Trošku z mojej kuchyne

Ahojteee
Tak dlho som už nič nepridala bude to asi aj mesiac. Jednoducho už nemám toľko času zapnúť ten môj notebook alebo sa mi už neskôr nechce. Prišla som na to, že kým tu sedím postíhala by som milión iných vecí. Za tým počítačom tak ten čas ubehne, že sa až divím. medzi tým by som si samozrejme zapla ďalšie blogy potom by som pozrela facebook čo tam nové a proste môžem ísť spať. Nie nie mladá pani povedala som si, že koniec a treba sa venovať zmysluplnejším veciam nie tu stále vysedávať,, A sem tam sem zavítať :-) takže tu sú aspoň nejaké tie inšpirácie zdravšieho jedla, čomu som sa venovala tiež keď som nesedela za počítačom:-D Vidávate ich niekto možno aj na mojom instagrame takže to nebude až taká novinka. Moje inšpirácie sú zväčša z instagramu a tak tam zavítavam častejšie. Hádam sa zapáčia ak bude zaújem na niečo pridám neskôr aj recepty...
Moje jablkovo-škoricové Mufiiny
Vanilkový Cheesecake od kedy som skúsila čokoládový robila som ďalší
Brownies moja naj dobrotka ♥
Čokoládový Cheesecake
Mini Tartaletky bublaninky so slivkami
Tvarohový koláč na vrchu s mliečnym dezertom
Mug cake rýchle raňajky z ovsených vločiek
Smoothie bowl pastva pre oči
Špenátové palacinky s tvarohom 
Najlepšia pohánková kaša z Lídla
Moje pokusy o smoothie, trošku to bolo husté ale mňam

Hádam ste si prišli na svoje tak Dobrú chuť ;-)

Komentáre

  1. tiež mám niekedy také dni, že radšej ako presedieť pri ntb ,robím niečo "užitočnejšie"...ale potom mi to zase chýba, takže to väčšinou nevydrží dlho :D skvelé dobrôtky si nám nafotila :) mňam :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teraz si mi narobila poriadne chúťky! Recepty isto chceme :)
    Mimochodom, ako sa máš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau, neskutočne dobre to vyzerá. Až profesionálne (ako vídavam, presne ako ty, na instagrame). :) Určite aj dobre chutia. Ja sa do pečenia veľmi nehrniem, aj keď niekedy ma pochytí chvíľka jedenia zdravo... A vtedy si zvyknem niečo navariť alebo napiecť. Pre seba a zo zdravých surovín. :)
    2. októbra 2016, 21:11

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wooow tak to sú samé mňamky!! :O :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Také se spíš snažím věnovat světu kolem mě než vysedávat za počítačem, ale čas od času je to fajn. Například teď, kdy mě dohnala podzimní chřipka :D. Jinak super fotky, musím tě začít sledovat na ig :D :).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Samá krása. Těším se, až přidáš recepty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Waaaaa, to vyzerá chutne :) ochutnala by som z každého :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :) http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára