Nechávam sa inšpirovať líčeniami

V poslednom čase som zistila že ma bavia rôzne líčenia. Stále sledujem ako sa to  robí. Sledujem aj postupy, na instagrame sú to ale kratšie videa prehrávané v zrýchlenom čase a je ich tam teda od výmyslu sveta. Ďalej videá na youtube proste skúšam to na sebe a mám pocit, že keby sa tomu venujem bolo by to ešte lepšie, ba dokonca rozmýšľam, že niekedy do budúcna by som si spravila nejaké tie kurzy. Niečo sa podarí niečo nie no posúdte samé. Bohužiaľ viacej farieb na líčenie nemám a zatiaľ pracujem len stými, ktoré sú mi k dispozícií. Sú to síce základné a jednoduché líčenia a veci ktoré zvládne podľa mňa hocikto, ale v jednoduchosti je krása no nie? Pre začiatok to podľa mňa stačí :-)
Nedávno som si to skúšala aj na kamarátke a s výsledkom som bola spokojná ako ja tak aj ona. No ale nastal čas, kedy som to musela skúsiť znovu ale už naostro. Kamarátka išla na svadbu a tak som líčila dokonca aj jej maminu. A tak som zistila že ma to fakt baví. 








Samozrejme Vám chcem popriať všetko dobré do Nového Roku nech sme také šťastné a usmievavé s chuťou blogovať aj naďalej!!!
Čo poviete páči sa vám aspoň niečo? Budem rada za každý komentár:-)
Roumí

Komentáre

  1. Jééj, ale tebe sa tie líčenia fakt vydarili, veľmi pekné. Ja som tiež taký samouk, stále pozerám nejaké videá a skúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetky sú krásne ale to prvé je naozaj super :) Krásne sa ti vydarilo. Musím aj ja také niečo vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj ti to ide len tak ďalej :) Veľmi pekné!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne líčenie. Naozaj sa ti vydarilo, veľmi ti to sekne :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkné líčení :) máš moc hezky upravené obočí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Posledné ti pristane najviac. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na môj blog: http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. neviem, mne to pride uplne divne, to si si vobec dala nejaky make up na tvar? vsetky komentare mi pridu neuprimne lebo fakt to nevyzera vobec dobre. prepac

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tvoj nazor:) nemam dôvod zakrývať všetko make-upom, a nie som profesional inak ak si nečítal/a/ a článok učím sa sama na sebe ;-)

      Odstrániť
  8. Krásné líčení, líbí se mi hlavně to druhé. :))

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára