Zlatý či strieborno fialový obal ktorý sa vie ,,predať"

Zaujal vás niekedy obal výrobku bez toho aby ste danú vec potrebovali? Mňa už veľa krát a nie darmo sa hovorí, že ,,obal predáva". Avon Luxe rúž sa mi zapáčili aj z ich vzorom je to môj prvý a neľutujem. Rimmel ma oslovil tiež obalom ale aj vôňou ma obal síce jednoduchý ale páči sa mi veľmi. 

Avon Luxe rúž na pery Perfect Nude 
Ako som už spomínala obal je veľmi pekný elegantný teda až ,,luxusný". Nemusíte sa hambiť ho použiť kdesi na verejnosti. Tieto konkrétne so vzorom som momentálne v ponuke nevidela takže sa objavia možno iba rekreačne. Vôňu ma peknú jemnú a na perách je ľahučký, jemný, výborne hydratuje a nevysúša, skoro ho ani necítiť. Obsahuje jemné trblietky a na perách pôsobí ako lesk na pery, ibaže sa vôbec nelepí. Hodí sa na nejaké spoločenské akcie ale aj na všedný deň. Výdrží tak normálne, či jete a pijete určite sa stratí. Je to nude rúž trochu do tehlovej farby takej jemnejšej a pôsobí jednoducho.
Rimmel rúž na pery Vintage Pink 180
Chcela som veľmi z týchto aspoň jeden vlastniť, kedže z ponuky sa už celkom vytratili. Tento fialový vrchnáčik vždy pritiahne pozornosť a ja som ho zazrela u kamarátky a tak som sa poň neskôr vybrala. Zapáčil sa mi veľmi tento konkrétny odtieň z ostatných by som si už nevybrala. Je to taká skôr nude fialová farba ktorá nie je moc výrazná a ja na také proste letím. Vôňa je asi najkrajšia čo môže rúž na pery mať, pripomína mi vôňu klasického nivea krému ale len pripomína a mňa omámila okamžite. Na perách pôsobí príjemne dobre hydratuje a pery nevysúša. Čo sa týka výdrže tiež je to individuálne pokiaľ nejete a nepijete vydrží aj dve hodiny. Matné rúže sú pekné vydržia o dosť dlhšie ale sušia. Ja osobne mám radšej tieto mastné. Zo pár ich doma vlastním aj z tých aj z tých nie veľa lebo ich dennodenne nepoužívam iba sem tam.
 Vlastníte nejaký? Ako ste spokojné?
Roumí

Komentáre

  1. Obě rtěnky mají nádherné barvy :) A ano, už několikrát se mi stalo, že jsem si něco koupila jen kvůli tomu, že to mělo krásný obal :D Ale teď už se nenechávám tak snadno zlákat a spíš se rozhoduju podle toho, jestli tu danou věc opravdu potřebuju :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ja som na tom rovnako, niekedy jednoducho ma tak zaujme obal, že samotný výrobok neriešim :-) Ani jeden z týchto rúžov nevlastním, ale na Rimmel Vintage Pink sa už dlho chystám, ale vždy, keď robím na nete niekde objednávku, tento odtieň majú vypredaný,je naozaj krásny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. obidve sú krásne či už obal alebo farba ;) ja som si objednala tiež rúž z oriflame len kvôli obalu ;D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jasneee že sa to už stalo :) a niekoľkokrát :D obal niekedy naozaj predáva , a pri tej Avon by som neváhala ani sekundu !
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný článek a krásné fotky :) mám tu rtěnku od Rimmelu ve dvou odstínech a je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naozaj ten obal vyzerá luxusne. Aj farba je veľmi pekná, ale naozaj ten obal, vystihla si to, že sa vie predať. Rúže veľmi nepoužívam, ale toto proste padne do oka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Luxe od Avonu by som si určite kúpila, keby som ho niekde v drogérii videla, pretože ja si tiež väčšinou vyberám presne podľa obalu! Od Rimmmelu mám taktiež jeden rúž, ktorý ma na prvý pohľad zaujal práve obalom a takisto aj farbou a teraz je stálicou v mojom makeupe :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oba rúže maju krásnu farbu. :)
    A obal vypada skutočne luxusne. Ďakujem za typ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ta od Rimmelu se mi líbí více;) Nemám moc ráda třpytivé rťěnky;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wau ten červený s trblietkami je úžasný. Aj ten ružový je super ale ten červený ma naprosto uchvátil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Luxe mám doma v rovnakom odtieni a je to môj obľúbený rúž, krásne hydratuje a zjemňuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja na rúže moc nie som, ale na Rimmel rúže posledný čas čítam samé chvály a celkom ma zaujala ich nová rose gold kolekcia. A obal jednoznačne predáva, veľakrát ma výrobok upútal len svojim obalom :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásny článok :)Ten od Avonu zaujme hneď na prvý pohľad ale mne osobne sa páči viac ten od Rimmelu. Má krajšiu farbu (staroružovú) a tá je moja naj v poslednom čase :) Takže za mňa ten od Rimmelu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára