Miniatúry a Miniatúrky

Kto by z nich nemal radosť? Zmestia sa všade kdekoľvek ich so sebou zoberiete budú vždy po ruke. A keď treba niekedy zbaliť tie najnutnejšie veci a nič sa vám nezmestí a vy chcete ešte niečo zo sebou zobrať tak oni sú na to ako stvorené aj keď sa moc neoplatia vždy kupovať.
Tak poďme sa na niektoré pozrieť.
Prvé čo mi padnú ako prvé do oka sú 3 výrobky Frais Monde v cestovnom balení ktoré som vyhrala.
Frais Monde Bagno Schiuma Frutti 50ml bath foam je pena do kúpeľa no každopádne ja ju skôr využijem ako sprchový gél, krásne ovocne jemnučko vonia a ak sa stým niekedy niekde stretnem určite ich neprehliadnem.
Frais Monde Crema Corpo Frutti 50ml Body Cream je telový krém, ktorý má rovnakú sladučkú vôňu teda granátového jablka, dobre hydratuje rýchlo sa vstrebáva ale tažšie ho už dostanem z tohto mini balenia. Niekedy majú v tomto nevýhodu ak je produkt hustejší sa ťažšie dostáva von.
Frais Monde Aqua Parfumata 20ml Perfumed Water je parfúmovana voda s rovnakou vôňou ale už intenzívnejšou a keď som si ju strekla na oblečenie tak som ju cítila ešte na druhý deň takže za toto palec hore. Sú to kvalitné prírodné výrobky po ktorých cítim dlho ich vôňu.
Cien Volume Hairspray 100ml lak na vlasy ktorý sa zíde do kabelky na skrotenie trochu neposlušných vlasov čí nárazoch vetra. Čo to niečo upevní ale nie na extra dlhú dobu. Má príjemnú vôňu. Inak je to dobrý lak na vlasy, poznám iné kvalitnejšie značky čo nedržali ani prd.
Dentalux ústna voda keď nemáte možnosť si niekde umyť zuby a na rýchlo hodíte do tašky tohto malého kamoša určite vám bude dosť na pomoci aspoň na zničenie nejakých tých ústnych baktérií.
Balea Volume Effect 100ml lak na vlasy ktorý chvíľku vydrží niečo zafixuje ale slabúčko. Lepší je Cien.
Paradontax a Medzi Blanc ja osobne nemôžem ísť spať bez umytých zubov takže u mňa víťazia miniatúry zubných pást, ktoré vždy idú somnou.
Karin Herzog Cleansing Gel Potešilo ma keď som mohla vyskúšať pre mňa novú a nepoznanú značku pri ktorej som prvý krát zažila to, že po vyčistení tváre som mala pleť hydratovanú a nebolo treba žiadny krém.
Alverde Color Lip Cream  jemná farba na pery ktorá nemá žiadne sklony k lepeniu a proste je to taký farebný krémik na pery, ktorý sa vždy stratí v taške lebo je taký mini.
Cien Hand Lotion Milk & Levender 30ml krém na ruky s vôňou mlieka a levandule pri týchto krémoch len ľutujem že sú neni väčšie. Krásna jemná vôňa a dobrá hydratácia neostáva po ňom pocit suchých rúk.
Cien Hand Lotion Asian Cherry Blossom 30ml krém na ruky s vôňou ázijského čerešňového kvetu čerešňová vôňa je proste úžasná hydratácia tiež dúfam že vyrobia aj väčšie balenia.
L´Occitane Verbena Shower gel vôňa je svieža citrónová jednoducho som si ju zamilovala, trochu viacej intenzívnejšia ako som zvyknutá ale pri použití sa zjemní. Tieto Fľaštičky som kúpila s časopisom hlavne kôli ním lebo ma zaujali, no škoda že sa nedajú odšróbovať.
L´Occitane Verbena Body Lotion jemný svieži telový krém ktorý sa ihneď vstrebáva a nie je po ňom už ani stopy iba ta krásna vôňa. Cez zimu určite nie je pre mňa lebo suchej pokožke by moc hydratácie nedoprial.
Yves Rocher Sebo Vegetal micerálna voda potešilo ma keď som mohla vyskúšať tuto vzorku lebo celkovo micerálky od YR sú vynikajúce a vždy keď sa dostanem do BB Európy tak tento obchod určite neprehliadnem.
Avon Planet Spa Treasures Of The Desert Hand Cream krém na ruky ktorý som vychytala za akciu 1€ pri kúpe nejakých výrobkov z katalógu, inak za 30ml krému je to fajin, Obsahuje Marocký argánový olej krásne vonia a hydratácia je podobná vynikajúca ako pri Cien krémoch. Takže už si ho len šanovať.
Nivea Soft krém lepší a zároveň viacúčelový krém som ešte nepostrehla. Či na tvár, či na ruky alebo telo je úplne ľahučký a o to lepšie, že keď nechcem zo sebou pratať veľa kozmetiky napríklad na dovolenku, tak sa sním aj pekne odlíčim a vyčistím pleť.
Bioderma Sensibio Micerálka mám ich strašne rada v týchto mini baleniach šanujem si ju lebo už dávnejšie ich bioderma rozdávala a keď bude treba pocestuje somnou.
Cien Sun Classic 50ml opaľovacie mlieko s vysokou ochranou 30. Beriem do kabelky a moja tvár bude chránená vždy keď bude tento malý pomocník so mnou. Má krásnu klasickú vôňu a dúfam, že budú aj vo veľkých baleniach. Lebo zložením sú asi najlepšie čo som videla.
No a ešte tu mám Kabuki štetec ktorý si šanujem lebo je krásny a ja som z takýchto vecí na mäkko :-D Ďakujem mojej susedke zaň. Mini vzorky rúžov od Avon nikdy si neviem vybrať správny odtieň aby sa mi potom páčil a tak som to vyriešila takto.

A čo vy a miniatúry? Nosíte ich zo sebou?
Ahojte
Roumí

Komentáre

  1. Takéto miniatúrky mám veľmi rada hlavne na cestovanie :) Nedám dopustiť na zmenšeninu suchého šampónu, odličovacej vody, parfému alebo mejkapu :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miniatúry sú mojou vášňou, zbieram ich a vždy sa z nich teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, koľko kozmetiky. Miniatúrky hlavne využívam na cestovanie a ten krém na ruky od Avonu planet spa mám aj ja a je dokonalý ! :)

    http://www.accessoriesforbeauty.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ano sama neviem ako sa mi to dokazalo takto nahromadiť:-D

      Odstrániť
  4. haha,šanuješ opäť štetec? :)
    ja miniatúrky veľmi nepoužívam,ale mala som už ten malý krém Nivea, a páči sa mi aj tá malá bioderma, na cesty :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úplne to vo mne evokuje cestovanie :) tie krémiky Cien chceeem :))) a malý lak na vlasy by sa hodil aj do mojej kabelky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, ty jich máš :D Já miniaturky nijak nevyhledávám, párkrát jsem si nějakou koupila na cestování, ale stejně nakonec skončím u toho, že si s sebou vezmu velké balení ;)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miniaturky mám moc ráda, protože mám spoustu kosmetiky a u miniatury je větší šance, že ji spotřebuju. Navíc jsou super na cestování. Posledně když jsem byla na letišti, obdivovala jsem miniatury snad všech značek a bylo těžké si vybrat :-)
    Z tvé sbírky mám nejraději verbenovou řadu L´Occitane. Ta vůně je jedinečná, zvažovala jsem ji také jako letní parfém.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. awesome post !



    Please feel free to visit my blog and if you like we can follow each other :) what do you think ?

    NEW Post - 3D Nail art tutorial


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já miniatury miluju hlavně v létě, když jezdím pryč, to ani celé balení nevozím. Možná leda tak od plná balení od opalovacího krému, ale jinak ne, štve mě, jak to zabírá hodně místa v kufru :D, ale jinak je moc nevyužívám, jedině teda ten lak a vlasy, tu miniaturu si v dm moc ráda kupuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. miniatury jsou super:) začínám také pořizovat... rozhodně si musím zakoupit tu ústní vodu, vůbec mě to nenapadlo, že to může být super věc do kabelky, ale není to špatný nápad!:)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára