Čo som spotrebovala

Tak po dlhšej dobe sa mi podarilo spotrebovať nejaké tie veci skoro na raz a tak som hneď prázdne obaly nevyhadzovala a povedala som si, že im spravím hromadnú foto. A tak tu sú...
 Oleje na vlasy tak trochu som si na ne zvykla a už možno dva roky ho používam po každom zmytí. prvý ktorý sa ku mne dostal bol Balea Oil Repair olej na vlasy - vlastne od kedy mi prišiel na testovanie od vtedy som na ňom závislá. Mám pocit že vlasy sú zdravšie a lesklejšie, aj keď polámané končeky vám už samozrejme nič nezacelí. Tento je trošku hustejší oprotí Gliss Kur 6 Miracles so 6 vzácnymi olejmi, vôňou sa veľmi podobajú je príjemná a vlasy potom pekne voňajú. Tento je už tekutejší ľahšie sa sním pracovalo ale v podstate je to to isté lev v drahšom vydaní. Tento sa ku mne dostal cez brata keď robil v jednom sklade s drogériou a doniesol mi ho prasknutý a až teraz som ho spotrebovala. Inak sa stále vraciam ku Balei.

Farby na oči a obočie je to najdôležitejšia časť s ktorou sa hlavne ja líčim. Bez obočia nejdem ani na krok lebo možno viete možno nie ja obočie nemám teda ak nerátam tie tri chlpy a tak som už poskúšala toľko prípravkov, že tento Milani eye brow color je zatiaľ najlepší ktorý mi vydrží na koži celý deň. Tento bol prvý v odtieni 01 soft brown a je to skôr farba pre blondínky, aj keď mám hnedé vlasy používam 04Brunette ktorý je naozaj hnedý. Špirála Astor Big Butterfly bola veľmi dobrá vykrivená kefka vedela pekne vytvarovať a zvýrazniť riasy. Netrúsila sa a vydržala. Avon Aero Volume pekne riasy rozčesala ale slabo ich zvýrazní ak by ste chceli len taký prirodzený efekt kúpte si túto. Alverde gel na obočie bol najlepší aky som mala oproti ostatným. Ten určite poznáte.

 Yves Rocher produkty mám rada ale nie všetky vyhovujú. Sérum Sebo Vegetal na póry a mastnú pleť som konečne spotrebovala používala som ho poslednú dobu asi dva mesiace a póry vyzerali stále rovnako. No a pleťový krém Sensitive Vegetal na citlivú pokožku mi póry ako keby upchával viacej mala som taký pocit. Inak dobre hydratuje pekne sa vstrebáva a pokožka nebola taká náchylná na červenanie.

Balea Deo Roll-On Anti-Transpirant Active k tomúto výrobku nič viac len že za málo peňazí veľa muziky a vôňa dokáže vydržať veľmi dlho. Určite si ho zaobstarám zas. Avon naturals telové mlieko so zeleným čajom a verbenou je celkom fajin krém na telo ale ak máte dosť suchú kožu tento vám stým moc nepomôže ako aj mne. Inak vôňa je pekná svieža citrusová skôr na leto. Avon Nutraeffects Micerálna voda obsahuje micely ktoré viažu na seba nečistoty a tak účinne odstraňuje make up, riasenku a je šetrná k pleti. Vôbec pleť nedráždi ani nevysušuje proste niet viac čo k nej dodať je proste skvelá. Určite odporúčam a kúpim zas.

A moja najobľúbenejšia časť sú ako inak samozrejme balzamy na pery. V podobe Carmexu ktorý netreba už nijako predstavovať lebo každý ho pozná a patrí medzi tie najvychvaľovanejšie. Ale keby že ho ja nemám svet sa mi nezrúti.  Ďalší je Eos a ten je u mňa zase dosť obľúbený vždy si nejaký zaobstarám. A tento Blueberry Acai je jeden s najkrajších vôni. Síce neošetrujú eosy pery od popukania ale pri pravidelnom používaní a pri pocite suchých pier tento pomocník zabráni vysúšaniu či prasknutiu pier. Páči sa mi jeho zloženie. Takže ya mňa veľké ÁNO.
A čo vy ktorý produkt vás oslovil alebo aký je váš najobľúbenejší ? 
Majte sa pekne 
Roumí

Komentáre

  1. Milani farba na obočie ma celkom zaujala. Nanáša sa dobre? Aaa nerozteká sa? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Z tvých výrobků znám řasenku Astor. Měla jsem ji moc ráda a spotřebovala jsem hodně balení. Používám i vlasové oleje, jen jiné značky. Hodně jsem spokojená s L´Orealem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Balea olej na vlasy je super a tá vôôôôňa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento eos mám také a děsí mě, jak rychle mizí :D! Je skvělý <3.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak toho je naozaj veľa :) očividne kozmetiku nie len nakupujes, ale aj dokážeš spotrebovať čo je úplne super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je toho zase až tak veľa lebo vidavam na blogoch aj 3x viac toho čo maju dievčata a len zííram niekedy:)) nenakupujem nejako veľa kozmetiky niektoré veci čo tú mám sú staré aj dva roky takže som rada že som ich spotrebovala:))

      Odstrániť
  6. Balea Oil Repair olej na vlasy jednoznačne musím vyskúšať, rovnako aj AVON micelárnu vodu :) Inak z tvojich spotrebovaných som mala iba Carmex, a nedám naň dopustiť ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára