Sprchovanie s malinami a orchideou

Tak krásne voňajúce podobné ale aj tak rozdielne. Tento sprchový gél Yves Rocher mám už doma dávnejšie a šanovala som si ho /ha veď jasné ja šanujem asi všetko/. Až teraz keď píšem túto recenziu mám ho minutý už úplne. Ďalší od Avonu malina a orchidea mám doma kratšie a tieto veľké balenia využívam hlavne doma lebo vydržia dlho a sú skvelé.
Yves Rocher sprchovací gél Bio malina 400ml
Radostný kúpeľ s bohatou zamatovou penou malinovej vône. Obsahuje zložky rastlinného pôvodu - bio malina, voda z bio vilínu(okrasný opadavý strom), rastlinný glicerín, čistiaca báza rastlinného pôvodu. Neobsahuje živočíšne zložky je pH neutrálne ku pokožke a biologicky ľahko odbúrateľné zloženie.
Trošku nevýhodou tohto sprcháča bol možno šróbovací uzáver vždy sa musel šróbovať nedal sa nijako inak otvoriť ako sme zvyknutý no dalo sa to. Ďalším takým mínusom pre mňa bolo, že slabo penil musela som viacej tekutiny naniesť aby to dokázal. No ale každopádne sa sním dalo pekne osprchovať. Ale určite zase jeho najväčším plusom bola krásna sladučká malinová vôňa ktorá mi jednoducho v obchode pri ovoňaní hovorila ,,zober si mňa"!!! A tak som poslúchla. Nedalo sa jej odolať. Neviem čí majú ešte v ponuke tieto sprchové ale určite by som ho už nekúpila. Všimla som si že majú ďalšie a ďalšie novinky ktoré určite skúsim. Jeden má môj priateľ a to černica a levanduľa a v porovnaní s týmto ten penil už úplne normálne a tak isto aj uzáver bol lepší.
Mali ste ho ako ste sním boli spokojné? 

Avon Senses hydratačný sprchovací krém orchidea a malina 500ml
Píšu, že obsahuje 100% extraktov prírodných látok, niečo na tom pravdy je a má ich viacej ako iný produkt z avonu ale na druhej strane obsahuje aj látky ktoré nie sú až tak prírodné ale je ich o niečo menej. Ale čo sa týka balenia môže byť trochu nepraktické do ruky keď je také veľké no ale ako vravím pre domáce používanie je ako stvorené lebo vydrží dlho a sprchuje sa sním celá rodinka.
Keď som si ho objednávala určite bola pri ňom parfúmovaná strana a preto ho mám. Hneď sa mi vôňa zapáčila je krásna sladučká malinovo-orchideová takže ma hneď opantala. Má krémové hydratačné zloženie fialovkastej farby, nevysúša pokožku pekne ju vyvonia a hlavne vynikajúco pení. Takže tento sprchový gél môžem len odporučiť a určite si ho kúpim znovu.
Aké máte skúsenosti so sprchovými? Aké su podľa vás najlepšie a ktoré najhoršie?

Roumí

Komentáre

  1. Mám rada sprchové gély od Alverde, ale používam ich skôr ako penu do kúpeľa... inak sprchové gély nepoužívam (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi najlepšie mi prídu Ziaja a potom ešte Cien, tie sa mi zdá, že vysušujú pokožku najmenej. Najhorší bol pre mňa asi Bourjous, to som bola tak hrozne sklamaná, penil ale nič iné to nerobila, ani vôňa nebola nič moc a to má tak krásny obal, no najhoršie na ňom bolo práve to vysušovanie pokožky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten od Avonu mám, a som veľmi spokojná :) tá vôôôňaaa :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nezkoušela jsem ani jeden, ale když si občas v obchodě YR přičichnu k jejich sprcháčům, tak je to nádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tiež som mala od Yves Rocher ale kokosový a bola som s ním veľmi spokojná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mně se na YR líbí, že jsou ty produkty přírodní, a proto automaticky počítám s tím, že výrobek nebude tolik pěnit a spotřebuji ho hodně. Nicméně stojí to za to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Malinový gel od YR mám také, nekoupila jsem si ho, ale dostala, i když jsem si ho tedy vlastně přála, kvůli jeho omamné vůni :). Osobně musím říci, že už bych si ho znova nekoupila, radši bych si koupila z této řady peeling, ten je lepší, už jen kvůli praktičtějšímu uzávěru :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Yves Rocher mám veľmi rada, ich produkty sú skvelé. Teraz častejšie ale používam prírodné produkty - aj v sprche a som nadšená!
    Caroline ~ Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  9. yr musí byť yzasna ja od nich mám najčastejšie balzamy a tá vôňa je na nezaplatenie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja mám momentálne veľmi rada Yves Rocher malinovo-mätový prchový gél s peelingom, pomarančový sprcháč od Ziaji a Kneipp citrónovú sprchovaciu penu.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Yves má strašne krásne vône takže aj tento produkt musí byť úžasný. Naozaj

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára