ASTOR Big & BFly Beautiful Butterfly Look Mascara

Toto je jeden môj z troch produktov kozmetiky od Astoru čo vlastním, a presne túto som vyhrala v súťaži a do teraz som tomu veľmi rada. Zo začiatku som sa bála väčšej kefky teda širšej lebo ja sa nemôžem pochváliť moc dlhými mihalnicami a tak som vyhľadávala len špirály s užšími alebo menšími kefkami a väčšinou  bola z Avon alebo Oriflame.
Astor Big Butterfly Look Mascara 910ultra black 12ml/9-10€ (cena doplnená priebežne)
Poskytuje ultra ľahké pozdvihnutie rias bez zaťažovania. Vďaka jej unikátnej kefke dokáže riasy natočiť od korienkov až po končeky. Po použití sľubuje oslnivý objem a dĺžku. 
•objem bez zaťaženia rias
•masívne objemné ale pružné riasy
•motýlia kefka rozprestrie riasy do krásneho vejára od kútika ku kútiku
•oftamologicky testované (oftamológia - očné lekárstvo)
•vhodné pre nositeľky kontaktných šošoviek
Začnem obalom, na prvý pohľad je taký pekný dievčenský, ktorý obsahuje niekoľko fialových a ružových motýľov na čiernom podklade a mne sa veľmi páči. Ako som tak blúdila internetom nachádza sa v rôznych iných variantoch farieb a asi aj iného aplikátora. Čo sa týka ceny neviem presne po koľko idú lebo som ju nekupovala ale určite po nej siahnem znovu. Kefka ako vidieť je mierne zvlnená pre efekt motýlich rias. Zo začiatku som sa s ňou musela trochu skamarátiť ale potom to už išlo. Pekne riasy predĺži zvýrazní a končekom kefky vždy nanesiem aj na spodné riasy. Vydrží celkovo aj dva dni stalo sa mi, že som s ňou raz aj spala. Odličuje sa celkom dobre aj micerálkou či aj čistiacim mliekom. Najhlavnejšie čo ešte môžem o nej povedať je, že neopadáva a dokonca dlho vydržala lebo myslím, že ju vlastním už 1 rok a ešte stále nevyschla. Takže určite jedna z mojich naj a môžem len odporučiť. Dúfam teda že sa dá ešte zohnať. 
Skúšali ste ju? Alebo ktorá je vaša naj? Budem rada za vaše typy.
Roumí

Komentáre

  1. Rasenky Astor mam rada, ale tuto jsem nezkoušela. Divím se, ze ti vydržela tak dlouho.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zatím jsem jí ještě nezkoušela,ale bohužel tipy těhle kartáčků mi nesedí :/

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný článek :) mně zatím nejvíc vyhovovala Million lashes od Loreal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Díky za tuhle recenzi, řasenka vypadá, že by mi mohla vyhovovat, určitě vyzkouším. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. absolutně mi nevyhovovala, dala jsem jí mamce a ta taky nebyla spokojená :/
    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá fotka s motýlikmi sa ti naozaj podarila. Moc moc je pekná. Inak škoda rála vyzerá suoer. Páči sa mi jej nezvyčajná kefka. Takúto kefku som ešte nikdy nemala. Inak ďakujem za to, že si mi v komentáre napísala, že vyzerám na 17. Väčšiu radosť si mi ani nemohla spraviť :)


    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára