Pre mňa nová ,,Cosm´etika" a "metalíza na pery"

Niekedy sa mi podarí vyhrať nejakú súťaž a tak sa dostanem k nejakej kozmetike, ktorú som ešte nepoznala. Takže takáto výhra ma vždy veľmi poteší. Jedná sa teda o certifikovanú prírodnú kozmetiku ktorá je vegánska. Popravde keď som niekde aj čítala že vegánska kozmetika tak som nevedela čo to znamená ale keď sa ku mne dostala tak som si zistila že je vlastne netestovaná na zvieratách. Osobne nevyhľadávam prírodnú kozmetiku ale som rada keď je tam viacej prírody ako chémie a trochu si dávam na to pozor a hneď sledujem zloženie kde sa nachádzajú parabény výrobok neberiem ale niekde sa to nedá.
 Cosm´etika rúž na pery Rose red 420
Hneď po prvom použití sa mi hneď zapáčil má krémovú ľahkú konzistenciu, čiže sa ľahko nanáša na pery. Pery nevysúša ale ich hydratuje. Má takú tmavú červeno-hnedú farbu povedala by som, že tmavá nude farba. Mne dosť pripomína takú metalízovú farbu lebo sa jemne ligoce a lesk je tam jemne zapracovaný. Vydrží normálne pijete jete takže potom je ho potrebné naniesť znovu. Obal nie je až taký klasický je papierový no nie celý má aj kovovú krútiacu časť. A keďže má tvrdý papierový vrchnáčiť trošku slabšie drží ale neotvára sa.
 Cosm´etika kompaktná lícenka Coral Pink
Tiež sa nachádza v papierovom tvrdšom obale a uzáver drží gumička, čo je celkom dobre vymyslené a vôbec sa z nej nedostane von. Na prvý pohľad som si myslela, že je to púder lebo má jemnú bledú farbu s nádychom do oranžova. No keď som si prečítala na zadnej strane, že sa jedná o lícenku tak ma to prekvapilo. Keďže je taká hnedá bledunká tak sa hodí na úplne jednoduché nevýrazné líčenie. Ja som taká, že mám  rada nenápadnosť a jednoduchosť takže sa mi úplne hodí. Mne sa po čase celý make up úplne vytratí lebo vždy si chodím po tvári rukami a hlavne keď sa spotím takže neviem presne povedať akú má výdrž. Inak je jednoducho klasicky riešená a zaujímavá.
 Zloženie
Ako vás zaujala táto kozmetika? Poznáte ju? 

Roumí

Komentáre

  1. Tak rúž vyzerá super a má naozaj skvelú farbičku:)
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veganska znamena, ze neobsahuje zivocisne produkty. Tato znacka ma skvelu riasenku. Licenka vyzera dobre. Tiez mam rada nenapadnejsie licenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veganska znamena, ze neobsahuje zivocisne produkty. Tato znacka ma skvelu riasenku. Licenka vyzera dobre. Tiez mam rada nenapadnejsie licenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od této kosmetiky mám oční stín a je docela dobrý. Rtěnka vypadá skvěle, taková hezká barva na denní líčení

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veganskou kosmetiku jsem ještě nezkoušela,ale vypadá to zajímavě :) Tvářenka má moc krásné balení :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. rúž vyzerá super, presne také odtiene mám rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Budu se muset porozhlédnout po téhle zančce, zaujala mě její morální/ekologická (nemůžu najít vhodné slovo) stránka a ta rtěnka vypadá opravdu skvěle. Gratuluju k tak skvělé výhře. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. O značke som už niekoľkokrát čítala, zatiaľ som ešte nemala možnosť vyskúšať. Ale láka ma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak rúž sa mi fakt páči, na perách vyzera dobre, ťa hodí sa na každodenné líčenie. A to, že značka je vegánska ma fakt potešilo, kedže zvieratka sú mojou dennou záležitosťou:)
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vidíš, aj tebe sa darí v súťažiach :-) Táto značka ma láka, ale ešte som žiaden výrobok od nej nemala. Páči sa mi to balenie a ten rúž je veľmi pekný.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. S prirodni ani primo veganskou kosmetikou nemam v dekorativni oblastni asi zadne zkusenosti, zameruji se na ni hlavne v peci, ale pokud budu mit nekdy moznost vyzkouset i nejakou dekorativku, tak budu jedine rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. S prirodni ani primo veganskou kosmetikou nemam v dekorativni oblastni asi zadne zkusenosti, zameruji se na ni hlavne v peci, ale pokud budu mit nekdy moznost vyzkouset i nejakou dekorativku, tak budu jedine rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ano, v tomto je velké plus všech soutěží :) Já poslední dobou nějak hodně vyhledávám přírodní kosmetiku, ale tuto značku vůbec neznám, tak se jí budu muset podívat na zoubek, hlavně její obaly mě moc zaujaly :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Naozaj vyzerá atraktívne. Ja osobne mám tiež vegánsky rúž (ale nie tento) a neviem si ho vynachváliť

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Milujem tieto nude rúže! :) A ten tvoj vyzerá tiež super! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára