Kde sa vzali tu sa vzali a okrem dvoch som mala doma už ďalších šesť

Nehoráázne!! Hambím sa za seba načo mi toľko toho je pre boha? Mi preblislo hlavou po pozretí na túto fotku.Toľko márnosti!!!Ale aby som sa obhájila objavili sa u mňa aj nejakým nedopatrením. Tak teda tri som si kúpila priznám sa a tri sa mi doma objavili ,,len tak". Takže je to 3:3 skóre je vyrovnané a ja môžem povedať prečo? ďalej sa dozviete. :-D
Ešte predtým tu mám týchto trojročných staroušov ktorí isto poletia do koša. Áno ja a make up sme sa dáko neskamarátili za tú dobu. Teda ja sním. A tu mám aj odpoveď. No predsa nebudem mojej krásnej pleti na tvári robiť tak zle, že nebude môcť celý deň dýchať, nedajbože aby som si sama zapríčinila nejaké škvrny, alebo iné pohromy čo sa mi potom prejaví na tvári vo vyššom veku. Teraz mám pokožku peknú tak prečo ju zakrývať. A ešte keď si ju aj zakryjem tak sa mi šúpe hmm!  Možno sa to niekomu bude zdať vtipné ale mám rešpekt pred make upami. Bojím sa ich? Možno. A preto som ich sem tam skúšala a hneď dala z tváre aj dole. Teda z vínimkou keď som sa chystala na nejakú akciu čo sa veľa krát nestávalo. Nedaj bože aby som to nosila na sebe cez hociktorý deň len tak. No ale aj tak sa mi tieto veci páčia veď som žena niee? Tak skúšam...
Alverde make up 2in1 - toto sú oni moji trojročný starouši, s týmto make upom som bola spokojná aj keď veľmi nekril ale vyrovnal tón pleti a mne to vyhovovalo, nechcela som vyzerať ako porcelánová bábika. Páčil sa mi jeho aplikátor a že bol spolu s krémom s ktorým išiel rovnomerne von.
Essence Soft Touch Mousse make-up 01 matte sand - ďalej prišiel tento penový našľahaný make up s ktorého som bola unesená, takú kryciu schopnosť ako mal tento som ešte nevidela možno aj preto že som iný nemala. No ale používala som ho ako korektor zakryla som nedostatky a bolo vybavené.
•••
Tak a pokračujem tým ako sa títo ďalší u mňa objavili. Napašmala som sa na Milani na stránke Krasotika.sk a na NYC u kamarátky. 
Milani Make up 2 in 1 Conceal + Perfect 02 Natural - Zaujal ma na prvý pohľad jeho obal. A tak som pátrala po googli že aký odtieň by mi mohol pasovať a tak som sa rozhodla pre 02Natural. Predsa nemôžem nič pokaziť no nie? A čo čert nechcel na mňa je dosť tmavý čo je škoda. Jeho konzistencia je hustejšia ale tým pádom vynikajúco kryje len sa musí rýchlejšie zapracovať. Cena 9,96€. Ak by ho náhodou niekto z vás chcel dajte mi vedieť budem rada a dohodneme sa na cene:-)

NYC All Day Long Make-up 739 Classic Beige - tak tento mi absolútne vyhovuje je tiež tuhšej konzistencie  nemá samozrejme takú kryciu schopnosť ale pleť dokonale vyhladí a vyrovná tón pleti. Najdôležitejšie na ňom je že sa mi nerobia šupinky a patrí medzi najlepšie make-upy z týchto čo mám. Ľahko sa sním pracuje a pekne sa prispôsobí pleti. 101drogerie cena 4-5€
•••
Ďalej tu mám značku Maybelline, mala som ich možnosť vyskúšať len preto, lebo mi ich doniesol brat z drogérie kde pracuje a sem tam sa mu niečo ujde nejaký ten tester. Tester som už mimochodom stihla odlepiť - ten papierik. 
Maybelline make-up Affinitone 03 light sand beige - Je to asi najtekutejší make-up aký som kedy mala. Len ho otočím a už vyteká. Ale za to, aký je tekutý dosť dobre kryje. Ja osobne neberiem do úvahy výdrž žiadneho z týchto krémov, lebo mne osobne ani dlho žiadny make-up nevydrží. Vždy ho akosi postieram. A pri odličovaní nemám toľko roboty. DM cena cca 8-9€

Maybelline Dream Matte Mouse Make-up 10 ivory - ďalší penový make-up, kde nevidím extra veľký rozdiel medzi týmto a essence teda až v cene. Je to myslím aktuálna novinka od tejto značky a nie sú ešte dlho na trhu. Kryje tiež dobre, zmatňuje pleť a tým pádom sa neleskne. Čo mne osobne už nie je potrebné lebo už nemám takú mastnú tvár ako kedysi. Skôr sa mi robia šupinky a tak radšej ho tiež používam ako korektor. Myslím že v DM som ho videla okolo cca 10€.
•••
Pri tomto BB kréme som sa samozrejme napašmala tu na blogoch. Zaujal ma po zlých skúsenostiach s BB krémom od Nivei a Garnieru. 
Cien BB Cream hydratačný tónovací krém - Ja som si vybrala ako inak samozrejme odtieň pre svetlý tón pleti. Po jeho použití som bola úplne nadšená. Žiadne lupienky na nose a ani nikde sa mi neurobili ako to bolo vždy po make-upe. S týmto to u mňa vyhral na plnej čiare. Ďalšou výhodou je že má ochranný faktor LSF 15, kryje, zdokonaľuje pleť, vyhladzuje, redukuje vrásky, a zaručuje 24h hydratáciu. Konzistenciu má krémovú jemnú ľahko sa zapracúva a je príjemný na pleti.
Ak má niekto problém s lúpaním na nose tak tento je ten pravý. Ale viac zaručiť nemôžem treba len skúsiť lebo každému vyhovuje inšie. Lídl cena zatial 2,49€ čo je úplne skvelé.
•••
Biodermu som vyhrala v súťaži. 
 Bioderma Photoderm Max Aquafluid tónovaný suchý krém - Poskytuje maximálnu solárnu ochranu pre svetlú pleť ale aj s pehami a tak isto aj pre vystavenú nadmernému slneniu. Je určený pre všetky typy pleti, je bez parfémov, parabénov a je vodeodolný. Obsahuje vysoký stupeň ochrany SPF 50+. Ultra ľahká textúra, nezanecháva mastný film, pokožka sa neleskne, zjednocuje a kryje nežiadúce škvrny. Aplikácia by sa mala opakovať vždy pred a po pobyte vo vode.
Zatiaľ som ho len trochu skúšala, ale určite sa zíde cez leto pri pobyte na priamom slnku. A keďže mňa do tváre väčšinou chytí dosť tak toto bude vynikajúci pomocník pred slnkom. Nemá až takú vysokú kryciu schopnosť, trochu má podtón do žlta-oranova ale cez leto sa to stratí.

A čo vy a make up? Tiež ich moc nepoužívate iba keď treba alebo sa riadíte tým že bez make upu ani na krok? ..Aký je váš obľúbený?
Roumí

Komentáre

  1. Ja sa bez make-upu nezaobídem, no keď nikam nejdem, tak dám rada pleti pauzu :) Najradšej mám bb krém od Misshy a myslím, že ich bb-čka patria medzi najlepšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Makeupu jsem propadla a používám ho i na doma. Někdy makeup, někdy CC a někdy sypký.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Po tom BB od Cienu pokukujem dlhšie, určite si ho kúpim, vyzerá skvelo a má dobrú konzistenciu aj farbu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. penový by som chcela vyskúšať, a ten BB od Cien , tak to som milo prekvapená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Make up používam na bežné nosenie, doma nie... vlastne momentálne len BBčko (: a čakám na zásielku od Sante a ich CC krém (:

    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi sa mi páči, že používaš vysoký faktor :) teraz sa necítim ako "samotár" ktorý má faktor č. 50

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jé, tak to máš dobré, že brácha pracuje v drogérii a občas ti něco přinese, to bych si také nechala líbit :). Ten make up od Maybelline také mám a musím souhlasit, to že vždy rychle teče ven mě také štve, ale za mě nic moc, teda aspoň co se krytí týče a celkově mě zase až tak moc nenadchl :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No aj mne sa to stáva, že sa mi nahromadí kozmetika, kedysi som kupovala jeden make-up za druhým, lebo mi nič nesedelo. Mala som Affinitone a ten bol katastrofálny, Essence púdrový bol vcelku fajn, len tmavý.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Slusna zbierka :) ja ma maybeline, ten tekuty, ale chzstam sa na povestny loreal :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára