Olejová výživa pre vlasy

Určite ich poznáte a máte odskúšané..Prvý ktorý som skúšala na vlasy z tejto rady bol olej, ktorý sa mi hneď po prvom použití zapáčil a ta jeho vôňa no úúžas. A tak som si povedala prečo nevyskúšať aj šampón? A na koniec prišlo aj na kondicionér predsa do tretice všetko dobré..Začnem teda postupne

Gliss Kur Hair Repair Oil Nutritive šampón na náchylne vlasy so sklonom k štiepeniu končekov. Receptúra s ôsmimi vzácnymi skrášľujucim olejmi a keratínom hĺbkovo regeneruje vlasy bez zaťaženia. Až o 90% menej rozštiepených končekov. Používajte pravidelne v kombinácii s kondicionérom Oil Nutritive.
Ak máte suché a polámané končeky a ak sa vám vlasy veľmi nemastia tak tento šampón je pre vás ten pravý. No pre mňa ten pravý nebol. Už asi po druhom ráze používania som si všimla, že sa mi začali viacej mastiť vlasy. Predtým mi vydržali kľudne aj 3 dni bez mastiaceho viditeľného lesku no teraz už na druhý deň od použitia som si všimla že sa mi mastia viac. Preto som ho vyradila. Inak vôňa po otvorení í šampónu je krásna príjemná vanilková no pri nanášaní a penení vlasov mi začal smrdieť, cítim z neho ropu a to doslova neviem prečo, ale určite sa tam taká zložka asi nachádza. Jeho cieľ bol zabraňovať štiepeniu končekov čo sa mu aj podarilo a moje vlasy boli na dotyk jemnejšie a zdravšie. Najviac mi však prekážala tá jeho vôňa.

Gliss Kur Hair Repair Oil Nutritive kondicionér ak chcete mať úplne hebké vlasy plné lesku, tak tento kondicionér je výborný a platí samozrejme ten istý popis ako pri šampóne. Obsahuje tak tiež 8 vzácnych olejov a tak regeneruje vlasy hlavne končeky.
Konzistencia je krémová jemná ľahko sa nanáša a po vtretí do vlasov sa po chvíli ako keby do nich vstrebe. Vôbec sa netvorí pena ani nič podobné. Vlasy opláchnem a končeky sú pekne jemné a hlavne nie suché. Po usušení sú vlasy plné lesku a života. Vôňa s ňou mám tiež pri tomto kondicionéri podobný problém ako pri šampóne. Cítim z neho ropu po spojení s vodou. Neviem či to spôsobujú aj tie oleje keď sa to všetko spojí ale tu v zložení sa nachádza aj nejaký ten parabén.

Gliss Kur Olejová esencia 6 miracles je zmes ošetrujúcich olejov poskytuje vlasom 6 výhod pre luxusnú starostlivosť a krásne vlasy. nanášať sa môže do vlhkých ale aj suchých vlasov a neoplachuje sa. Olej sa nachádza vo fľaštičke s pumpičkou čo je pri olejoch na vlasy klasika. Ľahko sa tak olej naberie na ruku a ihneď votrie do vlasov. Konzistencia je viacej tekutejšia teda redšia a rýchlo steká. Vlasy sú krásne vyživené voňavé, lesklé a hlavne zhydratované končeky. Vôňa je nádherná vanilková a proste k tomúto oleju nemám viacej čo dodať iba že je skvelý.

A čo vy aké máte skúsenosti s touto radou? Mali ste podobné pocity s vôňou šampónu a kondicionéru ako ja?
Roumí

Komentáre

  1. Tento šampón som mala tiež a bol otrasný. Hneď som ho vyradila, pretože vlasy mastil a hrozne smrdel.
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Konkrétne s touto radou skúsenosti nemám, ale čo mám od Gliss Kur veľmi rada tak to je oranžový total repair balzam v spreji, po ktorom sa mi vlasy oveľa ľahšie rozčesávajú. Inak som si už dlhú dobu nekúpila v drogérii nič z vlasovej kozmetiky. Momentálne používam výrobky od značky Insight na krepovité vlasy, ktoré striedam z výrobkami od Dove.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mala som skúsenosť s inou radou od tejto značky, ale jediné čoho som sa dočkala boli ešte viac mastnejšie vlasy. Mne najviac vyhovuje z DM Aussie :3 ten si neviem vynachváliť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuto řadu jsem nezkoušela a jsem rada. Jinak oleje na vlasy používám ráda, vlasy jsou pak jemnější

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak přesně tenhle šampón mi teď dochází, ale máš pravdu, také se mi po něm mastí víc vlasy :/ Vůně mi ani tolik nevadí. :)
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Produkty od GlissKur mám veľmi rada :) Aj tento celý set som mala a môžem len odporúčiť :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja používam skôr prírodné šampóny a z GlissKur som mala vždy pocit mastenia, no vyživujúci olej na vlasy od nich občas používam a ten dodáva vlasom pekný lesk:)
    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. S touto řadou nemám žádné zkušenosti a myslím, že ani mít nebudu, moje vlasy jsou spíš mastnější, tak se obávám, že po tomto šamponu bych je měla ještě víc :/ Jediné, co mě zaujalo, je ten olejíček, ale teď mám rozpoužívaný olejíček od Avonu, tak bych další už nevyužila :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pořídila jsem si ten olejíček a ten je tedy vážně super :)!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára