Nuxe a Boemi obaja rovnaký ale predsa iný

Ďalšie balzamy do mojej zbierky na ktoré som sa ulakomila, keď som bola v Nitre. Trochu som sa motkala v Mlynoch a tak som ich tam zazrela. Hrušku som si kúpila v zdravom obchode a med v lekárni.
Boemi Balzam na pery Hruška 
Začnem jeho obalom, ktorý ma zaujal na prvý pohľad. Nachádza sa v plechovom kalíšku na šróbovací mechanizmus. Myslím že celkom kvalita lebo nemá šancu vytiecť. Myslím že by nevytiekol ani keby je +40° vonku. Je tuhý a po naberaní prostom treba viacej krát naniesť a na perách sa príjemne pustí a výborne hydratuje. Vôňa je klasická jemná hrušková aróma, ako keby som jedla hrušku. Takúto arómu som ešte nemala tak som bola zvedavá a oplatilo sa. Každý mi hovorí, že smrdí ako alkohol ale to je podľa ma už úplne iné a po alkohole nemá ani stopy. Za takúto prírodnú ,,bombu" sa teda oplatí vyhodiť 3-4€.
Obsahuje len samé dobroty ako-
-bambucké maslo
-včelí vosk
-jojobu
-aróma
-hydrogenovaný kokosový olej (zvýšenie stability proti oxidácii)
-vitamín E
Nuxe Réve de Miel, balzam na pery s medom a vzácnymi olejmi ,,Krémik na pery"
Dlho som čítala na tohto krásavca pozitívne recenzie až sa mi zapáčil. Obal má sklený s umelým šróbovacím vrchnákom takže je aj celkom ťažký oproti ostatným balzamom. To ale nie je problém. Dosť ma ale prekvapilo, že ho je dosť veľa teda 15g no za tú cenu sa oplatil. Vôňa je o dosť viacej citrónová a ani sa nečudujem keď obsahuje celkom dosť týchto citrusových ingrediencií ktoré med dosť zatienili. Konzistencia je krémova, úplne ľahúčko sa naberie na prst a pekne rozotrie ako taký jemný krémik. Vyživuje, reparuje, zjemňuje a chráni suché a popraskané pery. Je to taký ,,ochranca pier". Stojí tých 9-10€. Tiež obsahuje výborne zložky a celkom ich je aj dosť veľa.
A v čom sa títo dvaja vlastne líšia? Ani neviem pretože sú vynikajúci pomocníci. No predsa je tu niečo v čom sú odlišný jeden je tuhší a druhý je krémovejší. Páčia sa vám? Skúšali ste ich? Ktorý balzam na pery je váš obľúbený? Ak náhodou neviete a váhate tak určite odporúčam tieto dva. 
 Zloženie:
Balzamy na pery sú pre mňa niečim výnimočným asi aj preto, že mám rada takéto malé veci. A tak som v poslednej dobe začala na pery vyhľadávať len úplne top prírodné mňamky na pery. Doma mám dva Baby lipsy nejakým nedopatrením čo som si ja nekupovala a ani by som si ich nekúpila o to horšie, keď som tam zbadala to zloženie a tým pádom ostali u mňa "tresknuté" kdesi v skrini a takéto nemajú u mňa miesto. A čo vy potrpíte si? Ja áno:-) Aj keď nič iné balzamy musia byť naj....
Roumí

Komentáre

  1. Precitaj si zlozenie nuxe a potom uvidis ze to nie je celkom prirodne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa v tom zlozeni už až tak nevyznam ale vždy je to lepšie oproti tym reklamným, ale ked mi to napíšeš čo tam take je budem len rada

      Odstrániť
  2. Zatiaľ som nemala ani jeden, ale po Nuxe pokukujem už dlhšie.

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já se teda bez balzámku můžu obejít, ale ten od Boemi mám také, ale višňový, ta vůně ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nuxe by som hneď brala, vyzerá úžasne a je v ňom dosť. Páči sa mi tiež balenie a určite krásne vonia, ako aj ostatné produkty od Nuxe. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na súťaž:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/04/1-blogove-narodeniny-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na ten Nuxe pozerám už dlhšie, len zatiaľ stále ostávam verná Blistexu alebo Carmexu na noc, lebo to je jediné čo mi pery riadne zregeneruje. Ale asi ten Nuxe vyskúšam, keď už som sa dala do objavovania tejto značky :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa celkovo viacej pozdava nuxe ako blistex alebo carmex tie na noc nepoužívam:)

      Odstrániť
  6. Výrobky vidím prvýkrát, ale vyzerajú naozaj skvelo ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skvelý blog, nedáme vzájomné sledovanie? neber to ako reklamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásny článok. Určite by som chcela aspoň jeden z nich vyskúšať. Vyzerajú fantasticky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadajú skvele!♥

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára