Malé radosti a aj staronové veci

Po dlhšom čase pridávam príspevok, lebo akosi sa mi zasa pokazil môj 6ročný notebook už druhý krát a tak som ho šupla do opravy. Nie som z tých ľudí, že keď sa niečo pokazí hneď to vymením za novú teda ešte lepšiu vec. Ba dokonca sa niekomu ani nepokazí no aj tak to vymenia za výkonnejší produkt a ja v tom popravde nevidím zmysel. Vytvorím si k danej veci akísi "citový vzťah" proste mám tam všetko fotky, hudbu a rôzne iné veci, veď to poznáte. Ale brat mi aj tak povedal že už budem ale musieť siahnuť po novom, lebo keď to isté už urobil dva krát tak to spraví aj tretí. No uvidím :-D 
Trochu som tak odbočila od témý ale budem rada ak mi napíšete aký mate vy nato názor preferujete radšej novšiu vec alebo si dáte opraviť pokazenú? 

Balzam na pery Eva. U nás v jednote som si nevšimla, že majú Evu s balzamom na pery a tak mi jeden časopis odložila mojej mami kolegynka, keďže vie ako ich mám rada. A veľmi ma to potešilo lebo všetky ostatné sa minuli. Balzam vonia veľmi pekne sviežo po ovocí povedala by som že úplne ako multivitamínový džús ba dokonca aj chutí sladko a hydratácia je celkom dobrá.
Avon Nutra Effects hydratačný krém s chia semienkami. Raz som ho už vypotrebovala celý a teraz som si ho objednala znovu a to na leto keď už bude teplejšie. Nie je mastný a tak je na leto ako stvorený ale aj výborne hydratuje čo ma na tomto výrobku teší a k tomu má aj spf 15.
 Výpredaje a ešte raz výpredaje. Keď som sa tak obzrela v obchode okolo seba a nič ma nezaujalo zamierila som k stojanu na bižutériu a uchvátili ma títo krásavci. Inak u mňa sa často nestáva aby som si kupovala bižutériu.
 Štetec Kabuki. Roztomilý maličký štetček, ktorému sa stále veľmi teším. Doniesla mi ho kamarátka s Anglicka.
 Avon Luxe Volumiing Extravagance Mascara. Mám rada špirály s menšími kefkami a táto riasy perfektne zahustí a zvýrazní.
 Avon Giordani Gold bronzujúci púder. Kúpila som si sadu kde bol súčasťou a je naozaj veľmi dobrý.
 Avon podkladová báza pod očné tiene je to úžasná vec tiene mi vydržali celú noc a nerobili sa mi čiary v záhybe viečka ako vždy zvykli.
Baby Lips? no čo povedať možno som jediná ktorá ho ešte nevyskúšala a nemala na blogu popravde ma nelákajú a ľaľa ho ..objaví sa u mňa doma, presnejšie tester, ktorý mi doniesol brat z drogérie kde pracuje.
Miss Sporty Studio Eye browkit. No horšie som fakt nemala ale snažím sa ho aspoň domíňať inak je to celé zle. Musím si dávať sakra dobrý pozor aby som si neprešla po obočí rukou inak by som mala hnedú čiaru cez celé čelo. Rozmazáva sa a vôbec neuschne nič pre mňa. Škoda písať recenziu.
 Milani Eye Brow color. Tak toto je už iná sranda. Poviem vám že najlepšia vec na obočie čo ma kedy stretla. Po nanesení na obočie zaschne a ostane tam celý deň. Toto je môj druhý odtieň lebo prvý čo mám je dosť bledý som to trochu neodhadla noo:-))
 Milani Lip Oil. Hneď ako som ho uvidela na stránke a za celkom slušnú cenu objednala som si aj ten. Má krásnu medovo citrónovú vôňu. Pery dobre hydratuje a hlavné pre mňa je že sa nelepí tak veľmi ako lesk na pery.

Just Play zase raz zabodoval padla mi do oka táto mikynka celá huňatá teplúčka. Trochu som začala byť taký zimomriavec.
 New Yorker tak tu chodím väčšinou len na tričká v akcii a kúpila som tu toto šede tričko s malou čipkou okolo krku a rukávov. Takto si predstavujem tričko na zimu a nie trištvrťové rukávy brrrrr . Tak isto som tu kúpila aj tmavé tričko na leto s krátkym rukávom.
A to najlepšie na koniec svetrík ktorý som dostala na Vianoce od priateľa teplúčky a zima mi už nebude.
 Dreamstock.cz tenisky ktoré som si ihneď zamilovala ako som ich zbadala na obrázku a tak som objednávala č. 39,3 ktore malo vnutornú dĺžku napísanú 24,5cm v popise pod nimi. No keď mi prišli zistila som že sú mi o číslo väčšie a tak som ich poslala na výmenu. Na stránke majú trochu zle popísané miery. Ja len dúfam že im prišli v poriadku, tým naším slovenkým poštám moc neverím.
 Deichmann. Známa doniesla tieto baleríny mamine že či ich nechcem veď za 2€ oboje spolu no nezober. Vraj mali výpredaje. Mali posledné 39 no keby mali o pol čísla menšie vôbec by mi to nevadilo ale čo už až tak sa mi nevizúvajú :))
DM Drogérie. Milo prekvapili ako vždy. Na vyskúšnie tu mám Ebelin prírodnú čistiacu hubku na tvár z vlákien jednej rastliny a micerálne čistiace obrúsky na tvár. Tak som teda nane zvedavá.

Dúfam že ste si tu prišli aj na svoje alebo sa inšpirovali budem rada ak mi napíšete. :-)°

ROumí

Komentáre

  1. Balzam od Evy mám presne ten istý, celkom môže byť. Tie čierne balerínky mám doma, sú veľmi pohodlné a keby som videla modré, tiež si ich kúpim. Páči sa mi aj Milani olej na pery, vyzerá božsky. :)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten balzam od Evy som videla, ale bola som skeptická a tým, že mám doma slušnú zásobu, tak som nakoniec časopis nevzala.
    Ináč bázu pod očné tiene od Avonu môžem odporučiť, mne veľmi dobre udrží tiene celý deň v dobrom stave.
    Dúfam, že budú aj recenzie aj na Milani produkty :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme jedna recenzia už je na ten gel na obočie ale ked vyskúšam napíšem :)

      Odstrániť
  3. Tu čistící houbu od Ebelin jsem ještě nikde neviděla a vypadá celkem zajímavě, chci rozhodně vyzkoušet! :)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné kousky :) Krém od Avonu s chia semínky jsem také měla a určitě si ho plánuji pořídit znovu, je skvělý :) A ten gel na obočí od Milani mě taky hodně láká, já používám set od Catrice :) A ta přírodní houbička na tvář od Ebelin vypadá opravdu zajímavě, jsem zvědavá, jaký na ni budeš mít názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Od Milani jsem zatím nic nezkoušela. Vždycky to plánuju a pak koupím něco jiného :-) Když se něco pokazí, záleží na tom, jak jsem s přístrojem spokojená a kolik stál. Drahé věci opravuju dokud to jde. Levnější věci většinou nemá smysl opravovat a vrážet do nich dál peníze.

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkné věcičky si pořídila :) Já většinou věci si nechám až do té doby, dokud se opravdu nezničí a nebo mi je mamka nevyhodí :D Miluju bižuterii ♥ Kabuki štětec si chci také pořídit :) Ten svetřík je krásný ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Samé krásne kúsky a tie tenisky, wau :-) Ja mám aktuálne tiež problémy s počítačom a niekedy mám pocit, že si z neho snáď aj vlasy vytrhám (no to by bola veru škoda) :-)Asi bude musieť ísť do opravy a až v okamihu, keď mi oznámia, že jeho púť na tomto svete skončila, vtedy si kúpim nový.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Balzámek od Evy jsem obdivovala už na jednom blogu a litovala, že se tento časopis nedá koupit i v Čechách... Z ostatních nákupů se mi nejvíce líbí boty od Adidasu, ty jsou vážně nádherné ♥ ..tak i za tebe doufám, že ti přijde nazpět ta správná velikost :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Podľa toho, o akú vec ide... Ale mám rada svoje veci a často si nechávam niečo opraviť, aby som nemusela hľadať nové dokonalé... niekedy je to až nemožné :D
    Tie veci máš krásne (: ten balzam z Evy už závidím asi každému, ale ja ich mám milion doma, zbytočne by mi pribudol ďalší (:
    Daniela

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten štětec vypadá suprově! A taky dávám přednost opravě před koupí nové věci, protože většinu věcí (foťák, počítač,..) mám i pojmenované, takže mi na nich záleží a nechci si zvykat pořád na nové :)
    www.piosek.blogpot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Malé radosti vyzerajú super, krásne adidasky :) a totálne si ma namotala na ten milani eyebrow gel, zháňam niečo na obočie :)
    pozývam ťa na môj vynovený blog, ktorý nájdeš oddnes na novej adrese
    beautydonuts

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. www.beautydonuts.blogspot.sk, tag nejako štrajkuje :(

      Odstrániť
  12. Super článok!:)
    A ... Adidas (y) ♥
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. neviem...zdá sa mi, že Baby Lips je len zbytočne tak veľmi reklamový, vôbec nie je taký dobrý ako každý hovorí :) ;) tie tričká z NEw Yorku vyzerajú veľmi dobre, musím sa tam ísť opäť pozrieť.

    P.S: Ak má čas, bola by som veľmi rada keby si skočila na blog mojej sesternice. Je to začínajúca blogerka a tvoj komentár, návšteva či odber by ju veľmi potešil :) Vopred ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež si myslím že nie je dobrý ani som ho ešte neskúšala a asi ani tak skoro neskúsim:)) možno ho niekomu darujem:) dakujem za blog rada sa pozriem:)

      Odstrániť
  14. Štetec vyzerá krásne. Sada na obočie od Milani ma láka už nejakú tú dobu tak uvidím či jej nakoniec odolám, heh. Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára