Modrý pomocník do podpazušia bez "alumínia"

Ahojte, chcela by som vám trošku predstaviť dva deodoranty ktoré som náhodou objavila v Dm-ke a na prvý pohľad a vôňou ma zaujali. Proste som si hneď zobrala dva jeden v spreji a druhý je tuhý. Možno ich poznáte možno nie no uvidíme.
Prvý predstavím Bionsen Mineral Protective Deodorant 150ml/2,99€ v spreji, ktorý obsahuje Japonské Spa minerálne látky. Šetrne pôsobí dezodoračným účinkom aj na tú najcitlivejšiu pokožku, "bez toho aby zabránil poteniu". Pomáha predchádzať vzniku nepríjemných pachov a poskytuje pocit prirodzenej sviežosti po celý deň.
/Bez toho aby zabránil poteniu? trochu som to zvýraznila teda podčiarkla tento popis je vzadu na produkte a teraz neviem, či sa pomýlili alebo to myslia vážne. Ak som to pochopila správne teda ide o to že nezabraňuje poteniu? Trošku ma to prekvapilo, lebo zvyčajne píšu pravý opak ako vám tieto produkty zabránia potiť sa aj keď to nie je pravda./
No nevadí ja sa teda vrátim k môjmu hodnoteniu. Obal je klasický s rozprašovačom, na dotyk matný, lesklý povrch. Aplikuje sa ľahko bez problémov zanecháva chladivý pocit pri nanášaní a rýchlo sa vstrebáva do pokožky. Pripomína mi také mokrejšie nanášanie cítim že "voda" sa menej rozprašuje ako pri ostatných dezodorantoch. Ale to nemení nič na tom, že rýchlo uschne. Je jemný k pokožke a nedráždi ju ani po holení. Vôňa je trošku viac intenzívnejšia ako pri tuhom dezodorante. Pripomína mi trošku pánske vône a práve preto som po týchto produktoch siahla, samozrejme táto je jemnejšia.  Výhodou je, že neobsahuje alumínium teda hliník ani parabény no za to obsahuje alkohol, ktorý mne vôbec neprekáža. Jeho výdrž je určite individuálna, a samozrejme že nevydrží voňať 24h ako je písané. Inak som sním spokojná a odporúčam skúsiť.
 Zloženie

Druhý produkt na ktorý som siahla je Bionsen Mineral Protective deodorant 40ml/3,19€ tuhý dezodorant, ktorý ma zaujal hlavne jeho vnútrom. Taktiež obsahuje Japonské Spa minerálne látky, neobsahuje hliník je bez parabénov ale obsahuje alkohol.  Hneď ako som zbadala že nie je bielej farby, ako býva zvykom pri tuhých dezodorantoch, hodila som si ho ihneď do košíka a neľutujem. Síce vôňa pri pričuchnutí nosom sa zdá dosť taká alkoholová no po nanesení sa pekne rozloží do podpazušia a vytvorí príjemnú sviežu vôňu kde alkohol už necítim. Ako som písala voňa tohto tuhého dezodorantu je jemnejšia oproti tomu v spreji a možno vydrží o niečo menej. Ale keďže je taký malý šikovný zmestí sa aj do malej kabelky môžete ho mať vždy so sebou. Má klasický šróbovací mechanizmus a ľahko sa vysúva. Nedráždi pokožku podpazušia pekne ju zhydratuje a zatiaľ som si nevšimla, že by robil fľaky na oblečení. Takže jeho výhodou určite je že nie je biely. Môžem ho tiež len odporučiť. Konečne aj pre ženy vidím priesvitný dezodorant a nie len pre chlapov.
 Zloženie
Ako sa vám pozdávajú výrobky? Stretli ste sa už snimi?
Ahojte
Roumí

Komentáre

  1. Hľadala som nejaký dedorant, ktorý by neobsahoval hliník a aspoň trochu vydržal. Tento ma zaujal a určite pri ceste do dm si ho kúpim :) Pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto výrobky som už postrehla, no obávam sa, že mne by nepostačovali, nakoľko sa pomerne dosť potím. Inak sa mi veľmi páči, že tuhá verzia je priesvitnej farby!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som mala guličku a bola dobrá, len tá vôňa je iná, ako krém Marína. Takže si človek musí zvyknúť. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. značku vôbec neskúšam, väčšinou siaham po antiperspirantoch ako deodorantoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Díky za tip. Ja hľadám na letné dni, keď som len doma, nejaký v podstate slabší deodorant bez hliníku.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Priznám sa, že túto značku nepoznám a ani som tento produkt ešte nevidela. No vyzerá veľmi zaujímavo a možno po ňom v budúcnosti aj siahnem :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Musím se přiznat, že značku neznám, ale poslední dobou se snažím sehnat nějaký šetrný deodorant bez všech těch špatných látek a tenhle mě opravdu zaujal, musím se po něm poohlédnout u nás, jestli ho někde nemají, když u tebe tak uspěl :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tuhý deodorant mě zaujal, zatím všechny, co jsem měla, byly takové ty klasické bílé a bohužel dělaly fleky na oblečení :/ Tak doufám, že na tuto značky někde natrefím :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tieto deodorant by asi neboli pre mna, pretoze ja sa potim extremne, ale vyzeraju zaujimavo

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára