Moja starostlivosť o vlasy s Alverde

Málo kedy sa mi stáva že mávam šampón aj kondicionér z tej istej značky nedajbože rady. Teraz sa mi to podarilo lebo šampóny od Alverde som kupovala v poslednej dobe často a teraz mám asi štvrtý v poradí. No a ako parťáka k nemu som si vybrala na testovanie tento kondicionér z DM drogerie. Ďakujem. :-)
 Alverde hydratačný balzam s Bio mučenkou a Bio ryžou pre suché a namáhané vlasy 200ml
Ošetrujúce zloženie so šťavou aloe vera a extraktom z ryže a múčenky z kontrolovaného biologického poľnohospodárstva dodá vlasom hydratáciu a chráni ich pred vysušením. Mandľový olej dodá vlasom príjemnú vláčnosť. Rastlinný keratínový komlex spolu s hydratačným faktorom na kukuričnej báze podporia regeneráciu poškodeného povrchu vlasov.
Použitie: Naniesť do vlhkých vlasov nechať chvíľu pôsobiť a následne opláchnuť.
Je bez čisto syntetických vonných, farbiacich a konzervačných látok. Bez obsahu zložiek na báze minerálnych olejov a bez silikónov.
Konzistencia je krémová pri votretí do mokrých vlasov sa ako keby okamžite vstrebáva netvorí sa žiadna pena ani ich nemastí, teda neostáva po ňom ani stopy. Niekedy mám pocit že som naniesla málo balzamu tak ešte pridám a nechávam chvíľu pôsobiť a opláchnem. Vlasy sú po použití jemné a lesklé. Pri rozčesávaní nie je žiadna zmena dokonca mi ich ani nekudlí. Samozrejme že tento balzam nie je určený na rozčesávanie tak som to od neho ani neočakávala.
Vôňa ani neviem k čomu ju prirovnať ale je príjemná taká kvetinová teda mučenka. (Mučenky sú nie len okrasné rastliny ale používajú sa v potravinárstve a v medicíne. Plody z rady Mučenka sú jedlé najznámejšia je aj Maracuja).
Keďže je toto môj prvý balzam na vlasy od Alverde, tak ma milo prekvapil. Je bielej farby, má krásnu vôňu a vyživuje vlasy a nemastí ich, čo je pre mňa podstatná vec. Obalom ma zaujal je jednoduchý, pekne ladí do ružova a čo je hlavné nevyteká lebo má tuhšiu štruktúru skoro ako krém. Myslím, že keď budem potrebovať nejaký ten balzam na vlasy tak pôjdem si vybrať nejaký ďalší z Alverde. Odporúčam. Cena sa pohybuje okolo tých 3€.
 Zloženie
Alverde šampón Sensitiv pre citlivú pokožku s výťažkom brezy a šalvie 200ml
S jeho jemnou receptúrou je špeciálne prispôsobený pre citlivú a podráždenú pokožku hlavy. Ošetrujúce rastlinné výťažky s prirodzenou silou brezy pôsobia proti vzniku lupín a ošetrujú vlasy a je mierny k pokožke hlavy.
Má gélovú konzistenciu vynikajúco pení oproti iným čo som vyskúšala a konečne ma nesvrbí pokožka hlavy. Šupinatú pokožku ešte mám ale lupiny to nie sú. Hlavne že pokožku hlavy mi upokojil a nemusím mať nutkanie sa stále škrabať. Bojím sa použiť ďalší iný šampón z inej značky aby sa mi to znovu nevrátilo. Tak asi ostanem verná, Zo všetkých čo som vyskúšala mi tento vyhovuje asi najviac.
No a na koniec si do vlasov dávam ešte olej určený na vlasy. Bez neho to už ani nejde:-)

A čo vy našli ste tú svoju naj starostlivosť o vlasy? Používate Alverde vlasovú kozmetiku?

Roumí

Komentáre

  1. Kedysi som používala Alverde, teraz som na no poo už rok a pol. Používam lávovú zem a teraz idem skúšať Reethu ;)

    SlavikStories
    Čítanie je sexy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Alverde mám zatiaľ len dekoratívku, o nej bude aj článok na blogu, no zaujal ma šampón. Vraj aj sprchovacie gély nie sú na zahodenie, musím ich niekedy vyskúšať. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šampony Alverde mám ráda a používám je už roky. Kondicionér jsem zatím žádný nezkoušela. Máme stejnou rutinu :-) Šampon, kondicionér a olej.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Alverde mám ráda, ale jejich šampony mi dost vysušují pokožku hlavy, zkusím ale tenhle "Sensitiv", třeba to už konečně bude ten pravý pro mě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ja ešte stále, už roky hľadám nejakú kvalitnú (ale nie prehnane drahú) vlasovú kozmetiku, ktorá splní to, čo sľubuje na obale - aj keď som asi kus naivná. Problém je to, že mám husté, tvrdé a suché vlasy... a niekedy nepomôže ani olejíček. Pravdupovediac, nevedela som, že Alverde sa zaoberá aj vlasovou kozmetikou, tak musím pozriež aj u nás v DMke, či niečo neobjavím. :)
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som si tiež obľúbila alverde šampony, priatel ani iný už nechce. :D
    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. značku mám veľmi rada, super recenzia ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára