Zelená a fialová aktuálne na čistenie pleti

Nedávno ku mne zavítala táto nádielka na testovanie. Ide teda hlavne o čistenie pleti. Veľmi ma potešila aj obálka, kde svietilo moje meno príde mi to také viacej osobné a milé. Samozrejme v obálke sa nachádza krátky dopis a niečo k popisu výrobkom. 
Ebelin konjaková špongia na tvár - zelený čaj /2,89€  
Táto milá špongia či hubka je prírodný produkt, ktorý sa skladá z vlákien rastliny zvanej Konjak. Rastlina pochádza z juhovýchodnej časti Ázie a jej korene sú vďaka ich pozitívnym vlastnostiam vhodné na ošetrenie pleti. Zelený čaj je bohatý na antioxidanty a chráni pleť. 
Navlhčená špongia je veľmi jemná a vhodná na ošetrenie normálnej a suchej pleti. Môže sa použiť aj bez pridania ošetrujúcich prípravkov. Jedinečná štruktúra špongie jemne masíruje pleť, jemný píling odstraňuje prírodným spôsobom odumreté časti pleti a povzbudzuje jej prekrvenie. 
Tu sa nachádza špongia ešte v tvrdom stave pripomína ako keby kameň. Po namočení prenikne voda pekne do vlákien a po chvíli sa úplne nasýti vodou a zmäkne. Po nasiaknutí vodou trochu cítiť aj arómu zeleného čaju za sucha nie.
Tvár krúživými pohybmi vyčistí, premasíruje a prekrví. Skúšala som ju použiť samotnú ale aj s gélom na čistenie pleti. Myslím že úplne si postačí aj sama a splní tak svoj účel vyčistenia pleti. Veď kedysi si ženy umývali tvár len čistou vodou no nie?:-) Mňa osobne teší hlavne to, že nevysúša viacej moju suchú pleť a nedráždi. Takže jediné čo môžem je len odporučiť.
No a po použití ju samozrejme treba dobre premyť. Ak použijete nejaký čistiaci prípravok tak on stále dookola pení aj po niekoľkých premytiach takže vtedy ju treba viac krát vyžmýkať. Potom si ju už len zavesím za dvere na háčik a tam pekne preschne. Po 2-3 mesiacoch by sa mala hubka vymeniť. Ale ak ju budete používať raz-dva krát do týždňa ako ja, tak určite vydrží dlhšie. Podľa mňa pleť netreba často veľmi čistiť. Dosť ju mám suchú a to hlavne cez zimu.

Balea micerálne čistiace utierky pre citlivú pleť 25ks/1,89€
Účinne čistia tvár, oči a pery od make-upu a prebytočného mazu. Obsahujú jemnú micerálnu vodu bez obsahu alkoholu (etanolu) a bez oleja.
Utierky sú v peknom fialovom prevedení s klasickým lepiacim uzáverom proti vyschnutiu. Vôňa je taká jemná, príjemná neviem presne k čomu by som ju porovnala, ale možno niekomu na micerálne obrúsky sa môže zdať aj silná. Mne sa osobne vôňa páči.
To čo opisuje výrobca že odstránia dobre make-up z pleti môžem len potvrdiť. Pekne všetko vyčistí a na taký jemný make-up postačí úplne jedná utierka. Pri očiach treba možno trochu zapracovať, viacej krát popretierať a je to super. Pleť veľmi nevysúšajú sú jemné a pokožku extra nedráždia, aj keby mohli byť trochu jemnejšie ako tie predchádzajúce od Balei Fresh Purple čo boli aj s boxom. U mňa sú obrúsky viacej využiteľné keď cestujem a tak ich viacej využívam vtedy.

Balea penová pleťová maska levandula
Je to moja druhá maska na tvár aj keď je len na dve použitia mne ostane na 4krát možno aj viac. Pri tejto maske treba len relaxovať ľahnúť si a nasávať tu príjemnú vôňu. Obsahuje hodnotné oleje z provensálskej levandule, mandľový olej, bambucké maslo a pantenol ktoré pomáhajú pri hydratácii pleti a levandula na upokojenie.
Na pleť sa ľahko nanáša a nechá sa asi 15minút pôsobiť. Potom som ju odstraňovala vatovým tampónom a ešte aj vodou. Pleť je pekne hydratovaná, jemná a  oddýchnutá.
Ako ste vy spokojné s výrobkami? Mali ste podobné?
Roumí

Komentáre

  1. Tá hubka vyzerá zaujímavo, nejak som ju v DMku prehliadla, ale musím sa na ňu pozrieť... hodila by sa mi.

    http://www.danielainthelibrary.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež testujem tieto novinky a pomaly spisujem recenziu :) s hubkou som veľmi spokojná, no s tými obrúskami je to trocha horšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta houba vypadá fakt dost dobře, ale já ji teda v DM vůbec ještě neviděla :(

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok, tú špongiu si chcem aj ja kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velmi mne produkty zaujaly :) Vyzkouším díky za tip :)
    Dnes u mne na blogu Army outfit :

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zelená a fialová sú moje najoblúbenejšie farby. Hubka vyzerá zaujímavo, ale na odličovacie obrúsky ma moc neužije. A zistila som, že u nás rušia DMku, takže ešte rozdýchavam šok... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hubka je úplne super, veľmi som s ňou spokojná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ebelin hubka vyzerá naozaj atraktívne :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá konjacová špongia je teraz strašne slávna. Neviem však, či by som ju až tak využívala, keďže sa snažím pleť čistiť čo možno najjemnejšími prírpavkami a teda hydratačným mydlom. Peeling si robím len raz za čas, cca každé dva týždne takže asi by som ju extra nevyužila. Tešia ma čistiace micelárne obrúsky, doposiaľ som skúšala len tie s vôňou grepufruitu a odličovali dosť slabo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obrusky su skor na to ked sa cestuje a rýchlo niečo po ruke sa zíde, ja si tiež nejako často tvar nečistím nechcem to preháňať:)

      Odstrániť
    2. obrusky su skor na to ked sa cestuje a rýchlo niečo po ruke sa zíde, ja si tiež nejako často tvar nečistím nechcem to preháňať:)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára