Old Spice ževraj nebezpečná zóna?

Naozaj výstižný názov pre pánsky deodorant ,,Nebezpečná zóna".  Old Spice Danger Zone Deodorant Stick je tuhý dezodorant antiperspirant pre pánov ale všimla som si, že ho používajú aj ženy. Normálne vážne uvažujem aj ja že ho vyskúšam ale to by už bolo asi divné aby som voňala rovnako ako môj drahý. Tak sa možno rozhodnem pre inú vôňu lebo mám pocit že tieto pánske majú lepšiu výdrž čo sa týka vône a vôbec potenia. Neviem ale dámske podobné dezodoranty sa mi zdajú slabšie a predsa sa potíme rovnako aj keď, na mužskom tele je viacej potných žliaz lebo samozrejme sú od nás väčší. Mne osobne sa pozdáva aj farba tohto tuhého dezodorantu, ktorá je modrá a ide do takej gélovej priesvitnejšej konzistencie. Na rozdiel od dámskych stick dezodorantov, ktoré sú biele a zanechávajú biele fľaky na oblečení. Možno tie fľaky sa netvoria každej ale tým tuhým bielym sa už radšej vyhýbam.
Všimla som si, že zloženie priamo tohto výrobku neobsahuje žiadny hliník, čo je jeho poľahčujúca okolnosť a za to mu dávam veľké plus. Čo z toho, keď skoro všetky dámske ho obsahujú? Teda nerátam nejakú prírodnú kozmetiku, čo proti poteniu moc nefunguje poväčšine. Aj keď píšu že v súvislosti so soľmi hliníka, ktoré obsahujú hlavne antiperspiranty sa vynorilo viacero podozrení spojených s rakovinou prsníka sa toto hlásenie aj tak nepotvrdilo. Keď si to tak spätne vezmeme ľudia kedysi používali hliníkové nádoby na varenie príbory a ešte do teraz možno aj používajú a stále sú zdraví. Čiže už nevedia asi s čím majú zamaskovať to, že v dnešnom jedle je najviac chémie a tožvie čo ešte.... Ale od toho tu nie som a vraciam sa k tomúto skvelému tuhému dezodorantu.
Poznáme všetci asi reklamu že ,,Old Spice prečo si mi ho vzal?" Bože len to nie aby mi ho prebrala nejaká druhá ženská...haha.. Čo sa týka vône vydrží strašne dlho po celom dni som ju ešte cítila na tričku môjho drahouša. Old Spice Danger Zone má takú jemnejšiu vôňu páči sa mi asi najviac ani nie moc mentolovú ako to zvyknú do pánskej kozmetiky dávať povedala by som taká jemná pánska aróma. Tak isto sa mi páči aj Old Spice WhiteWater Deodorant Stick ktorý tiež vlastní môj priateľ. Ten už presne neviem akú má vôňu lebo ho má u seba doma. A čo sa týka potenia Old Spice zaručene účinkuje a pod pazuchami sa nerobia mapy. Mapy sa tak urobia na výmenu na chrbte ale to by sme sa museli ponatierať celý nejakým antiperspirantom a to by už nebolo zdravé lebo potiť sa musíme tak či tak.
Aké osvedčené obľubujete vy? Máte skúsenosti s Old Spice?
ROumí♥

Komentáre

  1. Ja žiaľ namem ziadne skusenosti pouzivanim old spice ale inak skvely članok ✌

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem ja ho tiež nepoužívam ale všimla som si ako funguje na priateľovi:)

      Odstrániť
  2. :D Ja umriem z toho nadpisu :D Príspevok je inak super. Tento istý používa aj môj naj kamarát a vonia fakt super :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Môj frajer používa Old spice a milujem ich vône :-) Pripomínajú mi ho
    stylebymyself.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak toho, že ho používají i ženy jsem si nevšimla :D Mně by asi vadila ta pánská vůně, sama o sobě mi voní, ale na mně? :)
    Chic by Jane

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkně sepsaný článek :) o pánské vůně se moc nezajímám, ale je fajn, že funguje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. s Old Spice skúsenosť nemám..ale s tým že pánske sú stokrát lepšie áno, ja priateľovi občas kradnem Rexonu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Používam roky Old Spice, dámske deodoranty sú nekvalitné, slabé a ešte aj drahé. Mnoho žien používa pánske deodoranty, prišli na to čo je kvalita. Okrem toho mnohé z Old Spice voňajú sviežo, športovo a nie výslovene mužský, tým pádom sú vhodné pre mladé dievčatá aj staršie ženy.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára