Také tie moje zdravšie maškrty

Zdravím vás trošku si zamaškrtíme. Trošku ma uniesla taká tá mánia arašidových masiel a iných dobrôt, teda nie trošku ale trošku viac:-D. No ale ako sa hovorí žijeme len raz no nie? Najskôr to bola kozmetika ktorú som túžila stále nakupovať keď som začala blogovať. Všetko sa mi páčilo a čo som uvidela chcela som aj ja. Ale potom neskôr ma to už prestalo baviť a na zbytočné veci ktoré by som aj tak nikdy nevyužila som prestala kupovať aj keď toho nebolo až tak veľa. Teraz používam väčšinou to, čo potrebujem. Áno priznám sa, že produkty na pery tým neodolám asi nikdy a keď sa mi niečo páči si doprajem ale odtiaľ potiaľ;-) No a tak teraz prejdem teda na tieto dobrotyyyy.....
Do Lídla chodím rada ale keď tam majú napríklad taký Bio týždeň, vtedy som nevedela čo si vybrať skôr. Ako aj tento Bio sirup z agave vtedy som si kúpila hneď dva. A tieto srdiečka sú proste mňam chrumkavé v ponuke sú stále. Na posledy som objavila aj tieto mini sušienky do jogurtu alebo mlieka či na cesty podobné bebe sušienkam.
Olej z čiernej rasce - počuli ste už o ňom? Používa sa na pokožku a taktiež aj na komzumáciu. Je vhodný na problematickú aknóznu pokožku, zmierňuje zápal a podráždenie. V ponuke sú dva druhy na kozmetické účely a aj do kuchyne. Najlepší je asi tento, ktorý je určený na konzumáciu a môže sa použiť aj na pleť. Tvrdí sa, že je to ,,všeliek" lieči všetky choroby HIV, rakovinu, cukrovku a iné. Tieto skromné a silné semienka zneškodňujú super-baktérie odolné voči antibiotikám, liečia chemickými zbraňami otrávené telo, či stimulujú obnovu umierajúcich beta buniek v pankrease pri cukrovke. Napriek tomu málo ľudí o nich vie. Na internete si o týchto semienkach môžete prečítať viacej. Ja som si ich kúpila v zdravom obchode a dve chcem darovať.
Proteinella ktorú som objavila na instagrame kde ju všetci tak zbožňujú a ospevujú a týmto slovám som teda ani ja neodolala a musela som ju vyskúšať. Kúpila som si rovno dve aby som vedela ktorá je lepšia ale mne asi viac chutí ta tmavá čokoláda. Popravde myslela som že je to väčšia dobrota ale tak ako sa hovorí sto ľudí sto chutí. Kupovať ich už druhý krát asi nebudem možno raz.
Ja hlava deravá pridávam ešte balíček od Mixit tej miske som proste neodolala a medove mixit si v nej určite vychutnám.
Keď si mám niečo kúpiť v supermarkete najprv si prečítam či to neobsahuje nejaké tie éčka lebo oni to tam radi dávajú. A tieto dve pochúťky aj keď nie veľmi zdravé si kúpim. Tá Kauflanďácka arašidová nátierka je asi jediná ktorá obsahuje najviac arašidov a to 32% a naozaj ich v nej aj cítiť takže je to mňamka. Druhá je lotus nátierka myslím že ku nej veľa netreba stačí si predstaviť ako chutia lotus sušienky♥
 Tento kokosový olej som kúpila tiež v Lídli cez bio týždeň a je asi najlepší najkvalitnejší a nie je zbavený vône čo mňa ohromne potešilo. Jednoducho Top. Škoda že som si vtedy nevzala dva. A samozrejme javorový sirup musí byť.
DMbio kakaová nátierka ktorú som si kúpila aby som ju vyskúšala chutí úplne ako rozpustená 70%-tná čokoláda. Na lievance alebo palacinky či polevu je úplne úžasná.
No a už prichádzam k mojím obľúbeným maslám. Toto je kešu maslo ktoré skúšam prvý krát a je to naozaj kvalita. Mne vôbec nevadí keby to aj neobsahuje vyššie množstvo bielkovín(proteínu) ale čo už keď ich má. Je proste výborné kúpila som si ho lebo kešu orechy zbožňujem. V DM drogérii majú tiež kešu maslo ktoré som mala už dávnejšie a je tiež výborné.
Toto sú tie ku ktorým sa ja vždy vraciam šúfánek je najlepší a od kedy ho poznám kupujem ho stále dookola keď ho dojem. Neviem si to bez neho proste predstaviť. A moje už asi tretie arašidové maslo od gymbeam je to dobrota.
 Kašičky kaše sú proste najlepšie a tieto instantné sú aj rýchlo pre hladošov hotové. Mňam
Kupovala som si aj Alpro mlieko ale ostala som pri týchto sú rovnako dobré a aj lepšie a hlavne lacnejšie. Ako sa hovorí platí sa hlavne za značku. ;-)
Alesto Orechy nesmú chýbať 
 A toto sú moje najnovšie dva prírastky Protein Nuts ktoré mi nedávno prišli. Tiež som sa nehala na ne zlákať ale som strašne najviac zvedavá ako chutí ten karamel.
A to najlepšie na koniec. Nechcem sa chváliť ale som strašne rada, že som sa zúčastnila súťaže s receptom na nejakú dobrotu a tak sa mi podarilo získať plnú tašku DM výrobkov čo ma veľmi potešilo. Ďakujem.

A čo vy máte tiež nejaké úchylky na niečo?
Majte sa krasne
roumí♥

Komentáre

  1. Tak tento článok je úplne super a gratulujem ku krásnej výhre :-) Je tu množstvo vecí, ktoré si kupujem, najmä z Lidla a kopec ďalších, na ktoré sa chystám. Ďakujem aj za nové tipy :-) Ja mám teraz obdobie, kedy siaham často po rôznych ovsených kašách, aktuálne frčím na značke Semix, preto ma veľmi zaujali aj tie tvoje.Kde si zohnala značku Nominal?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nominal som zohnala v lidli keď bol bio týždeň to som tam zabudla napísať ale našla som ich aj v zdravom obchode ale trošku drahšie

      Odstrániť
  2. Srdiečka a javorový sirup kupujem pravidelne, chutia úžasne. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takovou výbavičku ti závidím :D. Zrovna jsem dopsala článek, ve kterém vychvaluji proeinellu a mně tedy uchvátila stejně jako ostatní :D. Tak uvidíme, jaká bude bílá, kterou mám také v plánu objednat :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Téééda, ty toho máš toľko... a gratulujem k výhre. Chcela by som vyskúšať tú nutellu z dmka, mala by byť vegan a aj arašidové maslo :)

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Šufánka, Proteinellu a Protein Nuts fakt závidím a gratuluji k výhře! :) Jinak třeba burákový másla z Lidlu mají aspoň 92% :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Proteinella! WOW ! a ako to vlastne chutilo ? :)

    http://beautybylenka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tys mi teda udělala chutě - Mixit miluju, kešu máslo a celkově Šufánky taky... a Lídl a jejich srdíčka jsou taky boží (zvlášť když je srovnám s podobnými produkty, mnohem dražšími).

    Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Uhm mňam :3 Tie musli srdiečka sú úžasné, tie si rada kupujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nakoľko som zo svojho jedálnička vyradila cukor i med, asi ťažko by som siahla po väčšine týchto produktov no vyzerá to neskutočne super

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára