Už dva roky

Tiež rozmýšľate niekedy nad tým ako ten čas rýchlo beží? Ešte len teraz bol pondelok a už je zas víkend.. ešte len teraz bol Silvester a už je Nový Rok. Pamätám si to akoby to bolo len nedávno a už sú to dva roky. Predsa dva roky je dosť dlhá doba a ako rýchlo ten čas pominie.

Bola som nikto aspoň som sa tak vtedy cítila, nevedela som sa naučiť byť sama sebou, lebo som sa vždy bála čo si o mne pomyslia druhý. Chcela som sa blázniť chcela som kričať chcela som sa zabávať ale bolo tam stále to, ,,čo si o mne pomyslia". Nevedela som to dať von, najavo tie moje emócie, bol to strach? Áno bol zo všetkého na čo som len pomyslela, čo by som chcela spraviť ale nespravila som lebo som sa bála. A strach je to najhoršie v živote čo môže byť pokiaľ ho samí neprekonáme. Ale aj do tohto štádia treba dospieť. A ja? Som konečne dospela. Keď stretnete v živote tých správnych ľudí, keď prekonáte poníženie, ktoré vám ľudia spôsobujú a keď prekonáte veci, ktoré by ste ani nepredpokladali, že by sa vám mohli prihodiť a aj tak sa vám stanú (pýtate sa prečo ja?)..tak nakoniec sa stanete silnými a odolnými, po tom všetkom.
Keď som videla tých ľudí v nemocnici bez vlasov, na vozíčkoch a napojených hadičkami dosť ma to vtedy zložilo ale postupom času som bola silnejšia keď som sa tam vracala, brala som to tak, ako to je pretože asi to tak má byť a ja si hovorím, že nikdy nie je tak zle aby nebolo ešte horšie. Áno prišla som tam len s rakovinou štítnej žľazy ale aj to bol šok pre mňa zo začiatku a myslím že viacej pre rodinu. No keď si predstavím z odstupom času -už dva roky, že oni už možno ani nie sú alebo sa ešte liečia môžem si povedať, že ten boj som vyhrala!!..s mojou vetou od začiatku ,,Ja sa nedám!!" Síce sa ešte stále liečim ale môj život by som nemenila veľa mi to dalo. Už rok mám úžasného priateľa ktorého by som nemenila za nič na svete a úžasnú rodinu ktorá je tu stále so mnou.
Prišla som na to, že
 -nezáleží na tom čo si o vás druhí myslia,
-dôležité je, aby ste mali pri sebe tých správnych ľudí pri ktorých sa cítite samí sebou a nie len nejakým privandrovalcom,              
-najdôležitejšie v živote je to, ako plnohodnotne život žijeme nie len prežívame
-najhlavnejšie je zdravie
Ako sa hovorí, že zdravý človek ma veľa želaní no chorý iba jedno. Ja nepotrebujem nový mobil apple za to že je "IN" proste mi fakčí môj starý tak načo by som ho menila? Je to proste úplne bezvýznamná vec ale niektorí ľudia to nepochopia potrebujú sa ukazovať aby druhí videli, že nato majú alebo čo inak si to vysvetliť neviem. Živým príkladom je taký instagram :-D  Alebo načo by mi bola plná skriňa handier nových módnych vecí, kabeliek keď aj tak polovicu nenosím? Na to tiež nikto nevie odpoveď. A tak podobne .. vieme si domyslieť.

Ak ste sa dostali až sem tak verím že vás článok zaujal čo ma veľmi teší. Možno si niekto povie že tu blábolim somariny ale o tomto je život a nie len o materiálnych veciach.
Ahojtee
Roumí

Komentáre

  1. To je tak krásný článek,skoro mi slzička ukápla ♥ Můžu ti říct,že si hrozně statečná a v tomhle článku si tak krásně vystihla to co je na světě nejvíc důležité :) Já sama trpím onemocněním jater,takže jsem si také pěkně prolítala nemocnicemi a dalšími zařízeními,ale furt si říkám,že je to to minimum oproti dalším horším věcem a katastrofám..
    Přeju ti hodně štěstí a zdraví hlavně!♥

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pamätám si, ešte dávno ako si o svojej chorobe písala na blogu... Odvtedy ma z času na čas napadlo, že sa opýtam ako sa ti darí, ale prišlo mi to blbé... pýtať sa na chorobu na blogu alebo v maili... Prajem veľa ďalších síl, vyhráš! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ty si zlatá, kľudne sa môžeš opýtať čo chceš vôbec to neni blbé inak by som o tom nepísala:)

      Odstrániť
  3. krásne napísané, žial, veľa ludí si neuvedomí tu skutočnú hodnotu toho nemateriálneho, často až neskoro...si statočná!ja by som to nezvládla.. Držím Ti palce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale zvládla by si to! musela by si.. nikomu nič také neprajem Ďakujem

      Odstrániť
  4. Tak tento tvoj článok ma naozaj dojal a chytil za srdce. Krásne si to napísala a som veľmi rada, že si to vtedy nevzdala. Veľmi veľa vecí sa ti prihodilo v živote ale ty si všetko krásne zvládla a prekonala. Gratulujem ti k výročiu s priateľom a nech vám to vydrží už navždy ste spolu taký zlatý par :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tohle je nejlepší článek jaky jsem dnes četla a nejpravdivéjší za dlouhou dobu. Běhá mi z toho mráz po zádech.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechcela som stále len o kozmetike písať, a tak som sa inšpirovala na iných blogoch kde píšu aj o svojich starostiach a delia sa o to je to pekné, Ďakujem

      Odstrániť
    2. To chápu. Občas se snažím psát také na nekosmetické téma, ale většinou dostanu strach zveřejňovat svoje pocity a starosti. O to víc ti dávám palec nahoru

      Odstrániť
  6. Život je len taký, aký si ho sama urobíš. Ty si sa rozhodla lakťami a päsťami poraziť všetko zlé, a zaťala si sa boj vyhrať. Patrí ti veľká poklona za to, že si silná, že si život užívaš a berieš všetko s nadhľadom. Máš úžasný prístup k životu a za to ťa úprimne obdivujem. Držim ti palce a prajem veľa síl, úsmevu a zdravia.:)
    A ďakujem za každý komentár, ktorý mi napíšeš.
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Držím ti palce a prajem ti veeeľa zdravíčka :) keďže tú lásku už máš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zdieľam tvoj názor a zároveň ťa neskutočne obdivujem za to, aká si bola silná. Mňa by to položilo.
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára