Frais Monde najkrajšie pečené očné tiene

Keď som objavila tento produkt v balíčku z výhry som sa asi najviac potešila. Podobné kvalitné očné tiene som ešte nevlastnila. Pre mňa sú kvalitné lebo takáto značka a ešte k tomu talianská, aby sa ku mne dostala no nemožné. Taliančinu aj celkovo Taliansko mám rada a vždy sa tam rada vrátim. 
Značka Frais Monde sa vyznačuje ako prírodná možno niečo na tom bude aj keď si myslím, že dekoratívka v žiadnej značke nemôže byť úplne prírodná. 
Frais Monde Ombretto Cotto Ai Sali Minerali Termali 
Pečené minerálne očné tiene Frais Monde Minerály SPA
Charakteristika: Jas farieb, perfektné krytie, hodvábne na koži, krémovosť a priľnavosť. Sú univerzálne očné tiene možnosť ich použiť na sucho aj mokro. Aktívne zložky - cenné minerály, ktoré zvyšujú aktivitu produktu, hydratáciu, ochranu, antioxidanty, stimuláciu, okysličenie a upokojenie. 
(Snažila som sa trochu preložiť taliančinu na zadnej strane aby som sa niečo dozvedela)
Očné tiene sa nachádzajú v umelom okrúhlom, priesvitnom obale takže sú šikovné a zmestia sa hocikde. Obsahuje tri odtiene najtmavší by som povedala, že je to taká tmavo-zelená farba so zlatými trblietkami, ďalšia je zlatá a posledná je bledunko-hnedá a teda všetky obsahujú trblietavé čiastočky. Dá sa s nimi vytvoriť naozaj krásna kombinácia dymového líčenia. Samotne sa dá použiť aj zlatý odtieň z použitím užšieho štetca ak by bolo treba len ten. Ale najlepšie sú zmiešane obidva odtiene dokopy. Vytvárajú jemnú zlatkastú farbu a pôsobí to naozaj elegantne.
Na mokro som ich ešte moc neskúšala použiť iba tak trošku ako asi vyzerajú a farby sú o niečo viac intenzívnejšie. Pigmentácia je celkom dobrá a nestalo sa ešte, že by mi na nejakom mieste nedržali. Keď tiene nanesiem štetcom držia ako uliate a vydržia aj celý deň a to zatiaľ nemám žiadnu bázu pod očné tiene ale už sa aj na tom pracuje. Tak dúfam, že z bázou sa mi už nebudú robiť čiary pri záhybe viečka ako je to pri každých tieňoch. (mám také oči):-)
Teraz ako obzerám fotky všimla som si, že na každej fotke vyzerá ten odtieň tmavej úplne inak. Na prvých fotkách je to už spomínaná tmavo-zelená farba, ukážka na prstoch vyzerá skôr do hneda a na viečku pôsobí skôr do čierna. Tak tožvie čím to je ale pre mňa sú veľmi zaujímavé a využiteľné na ktorúkoľvek príležitosť.
Zloženie
Máte skúsenosť s podobnými očnými tieňmi? Zaujali vás?
Roumí

Komentáre

  1. Stíny vypadají hezky, na mě možná až moc třpytivé, ale líčení, které jsi s nimi vytvořila, se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadají moc krásně a hlavně ta světlounká barvička,hrozně se mi líbí stíny zabalené v krabičce :D

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau tak to vyzerá naozaj luxusne, určite po nich pozriem aj ja :-O

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie očné tiene vyzerajú krásne ! :) majú nádhernú farbu :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. barevne vypadaji moc hezky :)
    quietus.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezky se třpytí! :) Ty by byly úplně super na nějaký ples. Proč myslíš, že žádná kosmetika nemůže být úplně přírodní? :) Já tedy žádnou bio dekorativní kosmetiku nemám a ani mě o tom nikdy takhle nenapadlo přemýšlet, tak právě proto by mě to zajímalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som napisala že dekoratívna kozmetika nemôže byť uplne prírodná lebo si myslim že inak by nedržala na pleti a farby napr. čo do nich dávajú suburčite nie všetky prírodné a to hlavne čierne ktoré sa nachádzajú v špirálach alebo linkah na oči a pod... ale ak sa mylim určite nech ma niekto opraví:)

      Odstrániť
    2. Ja som napisala že dekoratívna kozmetika nemôže byť uplne prírodná lebo si myslim že inak by nedržala na pleti a farby napr. čo do nich dávajú suburčite nie všetky prírodné a to hlavne čierne ktoré sa nachádzajú v špirálach alebo linkah na oči a pod... ale ak sa mylim určite nech ma niekto opraví:)

      Odstrániť
    3. Jo, to máš pravdu, s těmi barvami mě to nenapadlo. Já jsem to nemyslela nijak špatně, jen mě to zaujalo a nikdy mě to nenapadlo tak mě jenom zajímalo proč :). A právě s těmi barvivy mě to napadlo, to máš pravdu. Přece jenom přírodní barviva nejsou tak syté jako ty chemické. Já jsem totiž nikdy přírodní dekorativku nezkoušela, takže mě to ještě nikdy nenapadlo zkoušet. Zatím jsem jen zkoušela bio šampóny, kondicionéry a tak a tam naštěstí žádná chemie nebyla. To se schválně někde na internetu kouknu na složení nějaké přírodní dekorativky, protože si myslím, že to asi někde tak úplně přírodní nebude.. Třeba jako Yves Rocher, tam si myslím, že by se určitě něco dalo najít. Přijde mi, že si hrají na to, jak jsou přírodní, ale když se podíváš na to složení, tak to zase žádná sláva není :D

      Odstrániť
    4. jasne v pohodičke nič sa nedeje:-) ja som tiež moc neskúšala prírodné lebo su aj finančne viacej náročné okrem Alverde teda a ostatne sa mi podarili vyhrať:). Také šampony bio by som aj ja mala asi poobzerať na moju suchú pokožku hlavy. Jasne take ohlasy som už čítala aj na Yves Rocher že uplne nie je prirodna a určite aj preto lebo ma dekorativku :)

      Odstrániť
  7. Líčení s nimi vypadá krásně, ale na mě mají bohužel moc třpytek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono to tak na živo ani moc nevyzerá sama sa čudujem že po odofotení je to tak vidno:)

      Odstrániť
  8. Tie odtiene vyzerajú naozaj veľmi pekne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne odtiene, s Frais Monde dekoratívkou nemám teda ešte žiadnu skúsenosť. :) Ale sú dosť trblietavé, neopadávajú tie trblietky potom na líca? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oni samé neopadávajú ale pri aplikovaní sa trochu stane že sa naprášia aj na líca ale v tom nie je problém ľahko sa to dá napraviť:)

      Odstrániť
  10. Odtiene vyzerajú skvele. Mám rada trblietavé a zemité odtiete. Značku nepoznám, určite sa na ňu pozriem :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ty jo, neznám značku, ale podtóny vypadají luxusně jako
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie farby očných tieňov sú prekrásne!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára