colour & shine

Chcete sa niečim trochu oživiť teraz cez toto pochmúrne počasie? stačí keď si vyberiete podľa svojho gusta napríklad s-he lesky, alebo nejakú z týchto farbičiek na pery alebo lak na nechty, či alverde dekoratívka do ktorej pribúdajú nové odtiene.
Ja som si svoje bola vybrať a to rovno v predajni DM. Umožnili mi ísť si vybrať odtiene alebo vecičky podľa seba a tak vám teraz o nich aj napíšem. Veľmi som sa tešila keď mi prišiel newsletter hneď mi zasvietili očká, keď som zbadala tieto produkty na pery dokonca sa chystám kúpiť si ešte aj nejaký ten lesk.
Tadáááá tak a vybrala som si. Šikovnú paletku od Alverde a tento farebný balzam na pery S-he. Poviem vám medzi toľkými farbami som sa naozaj nevedela rozhodnúť až mi padli do oka tieto dva produkty.

S-he Colour and Shine lip balm na oko vyzerá iba ako jemná farba ktorú vôbec ale vôbec nebude na perách vidieť. No opak je pravdou. Pery pekne zvýrazní a po chvíli ako keby trošku viacej stmavne na perách, až som sa čudovala, to som si až taký tmavý odtieň vybrala?:-) Ale nie nie je až taký tmavý je to pekný zemitý odtieň, ktorý zvýrazní vašu farbu pier a nebudete ich mať ako napríklad ja modré od zimy. Takže pre mňa je to taká vecička na maskovanie. Pery vyzerajú prirodzene ako keby ste ich mali také od prírody.
Tak čo poviete? Myslím, že ten rozdiel je tam dosť viditeľný a ako som hovorila pery vyzerajú úplne krásne prirodzené. S jeho hydratáciou som tiež veľmi spokojná pekne vyživuje a vôbec nemám pocit suchých pier ako napríklad pri oleji na pery pri ktorom by som tú hydratáciu očakávala asi najviac. No a jasné, že nemôžem zabudnúť na tú vôňu pripomína mi takú kakaovú arómu ktorá sa mne osobne veľmi páči. Ako ste si mohli aj všimnúť má taký jemne zaoblený hrot s ktorým sa pracuje skvelo a tak nemáte problém sa dostať do kútika pier bez toho aby ste vyšli mimo. Áno a ešte niečo aj ja som si všimla, že po nejakom čase, keď sa už balzam vytratí z pier poostával mierne vo vráskach ale pri opätovnom nanesení sa to stratí, niekto stým môže mať problém ale mne také veci absolútne nevadia podľa mňa je to normálne. Tak ak vás zaujala táto vysúvacia farbička na pery nájdete ju za dobrú cenu okolo tých 2,60€. Ale niečo by som jej predsa vytkla určite jej chýba nejaké to viditeľné označenie farby (odtieňa) pre lepšiu orientáciu, ba dokonca schádza dole aj popis na obale podobne ako to bolo aj s masielkami od značky Astor ale budiš. :-)
Snažila som sa fotky robiť pod rôznymi efektami, aby som sa čo najbližšie priblížila fotkou k originálnemu odtieňu. Lebo som si všimla že odtiene sa fotením dosť skresľujú, takže myslím že som to celkom vystihla. A ak by ste mali záujem o tento odtieň nejaké to číslo je v popise na vrchnáčiku.

A ďalší pán ktorý sa mi dostal do rúk sú očné tiene Alverde 02 Fairy Nudes tu sa mi páči, že to označenie paletka obsahuje a ju nájdete. Paletka ako aj všetky Alverde výrobky sú na prírodnej báze. Paletka obsahuje turmalín /je druh minerálu v kryštálovej forme/, bisabolový a jojobový olej. Je z minerálnych pigmentov pre prirodzené sfarbenie. Takže sa ani nečudujem, že má dosť dobrú pigmentáciu. 
Paletka sa nachádza v umelom zelenom obale a vo vnútri je 8 tieňov ktoré sa dajú kombinovať rôzne. Páči sa mi, že obsahuje zrkadlo akurát pre oči a tak isto aj penový obojstranný aplikátor. Trošku ma sklamalo, že obal sa akosi dobre nevie zacvaknúť a tak paletka ostáva trochu pootvorená. Možno sa ten vrch so zrkadlom trochu vyhol a už nedrží ako má. Ale aspoň sa úplne neotvorí a ostáva aspoň privretá.
Ako som už spomínala a aj na fotke to vidieť veľmi dobre, že tiene sú dosť dobre pigmentované čo ma teda milo prekvapilo, lebo som sa toho bála. Pri nanášaní štetcom sa skoro vôbec neprášia. Väčšinou mávam pri maľovaní poprašok pod očami ale pri týchto tieňoch sa to vôbec nekonalo. Samozrejme som najprv použila podkladovú bázu pod očné tiene od Avonu ktorá sa mi veľmi osvedčila a bez nej už žiadne tiene ani nepoužívam. Určite poznáte to s mastnými viečkami a že všetko sa vám nahromadí do záhybu, môj večný problém. No musím ešte pochváliť ten aplikátor na jednej strane je užší a tým sa dá perfektne zosvetliť kútik oka a tak pekne očí rozjasní. Tiene takto vydržia celý deň.
Mám doma aj cenovo drahšie tiene na oči a tie sa mi prášili pod oči hlava nehlava, takže neviem čím to bude tento jav sprevádzaný. Dole na fotke nevidno skoro žiadny poprašok pod očami a to som si vôbec pod očami ničím neutierala. Aj keď nie je to moje líčenie dokonalé ospravedlnte ma maľujem sa ako to viem najlepšie:-) Veď posúďte vy ako sa vám to páči. Ja si osobne líčim len oči myslím že je to dosť viditeľné na fotke lebo s make-upami som moc kamoška neni no nevadí. Ak by ste mali záujem táto paletka vínde asi tých 5€.
Tak ako zaujal váš nejaký z produktov? Mňa teda áno♥

Majte sa krásne
Roumí

Komentáre

  1. Ja mám od S.he tiež tento balzam, ale v bledšom odtieni 132/005. Je fajn, dokonca aj napriek tomu, že ho mám hodený v kabelke medzi vecami, sa mi ten nápis stále nelúpe, určite vyzerá zatiaľ lepšie než od Astor.Aktuálne mám veľmi popraskané pery a toto je jeden z mála výrobkov, ktoré môžem na ne naniesť a nevyzerá to zle.
    Alverde paletka vyzerá super a aj líčenie sa ti podarilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne veci ta paletka sa mi veľmi páči krásne odtiene na každý deň ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V tomto zimno-podzimním období mám radši matné rtěnky, ale na léto si myslím, že bych něco takového využila :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Paletka je úplne božská. Perfektne vyzerá aj na očiach, čo je pre mňa veľké plus :) a tie trblietky sú jednoducho top :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Priznám sa, že stoju alverde som sa nejako vždy vyhýbala, ale tá paletka vyzerá zaujímavo :) Líčenie sa ti s ňou podarilo :)

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. S nude paletkami sa dá čarovať fakt každý den na iný spôsob :) A každá ďalšia do zbierky nikdy nie je zlý nápad :)
    BeautyByLenka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. recenzina alverde stiny jsem shanela dlouho, je supr ze netestuji, tak to mozna zkusim :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára