Fotky Jari a výlet v Budapešti ZOO

Niako sa to tak rýchlo zbehlo z jedného dňa na druhý zavolali sme známym či nechcú ísť na menší výlet a na druhý deň sa išlo. Priateľ tam mal ísť niečo opraviť že vraj sa im niečo pokazilo na hliníkových dverách v jednej firme dlho to netrvalo a okolo obeda sme skočili do ZOO v Budapešti. Predtým sme s kamarátkou ešte posedávali chvíľu v metre v živote tam nebola tak sme sa tešili ako malé na "vláčiky" možno to trochu poznáte no čo vám poviem "sedliak v meste" :-DD A ak by ste náhodou chceli vymyslieť nejaký výlet tak určite odporúčam túto ZOO majú tam hádam všetko. Menšia ochutnávka z tade.... Boli sme tam keď bolo ešte teplejšie počasie pred týmto ochladením brrr:-)
Vidíte ju? No nie je zlatá? Nie ja nemám na mysli tú korytnačku ale tú fúzatú kamošku tam vzadu:-))

Tak mi zapózoval krásne, tento lemur že sa ani nepohol asi nechcel aby bol rozmazaný na fotke...
Pri niektorých zvieratách sa môžete priblížiť až úplne k ním tieto kozičky si priam vychutnávajú spoločnosť. Zvieratá pri ktorých ste mohli byť čo najbližšie bol napríklad aj ten lemur vyššie a to určite nie je všetko...

Cez tento kameňolom je to priam zážitok, ale ak nemáte radi niekoľko schodov dá sa pekne obísť ale ten pohľad z hora za to stojí. 
No čo poviete nevyzerá to ako u nás ihneď po otvorení niektorých kúpalisk? :-DD nevedia sa nabažiť vody a slniečka.
A takto pekne bola na niektorých miestach ozdobená ZOO. 
A tu mám ešte pár fotiek od nás zo záhrady, ktorú naozaj milujem..Na jar je vždy krásna
Takto sa u nás okolo domu vyhrievali aj títo mini krásavci.
Trošku z našeho dvora za domom. Ale ako tak pozerám trochu to treba obriadiť po zime...
A najväčšiu radosť sme mali z tohoto fešáka ktorý nám zdobil kuchynské okno. Asi prvý ktorému sa u nás páčilo že začal znovu kvitnúť...:))

Tak dúfam že sa vám fotky páčili a budem rada aj mi napíšete nejaké typy na výlet niekde na Slovensku v Česku proste hocičo naookolo:-))
Majte sa pekne
Roumí

Komentáre

  1. Muselo to být super. Zoo mám ráda, zvlášt když mohou návštěvníci do výběhů. Jednou jsme se v zoo přátelili s lemury, jsou hrozně zvědaví :-)

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Zoo som bola naposledy asi pred 5 rokmi aj to v Zlíne no najviac sa mi páčila Viedenská Zoo tá mala niečo do seba čo veru neviem opísať celé to prostredie ma nadchlo, takže určite by som sa toto leto chcel ísť pozrieť práve tam. Čo sa týka výletov po Slovensku žiadne bližšie typy ti asi nedám keďže tie plánujeme vždy na poslednú chvíľu ráno sa rozhodneme a idem podľa mňa sú práve takéto výlety tie najlepšie. :)
    Life is beautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to máš pravdu tiež si myslím že také su najlepšie nie je dobre plánovať veľmi:)) V Zlíne som tiež bola ale už pekne dávno bolo tam tiež pekne:)

      Odstrániť
  3. Tíško závidím. Milujem Maďarsko a Budapest je moje budúce bydlisko. V ZOO som už raz bola a bola nádherná. Veľmi sa mi tam páčili tie malé parky, ale aj nádherná zeleň, ktorú si tam udržiavali. Inak krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie fotky su nádherne aj ja tam.chcem ísť 😍

    Mam novy blog,tvoja návšteva by ma celmi potešila 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja sa plánujem do Budapešti pozrieť v lete, možno navšívim aj túto zoo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fotky jsou krásné! :) V Budapešti jsem ještě nikdy nebyla, ale kdybych se tam někdy podívala, určitě si na seznam míst, které mám vidět, píšu i tuhle ZOO :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásny článok!
    A tie fotky ♥
    Kvitnute stromy su tak nádherne

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné fotky :) v Budapešti jsem ještě nebyla, ale určitě bych se tam chtěla někdy kouknout a navíc miluju zoo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To sú krásne fotky♥ A tie plameniaky sú úžasné:D My sme v Budapešti boli tiež v jednej malinkej zoo a tam sme zasa mohli hladkať srnky, to bol taktiež krásny zážitok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne fotky. Aj ja som už dávnejšie chcela ísť do Zoo do Bojníc, ale priateľ nikdy nechce. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wau, krásne foto a ten lemur nemá chybu :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára