Balzam na pery? Tak ktorý?

Ja ich proste zbožňujem a neviem sa bez nich zaobísť keď nemám nejakého tohto fešáka po ruke som nervózna zo suchých pier a navyše pre mňa je to proste kozmetika, s ktorou sa nemusím pozrieť ani len do zrkadla. Rôzne tvary, rôzne farby, rôzne príchute, rozkošné no nie? Od malička mám slabosť na takéto mini vecičky. A čo vy? :-)
Eos Citrón balzam na pery začnem teda konkrétne s týmto ktorý mám na fotke. Pred rokom cez leto som ho používala na dovolenke, keďže má ochranný faktor bolo jasné, že pôjde so mnou. Účel spĺňal, dokonale pery chránil pred slnkom a vydržal na perách dlho kým som niečo nepila alebo nejedla. Upozorním na jednú vec priamo pri tomto žltom s ochranným faktorom. Ak ho používate určite si ho neodložte na ďalší rok cez leto ako ja, proste začal smrdieť a už ho môžem len vyhodiť. Neviem či to urobia aj ostatné to som už radšej neskúšala.
Hydratácia je skvelá pri týchto balzamikoch zhŕňam dokopy všetky, ktoré som už minula asi štyri kusy. Názory som si všimla, že sa dosť líšia ale ja som s nimi veľmi spokojná preto ich kupujem stále dookola. Je pravda, že už popraskané pery nezachráni ale pri jeho pravidelnom používaní pery ani nepopukajú. Najviac sa mi páči ich zloženie takže na tomto to vyhrali a preto si ich hlavne kupujem.
Revo balzam na pery jahoda tak toto je proste pochúťka pre pery. Stačí keď si pričuchnete a už iný ani nebudete chcieť. Vonia krajšie ako jahodový sirup a chutí sladšie ako samotná jahoda. Objavila som ich na stránke balzamynapery.sk a už aj boli moje no a dva som darovala. Hydratácia je parádna pri dotyku s perami sa ihneď púšťa a dobre ich premastí. Povedala by som že je mastnejší ako samotný eos čo sa mi na tomto páči viac. Vydrží na perách dosť dlho a ta sladká chuť mi niekedy až vadí keď začnem niečo jesť ale budiš to prekúsnem lebo je fakt rozkošný. Zloženie už asi nie je až také prírodné nejaká tá látka sa tam nájde ale dá sa to ešte prijať. Nachádza sa síce v rovnakej podobizni ako eos ale tento má umelý matný obal a nemusíte sa báť že sa zle zatvára lebo ide mu to veľmi dobre a potom pekne zacvakne.
Softlips balzam na pery jahoda áno zas tá jahoda keď to tak krásne vonia čo narobím. Táto ľadová kocka sa ku mne dostala ako posledná. Tento balzam na pery mi darovala kamarátka lebo vraj ju štípal na perách. No ja si skôr myslím, že on ju na perách chladil čo je aj jeho práca. Vonia krásne po jahodách nie až tak úplne sladučko ale akurát. Tento sa od prvého momentu krásne kĺže po perách a nanáša sa asi najľahšie. Je jemnučký ako pierko pery vyhladí a zregeneruje. Má Spf 15 takže ja ho skôr využijem cez leto. Kamarátka mala tento softlips od minulých vianoc a vôbec nesmrdí ako eos stále krásne vonia jahodou a mentolom takže sa ho nebojím vôbec použiť. Možno že je to tým, že sa v zložení nájde nejaká tá nechcená látka ako petrolatum - vazelína z ropy a tožvie ešte čo. No nevadí ale proste majú tak úžasný dizajn že sa im nedá len tak ľahko odolať a ja som si kúpila potom dalšie 3 po vyskúšani tohto. No čo už som šiši. :-D
No takže tu je ich rozsudok: Ak chcete prírodný kúpte si Eos. Ak chcete hydtratáciu, pomoc pri pukaní pier a vôňu, sladkú chuť kúpte si Revo. Ak chcete schladiť ochraniť pred slnkom a hydratovať kúpte si Softlips. A keďže každý ma niečo do seba tak ja mám všetky. ♥

Labello Milk & Honey Balzam na pery najskôr musím začať tými ich terajšími obalmi proste sa mi nepáčia a hotovo. Podľa mňa boli tieto o veľa krajšie ale ako to už býva v tomto svete na všetkom už šetria že? Takže toto je môj posledný Labello ktorý som si kúpila lebo tie nové obaly sú fakt otrasné a tento si odložím na veky vekov... Milujem vôňu mlieko a med obzvlášť keď sa jedna o balzam na pery a tento ma zaujal hlavne "obalom" preto som si ho aj kúpila inak na tyčinky labello moc neletím. Hydratácia je fajin pekne pery vyživí a ochráni od popukania. Balzam nevydrží až tak dlho postupne sa vytratí skôr by som povedala že dlhšie vydržia tie masielka v plechovkách, ktoré mám veľmi rada. Vôňa je jemná nie veľmi vtieravá ale niečo mi tam chýba. No určite sú aj lepšie balzamky podľa mňa.
Cien Milk & Honey balzam na pery takže tým lepším myslím tento. Za to troj balenie a dve eurá je proste čo povedať, to zloženie je lepšie hádam ako pri väčšine z týchto čo tu mám. Tento balzam ak prestanú vyrábať začnem asi plakať, čo sa dúfam nestane. Jeho vôňa je úplne úžasná vonia krásne dokonalo a ja som sa doňho zamilovala na prvé použitie. Je to topka jednoducho ,,masielko" v tyčinke. Tento balzam na pery vôbec nie je taký tuhý ako labello a tým si ma aj získal. Ľahučko sa kĺže po perách nerozteká sa a popraskané pery sú zachránené. Hydratuje dosť dlho a vydrží pokiaľ je to v jeho silách. Ja mám ešte staršie balenie lebo som si všimla že už majú novšie obaly dosť podobné. Toto mám už posledný z tých troch takže už si brúsim zúbky na ďalšie lebo bez neho si to predstaviť neviem. Takže ak sa budete rozhodovať medzi tou istou príchuťou a náhodou to bude mlieko a med Cien je fakt najlepší balzam čo som zatiaľ v tyčinke mala len mi ich nevykúpte!! :-D

Tak čo ktorý sa vám páči? Aký je váš obľúbený?
Majte sa pekne

Roumí

Komentáre

  1. tak ty máš slušnú zbierku balzámov :) ja práveže vždy zabúdam si niečo na pery natrieť, a preto si ich ani veľmi nekupujem lebo mi potom len ležia niekde v šuflíku :) ale mám EOS ktorý je super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam doma asi 6 balzamov, no mojim naj je Crazy Rumors. :) Eos musím vyskúšať, vyzerá dobre. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mně teda eos vůbec nevyhovuje, já mám na rty nejraději čistý kokosový olej - to je přímo zázrak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Waw, ty ich ale máš. Ja mám jeden od sesternice z Nórska, nemá žiadnu vôňu, ale zbožňujem ho.


    www.flungoutofspace.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Za mě je nejlepší klasický kokosový olej ale do kabelky ho s sebou netahám :) Docela dobrou zkušenost mám s Carmex balzámy

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Poslednou dobou som dosť preriedila zbierku. Dôvodov bolo hneď niekoľko niektoré už boli aj staré a aj také ktoré som nepoužívala keďže mi nevyhovovali. Zostali mi nejaké od EOS a z celej zbierky najobľúbenejší je Sweet Mint. Ale najčastejšie siahnem aj tak po oleji od Clarins na ktorý som si dosť dlho brúsila zuby a teraz keď ho mám nepoužívam nič iné. Ale určite odporúčam aj balzam od The Body Shop ktorý obsahuje Bambucké maslo ten je tiež super aj na to, že ho musím nanášať prstami. :)
    Life is beautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne nevadí keď sa balzam nanáša prstami ten mám väčšinou doma:) od body shop ma lákaju teda:)

      Odstrániť
  7. Já eos naprosto zbožňovala, ale teď přes zimu jsem musela vytáhnout těžší kalybr, protože popraskaným rtům už opravdu nestačil. :/ A jsem na tom stejně, také musím, mít nějaký balzám pořád u sebe. :))
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja som ešte EOS nemala a ani Balmi a tieto dve značky ma vždy lákali vyskúšať ich :) Tak snáď ich nájdem pod vianočným stromčekom :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Eos to je láska, sice mi ty účinky nepřipadají tak úžasné, ale ten obal stojí za to, abych jednou chtěla mít sbírku :D!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára