Recept: Raňajkový koláč z ovsených vločiek a tvarohu

Zamilovala som si tieto dobroty. Večer si ho urobím a mám na 3-4 dni na raňajky. Alebo keď mám chuť na sladké tak si ho jednoducho dám aj cez deň a vybavené. A týmto pádom sa chcem poďakovať Instagramu že viem čo sa dá všeličo z ovsených vločiek vytvoriť.
Potrebujeme:
*100g ovsené vločky
*100g strúhaný kokos
*prášok do pečiva
*3 vajcia
*2 banány
*100g tvaroh / biely jogurt
1-2 lyžice medu

Postup:
Zmiešame si zvlášť suché a mokré ingrediencie a potom všetko spolu. Dozdobíme orechmi, semienkami, ovocím. Pečieme na 180°C asi 30-40 minút. Plechu potrieť kokosovým olejom a vysypať múkou alebo kokosom.
Ja som našla doma mrazené jahody ešte zo samozberu a tak isto čučoriedky z oberačky. Úžasná kombinácia♥ A na pleche som si to trochu rozdelila aby bolo aj bez aj s ovocím.
Na tanieri som si ho poliala sirupom z agáve pre chuť ale inak nie je treba ak je dosť sladký. A ja sladké môžem.

Po uplynutí danej doby pečenia sa mi zdá stále cesto surové po odskúšaní špajdľou a zistila som že je to také klamlivé. Lebo keď to vychladne je to už v poriadku. Takže ak už z vrchu bude dobre upečené tak ho vyberám s rúry.
Je to veľmi ľahké a zvládne to hocikto pripraviť. Inak už pri vytváraní cesta som cítila že tento bude mňamkaa a mala som pravdu asi najlepší zatiaľ z toho čo som už vyskúšala ako bola bábovka alebo muffiny.
 Jedávate podobné koláčiky? Alebo nejaké typy? Ďakujem a DOBRÚ CHUŤ!
Roumí

Komentáre

  1. Wow, tak to by mě vůbec nenapadlo, že se podobný koláč dá vytvořit z ovesných vloček :) Vypadá vážně luxusně! :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý recept... hneď by som si dala.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Koláč vyzerá naozaj úžasne :) Ja osobne milujem takéto bublaninové dobroty :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mmmmm, mňam, to vypadá skvěle! Já jsem taky díky instagramu objevila několik super receptů, ale tohle by mě tedy vůbec nenapadlo, navíc to vůbec nevypadá tak, jako by to bylo z vloček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vvypadáá k nakousnutí :) Děláme podobný a mám ráda jeho nadýchanost :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňam! opäť skvelý recept! inak minule som skúšla tú tvoju bábovku, ale na plech, no nakoľko som mala moc velký plech (iný zatiaľ nemám :D ) tak sa mi to rozlialo po celom a bolo to tenké, a skôr sušienkové, ale chutilo okoliu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyjo, to vypadá hrozně dobře, hned bych si dala :) I ten recept se mi líbí, trochu jak pro pitomce, což je přesně to, co já potřebuji. Vypadá to i zdravě, takže super, moc děkuji za inspiraci :)

    vlasopece.blogspot.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem krásne. Takéto som potrebovala. Sladké na raňajky, či kúsok ku káve. Idem si ho upiecť.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára