Moja pleť používa tento krát modrú

Ahojte..Taak a po dlhšom používaní pleťového krému sa hlásim aj s recenziou. Písali ste o produktoch z novej rady Bioderma Hydrabio, že som sa potom pre jeden rozhodla. Už dávnejšie som skúšala krém od Biodermy zo zelenej rady na mastnú pleť no žiadny výsledok som nezaznamenala a tak som si povedala, že jej skúsim dať ešte šancu nuž výsledok sa dozviete ďalej...
Bioderma Hydrabio Riche 40ml to je on, ktorý som sa odvážila skúsiť a keďže ich ceny sú na krém dosť vysoké priznám sa žiadna sláva to nie je. Na parfums.sk som ho objavila za nejakých 13-14€ no v DM už stál okolo 20€, myslím že je to dosť vysoký rozdiel. 
Píšu o ňom:
Jedná sa o hydratačný krém na dehydrovanú pokožku, ktorý je výživný a je prvou hĺbkovou hydratačnou starostlivosťou o pokožku vďaka patentu Aquagenium-patent Bioderma. Inovácia - Patentovaný biologický komplex látok pozitívne stimuluje hydratáciu buniek pokožky, ovplyvňuje hĺbkovú hydratáciu a udržuje ju i na povrchu pokožky. Patentovaný prírodný D.A.F. komplex -zvyšuje prah tolerancie pokožky. S dlhodobou hydratáciou pokožka získava lesk a pružnosť. Krém je nekomedogénny (teda neupcháva póry). Bohatá a svieža textúra krému môže byť použitá ako perfektný podklad pod mejkap. 
Začnem teda obalom. Krém sa nachádza v 40ml fľaštičke s pumpičkou, čo je celkom praktické, kôli jednoduchému naberaniu a ja sama používam na tvár jeden až dva streky z pumpičky. A nepraktický je kôli tomu, že keď bude krému na dne určite sa všetok zostatok už von pomocou pumpičky nedostane. Takže obal má niečo pre aj proti
Teraz sa pomaly dostanem k úplnemu ohodnoteniu samotného krému. Vôňa je jemná skoro ju ani necítiť, má svoju špecifickú arómu (ako nivea svoju) ale tento krém od Biodermy má o dosť slabšiu a jemnejšiu. Konzistencia je ľahučká a jemná, pri kréme na suchú a dehydrovanú pleť som čakala niečo hustejšie a mastnejšie, no opak bol pravdou.
Úplne presne ho neviem ohodnotiť či mi s mojou suchou pokožkou pomohol, lebo akurát keď som ho začala používať sa oteplievalo a vtedy moja pokožka začne produkovať viacej mazu. Každé ráno pravidelne ho používam a pokožku mám po celý deň pekne zhydratovanú, no nemôžem povedať, že robí extra veľké zázraky. Prirovnala by som ho k úplne normálnemu ľahučkému krému na leto, ktorý jemne hydratuje a nezanecháva pokožku mastnú. Mne sa zvykne nos šúpať ešte aj pri používaní tohto krému keď je už teplejšie. Takže ak mávate dosť suchú pleť ako ja tak tento krém mi veľmi nepomohol. Očakávala som od neho viacej ale ako vidím ostanem pri obyčajnej Nivei keď bude treba záchranu. Píšu že je vhodný ako podklad aj pod make-up no ja keď som si naniesla mejkap tak sa mi spravili šupinky tak či tak. Ale na druhú stranu od kedy ho používam mám pleť bez vyrážok a žiadne červené fľaky sa mi nerobia ako predtým no zároveň začala som sa aj lepšie stravovať tak možno zapôsobilo jedno s druhým. 
Prekvapilo ma že obsahuje také látky čo by som na Biodermu ani nepovedala ako sú silikóny, hliník alebo oxid titaničitý..dalšie ani nehovorím...Najlepšie asi čo ma od Biodermy stretlo sú micerálne vody a to sa nezmení. 
Zloženie

Aké sú vaše skúsenosti s Biodermou? Čo odporúčate alebo čo vás sklamalo? 
Roumí

Komentáre

  1. Ja používam ako podkladový krém momentálne tú novinku od Biodermy - Hydrabio Perfecteur, ale mám aj Hydrabio Legere a striedam ich. Legere vyživuje pleť minimálne, takmer vôbec ani tú moju mastnú, ale ja ho používam ako podklad pod make-up, na tento účel super, Perfecteur je lepší, no príde mi strašne silikónový, vyhladí pleť, ale výživa je tiež slabá, no lepšie ako Legere, to určite. Neviem, zdá sa mi, že pleťové oleje sú na výživu omnoho lepšie ako krémy.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento výrobek mě hodně lákal, štěstí, že jsi mě zavčas odradila. :( Na to jak se tváří luxusně, raději sahnu po nějakém krému za pár korun.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento výrobek mě hodně lákal, štěstí, že jsi mě zavčas odradila. :( Na to jak se tváří luxusně, raději sahnu po nějakém krému za pár korun.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne od Biodermy vyhovuje akurát odličovač sensibio a jeden krém, inak vôbec nič. :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mam na leto Hydrabio velmi rada, ale najlepsie je podla mna serum :)


    Pozyvam na letni giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára