Recept: Nepečená Kokosovo ďatlová pochúťka

Keďže nám nejako sneh neprichádza tak aspoň niečo k nemu podobné táto plnková dobrota, ktorú som robila trošku dávnejšie. Tak trochu som zaexperimentovala a vyšla z toho riadna mňamka. Ak máte radi kokos ako ja tak určite treba vyskúšať. Myslela som, že sa mi to roztečie ale toto mascarpone z Lidla je proste najlepšie. Kupujte iba v Lídli lebo tie sú naozaj kvalitné. Mala som už aj iné ako napríklad z Billy alebo coop jednoty a tie sa roztekajú. :-(
 Suroviny: na malú formu
-malý hrnček ďatlí a 3 lyžice hrozienok namočené chvíľu vo vode
-1/2 malý hrnček kokos
-3 lyžice vody
-1 mascarpone 250g
-1 vajce
-1 malý hrnček kokos
-1 šľahačková smotana 200ml
-1lyžica med, cukor
Postup:
Ďatle pokrájame na kúsky a s hrozienkami dáme do mixéra pridáme vločky, kokos, vodu a rozmixujeme. Natlačíme cesto do formy rovnomerne aj po okrajoch a kým spravím plnku dám to do chladničky.
Rozdelíme bielok od žĺtka a z bielka vyšľaháme sneh. Žĺtok šľaháme s medom, cukrom do toho pridáme mascarpone a šľaháme. Potom primiešame hrnček kokosu ale nie všetko, aby ostalo na posypanie. Krém natrieme rovnomerne na korpus a na to vyšľahanú šľahačkovú smotanu a posypeme zvyšným kokosom. Dáme do chladničky aspoň na 2 hodiny.

DOBRÚ CHUŤ
ROumí♥

Komentáre

  1. Tak to vypadá výtečně :O škoda, že tohle není zrovna můj obor :)
    catthegdiaries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten koláčik vyzerá nesmierne atraktívne. A v takýchto prípadoch mi je ľúto, že nejem cukor :D

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Datle síce nemusím, ale v tom by nebol problém ich tam nedať. Vyzerá to úžasne. Pekné fotky ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Blog de la Licorne *

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja zboznujem vsetko kokosove takze keby som bola u teba na navsteve urcite by si si ma ziskala :)
    Pozyvam na luxusnu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára