Balzamy na pery Yves Rocher, patria medzi moje Top

Ahojte, trošku máme konečne pekné počasie aj keď som si leto veľmi ja osobne neužila žiadna dovolenka nič tento rok ale ani mi to nechýbalo. Prázdniny už končia ale veď pre nás pracujúcich to je v podstate jedno. A tak som si tu pripravila moje balzamy na pery od Yves Rocher. 
Tieto prvé dva Balzam na pery Yves Rocher Frambiose a Yves Rocher Noix De Coco mám už dávnejšie malinový mám už minutý a kokosový akurát používam. Mala som ešte jeden Repair ale ten som stratila ako je u mňa zvykom :-(. Tieto staršie varianty sa mi páčia viacej, sú tuhšie a samozrejme mastnejšie, čo znamená že perfektne pery hydratujú od večera až do samého rána. Krásne voňajú teda ako všetky to sa musí uznať. Jediné čo sa mi nepáči na týchto balzamoch je to, že stredom je dierka a niekedy to bolo až nepraktické, ten malinový sa mi od konca odlomil a potom nešiel dobre naspäť. Inak sú Top a už ich nevídať nahradili ich druhé inak vysúvateľné a povedala by som praktickejšie obaly. Zatiaľ čo tie staršie sa vysúvajú koliečkom, a keď som chcela balzam celý vysunúť tak to dlhšie trvá na rozdiel od týchto novších. To je iba môj taký postreh a inak to veľmi neprekáža.
Tak a dostávam sa k aktuálnym balzamom na pery ktoré sú momentálne dostupné. Balzam na pery Yves Rocher Macadamia tiež momentálne používam a čo sa týka vône zo začiatku mi tak trochu prekážala. Je dosť taká výraznejšia možno až protivná a teda aj sladučká, no postupne používaním som si na ňu zvykla a už mi vôbec nevadí dokonca sa mi až páči. Balzam už nie je taký tuhý ale je o niečo jemnejší a pri dotyku s perami sa hneď roztápa. Jeho výdrž je dobrá nestratí sa len tak no pri pití a jedení áno. Strašne mám rada tieto z YR vždy keď sa objavím v predajni si nejaký zoberiem. Čo nie je až tak často lebo obchod mám úplne od ruky ďaleko.
Ďalší je s vianočnej edície a to Yves Rocher Orange Confite & Cannelle dostala som ho na testovanie a trošku som si ho ušanovala na ďalšiu zimu lebo krásne sladučko vonia po škorici a pomaranči alebo mandarinke. Hydratácia je výborná možno vydrží na perách menej ako ten makadamiovy ale tak poviem si že, každý ma vždy niečo do seba teda aj plusy aj mínusy a vždy dám šancu, keď sa jedná o balzam.
No a posledný ktorý mám je balzam na pery Yves Rocher Framboise malinový. Krásne sladko milinovo vonia a páči sa mi jeho jednoduchý obal s malinou vyzerá pekne. Hydratuje tiež celkom podobne dobre oni sú tak na rovnakej úrovni všetky teda sú super môj názor. Po použití vytvorí takú jemnú ružovkastú farbu na perách a vyzerá prirodzene. Najviac ho používam cez zimu keď potrebujem zakryť moje modrasté pery zo zimy brr. Výdrž je možno najmenšia nehydratuje pery až tak dlho musím si ich neskôr premazať znovu. Takže tak no a celkovo ich mám rada pozrite sa na ne, všetky sú také farebné a pekné.
Máte ich radi? Alebo aký je váš najobľúbenejší?
Roumi

Komentáre

  1. Jee tie teda musia krásne voniať!♥ Túto značku som si veľmi obľubila a v predajni som zbadala tieto balzamy ale zatiaľ ešte ani jeden nevlastním ale urite sa to zmení ;)

    na mojom blogu je Giveaway o výrobky od Yves Rocher bola by som rada, kedy sa zapojíš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Další milovnice jejich balzámů! :) Já musím říct, že jsem tak trochu(čti hodně velký) maniak na tuhle značku. Já už vyzkoušela všechny kromě kokosu. Nevím proč, ale kokos mi od yves rocher vadí. A to všude! :)
    Ty starší verze jsou roztomilé! :) Teď je nová limitovaná edice. Nemůžu se dočkat, až si ji koupím! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten malinový musí mať úžasnú vôňu, ktorej by som asi veľmi ťažko odolala :) Od YR som ešte nemala žiadny no určite už konečne vyskúšam. Strašne dlho sa na to chystám

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je pocit, keď si prečítam článok o YR balzámoch, a doteraz som ani netušila, že balzámy vyrábajú :) hihi..zaujal ma Macadamia alebo Coco :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa najviac páči malinový alebo kokosový. Určite musia krásne voňať, a aj dobre hydratovať pery. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadajú skvele :) Určite si nejaký zaobstarám :) Zároveň ta chcem pozvať na moju giveaway :)
    http://mojperfektnysvet.blogspot.sk/2016/08/project-life-is-change-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Páni, ty jich máš! :) Musí být vážně skvělé :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zrovna nedávno jsem si koupila balzám "Macadamia" a jsem nadšená! I když jsem věděla, do čeho jdu, protože dříve jsem od nich měla vanilkový balzám, který se mi povedlo někde zašantročit. :D A obecně mám YR moc ráda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. S balzamami od Yves Rocher doposiaľ nemám žiadne skúsenosti, ale ak sa najbližšie dokopem zájsť do jednej z predajní, určite sa na ne pozriem. :) Aj keď musím uznať, sympatickejšie sú mi tie skôr staršie balenia než tie, čo sú v predaji teraz, ale cez to sa dokážem preniesť.

    Lunoted

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám od Yves Rocher vanilkový a bol môj obľúbený, ale nešťastnou náhodou sa zlomil čiže je trochu ťažšie ho používať. (Ale aj tak ho mám rada) Inak, skvelý výber. Vyzerajú krásne! :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já od YR používá jeden balzám, teď teda konkrétně nevím, jak se jmenuje, myslím, že je z té bio řady s medem a je fakt super, jsem s ním spokojená, z těchto jsem ještě žádný nikdy nezkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od Yves som ešte neskúšala žiaden balzam, ale podľa tvojej recezncie pouvažujem či si jeden alebo dva nezadovážim. :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. toľko balzamov, aj to stihneš minúť? :) musia krásne voňať, ja preferujem zväčša vajíčko z Orifka na suché pery, ale je pravda že je to nehygienické, YR mám hneď oproti svojej práci, tak skúsim sa tam obhliadnuť po tých balzámikoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no teeda hned by som tam išla keby to mam oproti:) no pravdu nestiham ich míňať asi ale postupne nepokazil sa mi zatial žiadny:))

      Odstrániť
  14. Milujem produkty od Zves Rosher! Používam od nich aj šampóny a kondicionéry a sú super :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Vždy vidím, jak si je všichni chválí, a protože sama teď sháním nový, asi si dojdu pro jeden z těchto :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára