Recept: Šampiňónovo-špenátová špaldová pizza

Mala som chut trošku na pizzu a tak som si povedala, že keď už mám tu špaldovú múku skúsim to z nej. Po upečení mi pripadala ako taký chlebík. Mojej mamine sa ta múka moc nepozdávala ako cesto na pizzu ale mne chutila. No lievance zo špaldovej múky jej už veľmi chutili. Takže tu je môj recept. Fotky som fotila na rýchlo mobilom takže nie je to taká kvalita fotiek ako dávam.
Potrebujeme:
•400g špaldová múka
•1 balíček sušené droždie
•2dl mlieko
•šampiňóny podľa chuti každého
•čerstvé špenátové listy
•1 paradajkový pretlak
•pol kukurice z plechovky(tiež podľa chuti každého)
•1 mozarella
•1-2 rajčiny
•0,5dl olej
korenie, vegeta, soľ

Postup:
Múku, droždie do toho trochu soli som zaliala teplým mliekom a vytvarovala som cesto. Medzi tým som pridala ešte nejakú zmes korenín do cesta. Keď sa vytvaruje tuhé cesto tak treba priliať olej a znovu premiesiť. Všetko toto som robila v uzatvárateľnej miske na kysnuté cesto "miska kiska". Dobre som misku uzatvorila a nechala som cesto nakysnúť asi 45minút pokým sa mi miska sama neotvorila. Plechu som si potrela trochou oleja položila na plechu cesto a rukami som ho roztlačila rovnomerne do strán. Potom som už na vrch natrela pretlak, poukladala nakrájanú rajčinu, listy špenátu, nakrájané šampiňóny, (koľko vám chutí) a tak isto rozsypala kukuricu z konzervy. Nakoniec som ešte na to jednorázovým mlynčekom namlela zmes korenín a dala do trúby na 200°C na 10minút. Po 10tich minútach vyberieme pizzu z rúry a poukladáme plátky mozarelly ja by som dala aj 2-3 balíky lebo sa pekne rozpustí a pečieme ešte dalších 15minút.

Budem rada ak mi napíšete ak máte nejaký lepší recept na cesto z tejto múky.
Dobrú chuť

Roumí

Komentáre

  1. vzterá super, tiež by som raz mohla nejakú pizzu skúsiť doma,.... decká milujú pizzu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Spaldovou mouku chci hodně dlouho vyzkoušet a zatím jsem se k tomu nějak nedostala.


    | KOSMETIKA PŘÍRODNĚ |

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá super :) práve som dnes na obed mala pizzu :D ale klasickú :)
    ja som raz použila špaldovú múku namiesto klasickej, ale už si veľmi nepamatám do čoho :D takže ti neviem povedať nejaký recept na iné cesto :) ale nebolo to nejak extra iné a pamatám si , že sme vtedy ani nejak necítili rozdiel :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru nie je v tom nijaky veľky rozdiel, ale taku klasicku by som si už aj ja dala teda:)

      Odstrániť
  4. Vyzerá dokonale... receptík si zveganizujem a vyskúšam (:

    Lifestyle & beauty by Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kľudne zveganizuj:) ale na internete su rôzne verianty ešte možno aj lepšie toto je len také základné cesto:)

      Odstrániť
  5. Wau. Tak toto by ma nikdy nenapadlo skombinovať, no vyzerá to úžasne :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi rada mám domácu pizzu, no stále s mamkou a sestrou neviem prísť na skutočne dobré ceto (možno ho už máme, len sme ešte na ňom nerobili pizzu). Tak možno skúsime aj toto. A vyzerá to fakt chutne. Niežeby som bola teraz hladná, no dala by som si. :)
    DominicaLand

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá to neskutočne dobre, ale ja by som musela vymeniť špaldu za niečo bezlepkové :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára