In The Nude

Strašne sa mi zapáčil ich dizajn plechová krabička a úžasné nenápadné tiene, ktoré sú vhodné na použitie kedykoľvek a nemusíte sa báť že niečo stým pokazíte.
12 odtieňov nude farieb a veľa rôznych kombinácií. Dva posledné odtiene sú najtmavšie. Na krasotika.sk ich je viac ako dosť a tam si je vždy z čoho vybrať. Všetko s hnedými všetko s nude farbami je proste vždy mne najbližšie, či sú to rúže, lesky na pery, balzamy alebo tiene. A neobišla som ani túto značku, ktorú určite dobre poznáte. Objednávali sme si ju spolu s kamarátkou a tak preto mám na fotke dve palety.
W7 In The Nude paleta očných tieňov obsahuje aplikátor na jednej strane štetec a na druhej strane klasický penový. Keď nechcem aby sa mi pod oči prášilo použijem radšej ten penový aplikátor inak štetec používam svoj od Ebelin obojstranný. Lebo tento je trochu "tvrdší" a nepracuje sa sním tak ľahko. Či použijem drahšie ako napr. od Yves Rocher očné tiene alebo lacnejšie prášili sa pod oči všetky pokiaľ som ich nanášala štetcom a myslím, že je to celkom normálny jav. Čo mi chýba pri tejto paletke je zrkadlo celkom by sa mi tam aj hodilo síce by bola už aj cena iná ale nevadí. 
Výdrž tieňov je veľmi dobrá samozrejme s podkladovou bázou pod očné tiene od Avonu bez ktorej si to už neviem ani predstaviť. Bez podkladovej bázy som tiene neskúšala. Netvoria sa mi s ňou ani čiary v záhyboch viečka a tak sa nemusím báť nesympatického vzhľadu a stále dávať pozor či sa niečo nezmenilo. Moje viečka sa totižto trošku viacej mastia a potom to už nevyzerá pekne a preto som nerada používala očné tiene. Myslím, že vydržia aj celý deň. Snažila som sa ich trochu znázorniť na ruke ale na živo sú oveľa krajšie. Takže ja som spokojná. 

Ďalšou paletkou teda oproti tej prvej je to mini paletka Avon True Colour EyeShadow Smokey Brown očné tiene toto sú už moje druhé od Avonu a kedže som bola s prvými spokojná siahla som po týchto hnedých. Paletka obsahuje zrkadlo čo sa mi veľmi páči a pri nutnej náhodnej oprave nemusíte zo sebou trepať ďalšiu vec ako zrkadlo a ešte k tomu sa hrabať v kabelke a hľadať ho. Určite poznáte. :-D
Nevravím, že vždy treba aby bolo nutné opravovať očné tiene ale len tak pozrieť pre kontrolu do zrkadla keď nieje náhodou po ruke toaleta. Paletka ako vidieť obsahuje 4 očné tiene, ktoré sa dajú použiť aj všetky naraz, len dva alebo iba jeden. Ďalej obsahuje obojstranný aplikátor, ktorý je na jednej strane užší a tým sa dá pekne s tmavším tieňom vytvoriť zaujímavá očná linka. Tiene vydržia tak isto s podkladovou bázou pod očné tiene od Avonu aj celý deň, takže je to skvelá kombinácia a rada to takto používam. neľutujem ani jednu kúpu ani druhú. Dá sa s ňou vytvoriť krásne dymové líčenie ktoré sa hodí úplne ku všetkému. Prášia sa tiež tak trochu pri nanášaní štetcom ale určite nie tak veľmi ako lacnejšie drogeriove očné tiene. Ja som si tieto paletky veľmi obľúbila a ak nemáte ešte ani jednu tak určite treba vyskúšať. 
Ako sa vám páčia? používate ich?
Majte sa pekne
Roumí♥

Komentáre

  1. Po tých paletkách od W7 som tiež pokukovala, ale nakoniec som odolala. S tieňmi z Avonu nemám veľmi dobrú skúsenosť, mám podobné quatro v staršej verzii s fialovými odtieňmi a teda tá pigmentácia tých mojich nič moc.Celkovo nude farby mám rada a často po nich siaham :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekné líčenie, podobnú paletku ako je ta prvá má moja kamaratka a milujem keď ma s nou maľuje ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá od Avonu je veľmi pekná :) aj líčenie s ňou sa ti veľmi podarilo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletky sú veľmi pekne. Zbožňujem zemité farby a tie trblietavé tiene sú úplne super.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nude odstíny mám nejradši, moc ani jiné stíny nepoužívám...Ta paletka W7 vypadá moc hezky:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je náhoda! Dlouho jsem pokukovala po nude paletce a zrovna před pár dny v obchodě narazila na tuto W7! Je úžasná a já si ji taky nemůžu vynachválit :) měli tam několik verzí, ale tato je taková "multifunkční"

    Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadají moc hezky :). Dříve jsem byla také celkem sběratelka paletek, pak jsem ale dostala k Vánocům od sestry Naked Nude 2 a už se jinými stíny nelíčím :D.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára