Od kedy som zmenila stravu a čo ma naučil instagram

Možno viete možno nie, kedže nemám už štítnu žľazu a chodila som ešte na preliečovanie tak som musela nejaký mesiac predtým držať dietu kde som nemohla nič čo obsahuje jódovú soľ. A tak od vtedy som si naordinovala na raňajky ovsené vločky ovocie, orechy a k obedu viacej zeleniny. Už to asi ťahám 4 mesiac z touto zdravšou stravou. Neskôr som sa na instagrame podozvedala rôzne recepty z ovsených vločiek, rôzne zdravé varianty sladkých jedál a tak páči sa mi to aj naďalej. Proste ten instagram je fakt dobrý a niekedy by som tam pozerala aj hodinu a písala recepty. Možno si niekto povie že, "ja sa z toho nenajem,, to som si myslela aj ja, ale ostala som prekvapená že pri poriadnej porcii týchto raňajok som vydržala do obeda a nepotrebujem cez deň ani neskôr zháňať niake maškrty.
Ďalej som si všimla aj zmeny hlavne môj zovňajšok. Ako isto viete každá sa pred svojími dňami vyhádže a všimla som si, že u mňa sa to zmenilo k lepšiemu vôbec sa mi nerobia pupienky, pleť sa mi vyhladila. Niekedy sa samozrejme sem-tam nejaký objaví ale to je nič oproti tomu čo som mávala. Tak a tu je taký súhrn fotiek mojich dobrôt.
Jasné, že nedržím dietu ani nič podobné, dala som si langoš, halušky so slaninou alebo vyprážané maso, áno doprajem si, ale nie tak často. 

Od tých prvých výtvorov (kvalitu fotiek ma na starosti môj telefón):-)
Jedna z prvých kaší s ovsenými vločkami s medom mliekom a kokosom na vrchu vlastnoručne oberané a mrazené čučoriedky
Veľmi som si obľúbila ryžovú kašu tak je krásne biela že ju je škoda niečim ozdobiť
Halušky s mäsom uduseným s paprikou a podávané rukolou
Pokus o prvé zatiaľ jediné lievančeky, dala som asi veľa kokosového oleja
Moje Špenátové domáce halušky sú Top so syrom Niva
Koláč s mrkvy a môj asi aj posledný moc mi nešmakoval alebo na budúce pridám viacej sladidla
 Tieto chlebíky z ovsených vločiek milujem,
Jahody smotana mascarpone, med
 Mug cake skúšala som aj tieto mňamky, banán vločky vajce javorový sirup, kokos
 Šufánek prosím ten môžem ani mesiac mi doma nevydržali tieto dva, a už su na ceste za mnou ďalšie. A samozrejme najlepšie sušienky s arašidového masla.
 Bez Šufánka to už proste nejde Arašidy -kokos alebo Arašidy-čokoláda su mňamka. Takto si chystám do roboty.
 Pokus o štrúdľu z ovsených vločiek cesto mohlo byť o niečo tenšie. V recepte bolo že by malo byť hrubé 2,5cm to sa mmi dáko nezdalo lebo aj toto je hrubé
 Tvaroh, mango, banan, čučoriedky celkom dobrá kombinácia vymyslená
 Na večer som trochu mlsala ovocie so šufánkom
 Avokádo, jahody tvaroh banán a javorový sirup do toho šup koláčik
 Moj banana bread už nachystaný na raňajky a medzi tým som stihla aj sušienky s arašidového masla teraz som ich robila presne podľa receptu a trochu sa viacej roztiekli.
Špagety s avokádom popučeným s cesnakom a pokrájanými rajčinami, asi niečo spôsobom guacamole.
 Moje obľúbene masla Šufánek taktiež som ich objavila až na Instagrame. Moja druhá objednávka.
 Skúšam aj kešu maslo a je naozaj skvelé každé orechy majú niečo do seba a svoju špecifickú chuť. Ale samotné arašidové maslo mi moc nešmakuje ale tie s príchuťou sú TOP, Jedine čo robím so samotného arašidového masla sú tieto úžasne sušienky.
Dobrú chuť. 
Pivítam nejaké dobré nápady na zaujímavé jedlo ako sa vám páčilo moje? 
Všetky ďalšie nájdete na mojom Instagrame;-) 

Roumí

Komentáre

  1. Wow, všechno vypadá skvěle! ♥ Máš pravdu, že na instagramu se dá najít spousta inspirace nejen na ovesné kaše :) Občas nestačím žasnout, jakou práci si lidé dokáží dát s vytvořením a nastailováním jídel :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Instagram je skvělý zdroj inspirace, nejen co se jídla týče :) Většina mých oblíbených receptů pochází právě odtamtud :) A je úžasné, co dokáže správná strava udělat s lidským tělem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoj insta sledujem a máš ho krásny. A tie všetky dobroty..hneď by som si dala. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam to sú ale dobroty <3 všetko by som to zjedla, tie kaše vyzerajú fantasticky ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam to sú ale dobroty <3 všetko by som to zjedla, tie kaše vyzerajú fantasticky ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc díky za to, že jsme mohli nahlédnout do tvého jídelníčku! Inspiraci jsem teď opravdu potřebovala, a doufám, že s kily časem odejde i akné...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš skvelý instagram a takéto mňamky schvaľujem. Ja si tiež dávam pozor na to, čo zjem... bola som tri roky vegetariánka a teraz som prešla na veganstvo, z etických a aj zdravotných dôvodov (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mňam mňam mňam mňam !!! všetko by som vyskúšala!! :) tie špenatové halušky a sušienky v tvare srdiečka, juj ale všetko vyzerá úžasne! a veru strava je základ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wau, všetko vyzerá úplne super, určite pridávaj častejšie recepty, rada sa nechám inšpirovať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mňam, mňam, mňam! Na tohle je instagram fakt super, je tam takové inspirace! A hlavně jak si člověk vždy něco na insta fotí, tak ho to nutí si to hezky naaranžovat a to já mám na tom nejradši, aspoň je to potom ihned heezčí a člověk jí i očima :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tá srdiečková miska je fakt úžasná :) Mimochodom tiet dobroty sú zdravé, chutné a ešte obsahujú aj čokoládu, takže niečo pre mňa :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Uuuu mňamky tak to vyzerá dobre! Všetko! :3 :)))
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára