V oleji je sila. Každý na iné ale jeden môže byť na všetko

Postupne ani neviem ako sa u mňa nahromadili olejčeky na rôzne časti tela. Poznáte to niečo zbadáte na internete a hneď vás to láka vyskúšať a hlavne keď o tom napíšete pozitívnu recenziu. Takto sa mi to stalo pri odličovacom oleji. Na ďalší produkt som sa napašmala napríklad na kozmetickou e-shope...a nakoniec viem, že mi ani toľko toho nie je treba. :-D
Eveline Cosmetics Nail Therapy Regeneračný elixír na kožtičku a nechty
Zloženie elixíru kombináciou čistého arganového a mandľového oleja zintenzívňuje regeneráciu a chráni kožtičku pred nežiadúcimi účinkami prípravkov na nechty obsahujúci formaldehid. Odporúčana aplikácia je najlepšie pred spaním.
Takýto olejček nie je zlé mať po ruke hlavne ak si lakujete nechty. Vtedy sú dosť oslabené a potrebujú trochu hydratácie. Po použití mám prsty mastné, ale keď si ho nanesiem večer nie je to žiaden problém. Kožtičku okolo nechtov vynikajúco zhydratuje až sa nemusím báť záderov.

Milani Moisture Lock Oil olej na pery s medom a citrónom 
V mojom obľúbenom e-shope som zbadala tohto krásavca a čo iné ako medový by som si mohla ja vybrať? Je tam viacej druhov čo ma lákajú ale tento bol môjmu srdcu najbližšie a neľutovala som. Je to lacnejšia verzia celkom dosť kvalitného oleja na pery, obzerala som aj drahšie značky ale toľko ja za jeden malý produkt nedám a keď sa objavil tento neváhala som. Cena je 7,96€ na krasotika.sk
Tento olejový zázrak obsahuje špeciálne extrakty z jojobového, avokádového a tsubaki oleja, ktoré prenikajú do hĺbky a poskytujú perám luxusnú starostlivosť. Prvý krát keď som ho použila som nevedela koľko naniesť a tak som si dala na pery len trochu. Pery som mala stále napnuté aj po použití a tak neskôr som si naniesla viacej, teda všetko koľko bolo na aplikátori. Dobre som spravila. Pery som mala pekne zhydratované, keď nejete nepijete vydrží dve hodiny aj viacej. A potom nepotrebujete pery veľa krát natierať. Vôňa je medovo citrónová aj keď ja tam viacej cítim ten citrón med by som povedala že skoro vôbec, ale tá citrónová vôňa je sladučká ako med takže v tom bude to jeho olejové čaro. Aplikátor je taký milý väčší ako som zvyknutá ale hrozne sa mi páči. Postačí úplne všetko čo je na ňom na jedno pretretie a netreba s ním viacej naberať. Takže za mňa veľmi dobrý produkt a každá balzamová maniačka by ho mala vyskúšať.

Balea odličovací olej na tvár 100ml(tretí produkt na obrázku)jedinou výhodou oleja a to ma aj lákalo najviac bolo, že keď si odlíčim oči nemusím ich už pretierať žiadnym krémom lebo okolie očí je hydratované. To aj tento produkt splnil. No použitie je trochu pre mňa prekvapivé: do prstov si dať 2-3 pumpičky a aplikovať do častí tváre a následne zmyť. Akože vodou? potom ten olej moc účinok asi nemá keď ho úplne zmyjem. A tak som si ho naniesla na kozmetický tampón a odlíčila si oči. Všetko zvládol výborne, až o chvíľu sa mi pred očami začali robiť machuľky ako keby som si dala do oka očnú masť. No asi to budem musieť vyskúšať ako výrobca káže. 
Máte s ním skúsenosť?
Avon Advance Techniques Intenzívne vyživujúci sprej s luxusnými olejmi na všetky tipy vlasov 100ml
Intenzívne vyživujúci sprej na vlasy obohatený o komplex Nutri 5 inovatívnu zmes piatich luxusných olejov, ktoré nezaťažujú vlasy. Použitie na mokré i na suché vlasy.
Hneď ako som ho objavila pri listovaní avonu objednala som ho. Prečo? lebo je podobne veľký ako od Balei a za asi podobnú cenu tak prečo nie. Síce tieto oleje nepomáhajú nejako extra na zničené končeky (treba len ostrihať)a nikdy ani nepomôžu ale jedinú výhodu majú je to: dobrý pocit že ste niečo pre vlasy spravili prípadne ich trochu ochránili alebo zhydratovali a zabránia elektrizovaniu vlasov. Kôli tomu elektrizovaniu vlasov som ho dala vyskúšať mamine a už ho nepustí z ruky. Ja som stým problém nemala lebo ich nemám také suché ako mamča a tak som jej ho objednala. Vonia krásne a pred použitím treba pretrepať a nastriekať do vlasov. Páči sa mi jeho aplikácia dostane sa rovnomerne do celých vlasov.

Balea Oil Repair olej na vlasy som vypotrebovala už asi je toto druhé balenie a dávam si ho vždy na ešte mokré vlasy a hlavne na končeky. Možno mám vlasy zdravšie lesklejšie voňavejšie ale keďže ho už používam dlho tak to neviem presne povedať. Možno bez neho by som ich mala suché a bez života aj keď si ich nijako nežehlím ani nefénujem.

Balea Body Oil olej na telo som používala keď bola veľká zima alebo som nemala telové maslo. Na druhý deň od jeho použitia som mala kožu na nohách suchú takže mne moc nepomohol aj keď to je olej. No je to dobrý pomocník pri masáží a myslím aj masáž s pomocníkom CelluBlue na celulitídu.
•••
No a ktorý je ten na všetko čo som spomenula v nadpise? No veď to vieme všetci predsa kokosový olej, pri ktorom nám tieto ostatné ani nie je treba. Ale keďže sme ženy musíme poskúšať všeliake iné "odrody" ktoré nám ani netreba ale páčia sa nám. :-DD
Majte sa krásne

Roumí

Komentáre

  1. Ten olejček od Avonu mám od svokry (už asi piaty :D) a je parádny! A ten olejček na pery vyzerá zaujímavo, skúsim po ňom mrknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek. Olej používám na odlíčení, ale na oči ne, protože pak vidím mlhu. Občas používám i na vlasy. Olej na rty mě docela láká.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super článok... ten olejček od Ebelin ma zaujal...

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milani olejček vyzerá luxusne :) Ja som tiež kedysi používala oleje na rozštiepené končeky z Avonu, no vôbec mi nepomáhali. Čo mi však ale zaručene pomáha je Orofluido a Echosline Seliar fluid.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten Milani olejček vyzerá skvelo, síce ja olejčeky nejako nemusím, ale na pery by sa mi zišiel :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O tomto olejčeku som už počula, ale ešte som ho neskúšala :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten z Avonu používam a som s ním spokojná :) a Milani vyzerá dobre

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nice blog, I follow you :)
    Happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jééé ten olej na rty je boží!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Milujem oleje z Avonu aj tie od Baley. A Milani chcem určite vyskúšať, vyzerá totiž perfektne. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Prvne zminovany odlicovaci olej by pro me nebyl dobrou volbou, vadi mi i olej v olicovaci urcenem primo na oci..
    Milani Moisture Lock Oil me opravdu zaujal, po tom se rozhodne podivam, diky za inspiraci, snad mi taky bude vyhovovat. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ja som tiez olejovy manijak, ale zatial som sa orientovala len na 100 percentne oleje, ktore sa daju aj jest, ale ten olej na pery o takom niecom som este nepocula, mozno sa potom poobzeram :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára