Oči ako najväčšia súčasť našej krásy

Dnes tu budem mať niekoľko výrobkov čo sa oči týka. Ako už je v nadpise, že oči sú najväčšou súčasťou našej krásy platí u mňa až na druhom mieste. Pre mňa je najdôležitejšie na mojej tvári obočie lebo bez neho nejdem ani na krok a naozaj naozaj ho bohužiaľ nemám vôbec. Ale to už bude možno v inom článku. 
Prvou vecou ktorú som si hneď na prvý pohľad aj na prvé použitie obľúbila je táto špirála od Avon LUXE Volume Extravagance Mascara. Prvé čo hneď na pohľad zaujme je zlatý obal s vrchnáčikom s tigrovaným vzorom. Druhé čo ma zaujalo bola obyčajná kefka so štetinkami a žiadna umelá kefka!! Viac mi vyhovujú tieto lebo umelé mi škriabu tam kde mihalnice vyrastajú a to nie je veľmi príjemné. Ďalšia vec čo mi viacej vyhovuje je úzky aplikátor, lepšie a jednoduchšie sa sním pracuje a nezašpiním si sním aj viečko trochu vyššie nad riasami. Takže ak máte problém s kratšími riasami tak určite sú lepšie užšie kefky.
Čo sa týka výdrže tak ta to zvládne úplne celý deň a neopadáva. Netvorí žiadne hrudky zatiaľ aspoň som si nevšimla. Na fotke možno zbadáte že ako keby zliepa riasy, ale mne to absolútne nevadí vyzerajú zvýraznené, zhustené a predĺžené čo mňa osobne teší. Žiadna špirála nie je dokonalá a preto si tam každý nájde niečo pre a proti, no ja som taký typ, že ja som málo kedy nespokojná s niečim lebo každá vec má niečo do seba.
A ešte taká malá drobnosť, keď kefku vyťahujem von, tak sa veľmi neutiera od farby tak asi preto to tak premysleli, že je tým pádom zhusťujúca. Popravde keď sa pozriem na prvú fotku PRED a potom PO tak musím povedať že je to fakt EXTRAVAGANCE zmena:-))

Ardel Samonalepovacie mihalnice
Celkom sa mi zapáčili nalepovacie mihalnice a tak som si jedni skúsila objednať. Nemám s nimi žiadnu skúsenosť a tak som si pre istotu objednala aj lepidlo. A keďže najlepšie ohlasy boli na značku Ardel tak som poslúchla. Nechcela som si kupovať žiadne drogériové ,,umeliny" a tak som skúšila tieto v akcii okolo 3-4€ cca.
Prvá fotka je pred použitím mihalníc a druhá po použití. Ak sa dobre zahliadnete je to teda naozaj rozdiel. Vyberala som úplne obyčajné, žiadne veľmi dlhé alebo husté. Na začiatok mi stačia. Skúsila som ich nalepiť teda bez lepidla a ono to držalo. Ale tožvie či by tak vydržali celý deň, s tým už skúsenosť nemám. Na týchto je dobré že sa dajú použiť niekoľko krát. Aj keď už po prvom použití nedržia samé tak lepidlo mi pomôže. 
Ak ste si náhodou všimli že mám o niečo tmavší nos, tak to som len skúšala make-up to prosím prehliadnite. Ďakujem:-D
Naozaj to vyzerá prirodzeno a krásne. Ale trochu ma to ťahalo asi preto že nie som na také veci zvyknutá ale bola som len zvedavá ako to funguje. No keby si mám dávať tieto veci na seba pri každom maľovaní to by ma asi nebavilo alebo lepšie povedané sa mi to ani nechce.
Keby mám isť z tymíto mihalnicami do spoločnosti si to neviem ani predstaviť. Náhodou by si niekto všimol, že to mam nalepené a to by nebolo nič príjemné(predsa pri zavretí oka to trochu vidno) a nedajbože by sa mi nejaká časť odlepila a môžem si potom ovievať obočie fuu:-D.
A čo vy máte skúsenosti s mihalnicami? Vydržia celý deň? Alebo sa vám už stal nejaký ten trapas kedy ste ich museli dať nutne dole?
Som zvedavá na vaše komentáre;-)
Roumí

Komentáre

  1. Umelé mihalnice sú pekné, ale nikdy som ich neskúšala... väčšinou používam iba maskaru a linku (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny článok, na mihalnice od Ardell som počula iba samú chválu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty umele rasy vypadaji moc pekne a prirozene :) Ja jsem umele rasy nikdy nezkousela, ale urcite to nekdy take planuji zkusit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som tiež umelé mihalnice ešte neskúšala a ako sa poznám ani by to nedopadlo dobre :D

    pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta riasenka vypada skvelo :) .. krásny článok skvelý typ!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Umelé mihalnice alebo len trsy dokážu krásne oko otvoriť a celkový look doladiť. Ale pri mojej šikovnosti by som si určite zalepila celé oko, takže ich používam iba na výnimočné udalosti a aplikuje mi ich kamarátka, ktorá ma pri týchto príležitostiach aj líči :-)Ale riasenka aj mihalnice vyzerajú super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. So in love with your blog! Follow for follow on gfc? Let me know! I'll follow you back! :)

    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára