Recept: Karfiolovo brokolicový obed alebo večera

Ahojte, aj vám sa doma niekedy objavili dve suroviny a potrebovali ste rýchlo spraviť z oboch niečo? No u mňa boli a to karfiol a brokolica a tak som ich potrebovala spojiť. Keďže som raz zazrela kdesi jeden recept, že to bolo podobne robené spolu tak som si trochu vymyslela svoj lebo som si ho už nepamätala.
Potrebujeme:
•1 brokolica
•1 karfiol
•4 vajcia
•1 kyslá smotana
•1 sladká smotana
•1 malá cibuľa
•2 strúčiky cesnaku
•250g cca dietna saláma podľa chuti
•vegeta. korenie, soľ
•200g cca tvrdý syr podľa chuti
•čerstvá petržlenová vňať

Postup:
Dáme variť brokolicu a karfiol spolu asi 10min nie moc mäkko. Po uvarení som ich trochu popučila a dala na olejom vymastený pekáč. Vyšľaháme spolu sladkú aj kyslú smotanu a pridáme vajcia znovu zašľaháme metličkou. Pridáme nakrájanú cibuľu, cesnak, nasekanú petržlenku, nakrájanú salámu, nastrúhaný syr a znovu premiešame aby sa všetko spojilo, dochutíme podľa chuti. Všetko ešte raz premiešame a zmes vylejeme na pekáč ku karfiolu a brokolici. Na pekáči to trochu všetko spolu poprehrabkáme aby sa zmes dostala všade. Piekla som na 250°C pod alobalom asi 30min potom odokryla posypala ešte nastrúhaným syrom a piekla ešte 15-20min. Kým nechytilo farbu a v strede po pichnutí vidličkou to bolo už upečené.
Dobrú chuť.

Roumí♥ 

Komentáre

  1. Vyzerá to neskutočne dobre a keby som nebola chorá, hneď sa pustím do kuchtenie :) Ale ja si počkám a už sa teším až tvoj recept vyskúšam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňam toto ja môžem a určite vyskúšam !! ale čo chudák frajer :D ten potrebuje mäsko :D haha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha on to prežije raz za čas. Ale na večeru mu to až taký problem nerobí :-D

      Odstrániť
    2. Haha on to prežije raz za čas. Ale na večeru mu to až taký problem nerobí :-D

      Odstrániť
  3. to vyzerá geniálne :) karfiol som už dlho nejedla

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam to vyzerá naozaj úžasne. Si naozaj šikovná :) Osobne nemám veľmi v láske zeleninové recepty, skôr ovocné, no tento by som vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Recept hneď zapisujem do svojho zápisníku a už sa neviem dočkať kedy ho vyskúšam :) Vyzerá to naozaj veľmi chutne :) Poprosím viac takýchto príspevkov a inšpirácii na varenie/pečenie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára