Chcete osvieženie ešte počas ostávajúcich letných dní? Skúste ,,Šum mora"

Predstavujem vám teda Deo BodySpray Balea so sviežou limetkou a mätou. Ak máte rady túto kombináciu ako ja, určite sa vám bude hodiť. Nie raz som si robila nápoj s citróna mäty a vody ktorý je skvelý počas horúcich dní a doma nám veľmi chutí. Pri použití ešte aj tohto Deo spreja som sa cítila naozaj ako niekde pri mori v exotike.
Balea Deo telový sprej s vôňou limetky a mäty 200ml/1,19€ teda ,,Šum mora" limitovana edícia
24 hodinová deo ochrana bez obsahu chlórhydrátu hliníka. Sprej sa môže striekať tiež na celú pokožku tela. Nie je dobré ho aplikovať na podráždenú či poranenú pokožku tela.
Pri pohľade naň si ho proste zamilujete, má krásny tyrkysový obal s mätou a limetkou a nejakými tými črtami z mora ktoré jednoducho pritiahne vašu pozornosť toto leto.
Aplikuje sa veľmi jednoducho aspoň z 15cm vzdialenosti pri čom sa rovnomerne rozpráši na pokožku a vytvorí tak príjemnú vôňu. Pokožka je jemná a okamžite sa sprej vstrebáva. Výdrž vône záleží aj od okolností či vykonávate nejakú činnosť alebo nie. Keď som sa dosť namáhala a potila vôňa vydrží menej možno nejakú hodinku, a ako náhle som sa nehýbala, nenamáhala vôňa vydržala asi pol dňa. Ale môže to byť samozrejme aj individuálne. Vôňa je proste unikát ja mám tak strašne rada túto arómu, že som sa do tohto Deo spreja zamilovala. Vonia úplne rovnako, ako keď si prejdem timíto zelenými lístkami popod nos no jednoducho radosť.
K pokožke je jemný mne ju osobne nijako sprej nedráždil a hlavne netvorí fľaky na oblečení, čo je hlavné. Fľaštička je taká veľká že ju možno za toto leto nestihnem ani spotrebovať. Proste za málo peňazí veľa muziky ;-) Každopádne tento Deo sprej mám vždy po ruke v mojej taške keď bude treba rýchlo sa osviežiť a to hlavne v mojej robote. Leto sa nám ešte neskončilo a teplé dní určite ešte prídu odporúčam ho vyskúšať. Ak by ste mali záujem o niečo iné s podobnou vôňou ponúkajú tiež sprchový gél s vôňou mäty a limetky. Takže už si len vybrať. Ja som si bola dnes prikúpiť ešte balzam na pery Balea Lovely Mint vonia ako Tic-Tac no krása mňam.
Páčia sa vám produkty? Aký je váš obľúbený a nesklamal?
Roumí

Komentáre

  1. Ten balzam chcem aj ja, musí byť super. ;)

    Pozývam ťa na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/08/back-to-school-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už som túto radu voňala, ale ešte neskúšala :) Vôňa bola super a balzam na pery s vôňou ako tic-tac musí byť úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento sprej jsem za tím v DM jen míjela, ale zní naprosto skvěle, musí úžasně osvěžit :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. "Za málo peņazí veľa muziky" naozaj vystihuje Balea výrobky. Sú skvelo aromatizované. Mám šampón A vonia tak intenzívne, rovnako aj malinový deodorant. Tá vôňa limetky musí byť skvelá a svieža :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Než jsem začala používat vše přírodní měla jsem ten Balea balzámek a byl fajn :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám Balea značku veľmi rada, ale deosprej som od nich zatiaľ neskúšala. Aj keď ma to teraz začalo naozaj lákať, pretože kombinácia vôní znie skvele a ten obal je naozaj rozkošný. ♥
    SweetSunshine

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak takúto vôňu môžem vždy. Normálne si mi urobila chúťky, takže zajtra by som asi mala zbehnúť do DMka. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tá vôňa musí byť super, ideál do horúcich dní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No šum moře teda opravdu chci zažít!!! Protože mě moře čeká až na podzim, tak bych se na něj ráda navnadila už teď, takže je jasné, pro co dneska poběžím do města :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jéééj :) Balzam vyzerá super. Už by som ich mala prestať zanedbávať a používať o čosi viac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Kozmetiku od Balei mám rada, pretože za tú cenu je to mnohokrát skvelá voľba! Produkty vyzerajú veľmi zaujímavo, hlavne tá vôňa musí byť super! :)
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára