lahôdka keby sa dal zjesť tak ho nestihnem ani na ruky použiť. Tento mini kabelkový krém na ruky nie len že krásne vonia, ale aj veľmi dobre ruky chráni, teda ich hydratuje a zjemní. Krém sa celkom rýchlo vstrebe a ruky neostanú mastné. Má trošku hustejšiu konzistenciu ako ostatné krémy na ruky od Avonu ale za to je skvelý. Len má jeden malý problém, že je ho strašne málo a už som ho minula ani neviem kedy. Naozaj veľmy dobrý krém určite sa oplatí ho vyskúšať.

Avon Care krém na tvár Rosehips a Royal jelly 100ml
Celkom dobré ľahunké krémy na tvár ale cez zimu určite za mňa poviem nie. Celkom dobre hydratujú ale skôr sa zídu na leto. Tento medový som už minula a používala som ho väčšinou na ruky a pekne ruky zhydratoval a vôbec neboli suché. Pokiaľ máte problém s mastnou pleťou tak budú dobrou voľbou aj cez zimu lebo práve tieto ľahké krémy ma zachránia cez leto a tak sa až tak nelesknem ako po použití mastnejšieho krému. Konzistenciou sú skoro rovnaké takže rozdiel tam nie je akurát tak vôňa je odlišná a u každého príjemná.

A čo vy máte radi Avon? Alebo ktorý Výrobok je z Avonu váš naj?

Prajem Vám krásneho Silvestra a Štastný Nový Rok!!
Roumí

Komentáre

  1. Ja značku Avon nepouživam vobec, ale vyzerajú dobre :)

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Avone už nakupujem pomenej, odkedy už mamina nie je Avon Lady. Ale ten krémik na ruky ma veľmi zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. U mňa sa od nich osvedčil zelený olej na vlasy, je super a vlasy krásne zjemní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Avon mám veľmi rada a ich produkty sú naozaj kvalitné. Skvelé tipy :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Priznám sa, že z Avonu vôbec neobjednávam, no niekedy sm si objednávala. V súčasnosti ma však nejaké tie vecičky oslovia, najmä z hľadiska vône a preto po nich občas siahnem. Čo sa však týka líčidiel, tie objednávam skôr z parfums.sk

    Čo je dobré to musím mať

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný článek, z těchto produktů jsem zatím nic nezkoušela, takže díky za tipy :) od Avonu používám krém na ruce a nehty s glycerinem a je super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára