Yves Rocher moja ,,naj" zelená značka


Rozhodla som sa že spravím menší článok Yves Rocher čo mám doma. Vďaka skvelej spolupráci som sa dostala ku týmto výrobkom a tejto značke, keďže u nás na blízku sa ich obchod nenachádza. Hneď od začiatku som si veľmi túto značku obľúbila hlavne kôli tomu, že keď k ním privoniate je to fakt paráda všetko vonia ako pravé ovocie a žiadna chémia. Ak budete mat záujem prečítať si o výrobkoch viac sú na ne napísané recenzie a pod každým obrázkom nechám link. 
http://www.aj-ro-na.blogspot.sk/2014/07/ked-sa-plet-tesi-z-cistoty-ponukanej-z.html
Rada Sebo Vegetal - Do tretice som mala aj pleťový píling ktorý som úplne minula. Je určená na mastnejšiu a problematickú pleť. Tieto výrobky obsahujú bajkalský púder z vysoko čistiacou látkou a pleť je po tom zjednotená a matná. Micerálna voda 2 v 1 ktorú si zo sebou brávam keď sa niekam chystám mimo domu lebo je to len vzorka a nezaberie veľa miesta. Odličuje a spĺňa všetko čo treba. Sérum sťahujúce póry používam ho keď ma napadne a hlavne na oblasť nosa kde sa póry najviac vyskytujú zatiaľ som nezaznamenala extra veľké výsledky.
 http://www.aj-ro-na.blogspot.sk/2014/11/s-malinami-sa-to-u-mna-na-jesen.html
http://www.aj-ro-na.blogspot.sk/2015/03/moje-srdcovky-navzdy-vzdy-vsade.html
Hydratačný krém černica Yves Rocher takže tohto voňavého krásavca mi skonfiškoval brat tak sa mu páčil. Okamžite sa vstrebe do pokožky rúk a ostanú jemné hebké a hydratované.
Tekuté mydlo na ruky Yves Rocher lesné ovocie pri umývaní rúk mám pocit akoby som sa prehŕňala v čerstvých malinách proste dokonalosť sama o sebe.
Balzam na pery malina Yves Rocher oni to s balzamami vedia sú úplne úžasné skvelo hydratujú a aj po zmiznutí z pier stále ostávajú vláčne. Tento jemne farbí a jemne zvýrazní pery.
 http://www.aj-ro-na.blogspot.sk/2014/10/paleta-ocnych-tienov-yves-rocher.html
http://www.aj-ro-na.blogspot.sk/2014/06/hviezda-leta-2014-ziarivy-ruz-na-pery.html
Paleta očných tieňov Yves Rocher používam ju do teraz mne nikdy nevydržali dlho očne tiene a robili sa mi v záhybe oka čiary. Z touto som veľmi spokojná a dokonca má aj luxusný obal. Obsahuje 4 tiene a 2 aplikátory.
Žiarivý rúž na pery Yves Rocher 39240 Sienne Pekná červená farba nie až taká sýta sa vpije do pier a vydrží na nich celkom dosť dlho. Všimla som si že som mala asi najkrajší odtieň oproti iným blogerkám tie boli pre mňa až veľmi výrazné. Krásne vonia po čerešniach lebo obsahuje čerešňový olej.
http://www.aj-ro-na.blogspot.sk/2015/07/mate-citlivu-plet-tak-mozno-je-toto-to.html
 Rada Sensitive Vegetal - mám ju asi od leta a keďže sa začala zima odložila som si ju keď začnú stúpať teploty zas. Je určená na citlivú pleť so sklonom k začervenaniu. Micerálna voda je skvelá neviem ju porovnať lebo každú čo som mala ma ešte nesklamala. Odličuje veľmi dobre a má príjemnú vôňu. Krém na tvár s OF20 určite bude pre mňa tento krém dôležitejší v lete lebo nie je taký mastný takže cez zimu by mi nestačil a má ochranu pred slnkom. Upokojujúca tonizačná voda v spreji na osvieženie cez leto je úžasná len ju musím dať od tváre čo v najväčšej vzdialenosti lebo má dosť prudký strek.
http://www.aj-ro-na.blogspot.sk/2015/02/hydra-vegetal-rozjasnujuci-pletovy.html
Hydra Vegetal rozjasňujúci pleťový píling môžem ho vrelo odporučiť na suchú pleť. Obsahuje rastlinnú miazgu z javora pre jej schopnosť ukladať vodu. Pre mňa bol ten pravý. Pleť mi absolútne nevysušoval dokonca som mala pocit, a otázniky v hlave či mi ju vlastne dobre umyl. Ale to bol len taký pocit, vynikajúco pleť vyčistil od nečistôt. Minula som ho celý a už nemám ani obal tak som ho stiahla s môjho blogu.
 No a nakoniec sa teším z týchto výrobkov z vianočnej edície ktoré pomaly ale isto testujem. Krém na ruky a balzam na pery škorica a pomaranč.
Nedávno som sa zastavila už konečne aj v tomto úžasnom zelenom obchodíku. ktorý ja na blízku nemám, veru škoda. A kúpila som si dva sprchové gély jeden kávový a druhý malina. K tomu ešte balzam na pery makadiamia takže sa na ne teším. Ten balzam na pravo už chvíľu doma mám a šanujem si ho.
Tak čo vy a Yves Rocher? Nakupujete tam? Aké máte po prípade skúsenosti s YR pozitívne alebo negatívne? Teším sa na komentáre
Roumí

Komentáre

  1. Já tuhle značku naprosto miluji! Zrovna zítra se chystám na nákupy a plánu mám navštívit i YR a je mi naprosto jasné,že s prázdnou neodejdu :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od Yves Rocher už jsem vyzkoušela spoustu přípravků z pečující kosmetiky, jen z dekorativní jsem ještě nic neměla (kromě tedy balzámků na rty, ty už jsem měla 3 a jsou skvěle hydratující a voŇavoučký) :). V YR nakupuju ráda a ten obchod patří mezi moje oblíbený

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľa som toho od Yves Rocher zatiaľ neskúšala, no ich odličovač a tonikum 2 v 1 s kamilkami milujem, tiež som mala mini verziu sprchového gélu horúca hruška ten bol úžasný, krásna vôňa. Maska na vlasy sa mi zdá veľmi slabá, s tou spokojná nie som a momentálne skúšam šampón na farbené vlasy, vyzerá byť dobrý, no používam ho len krátko. A najlepšia je riasenka Ultra Sexy či ako sa volá, taká v tmavomodrom obale, tá je báječná, také krásne riasy robí máloktorá riasenka. Značka sa mi páči, ich obaly, koncept a vône, takže určite toho vyskúšam viac. Z dekoratívky mám sypký púder, nie je najhorší, ale nie je to ono.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pri čítaní som si normálne predstavovala vône jednotlivých produktov :) Ja mám YR veľmi rada, zatiaľ ma žiadny výrobok nesklamal. Akurát sa chystám zájsť do predajne a kúpiť si niečo z vianočnej kolekcie, aj keď síce nič "nepotrebujem", no ťažko sa odoláva a práve takýmto limitkám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa veľmi páčia ich vône, hlavne jahodové produkty. Mala som od nich ten eko šampón a celkom mi vyhovoval 😊 Inač ďakujem za všetky komentare,neviem ti na blogu odpisať,neda sa mi tak aspoň touto cestou ti chcem poďakovať☺️
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páni, máš hezkou sbírku produktů :) Já jsem od Yves Rocher zkoušela zatím jen sprcháč, ale určitě bych ráda vyzkoušela víc, jen ho nemám dostupný nikde blízko :(

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Značka YR je určite super, už dlhšie po nej pokukujem:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jééj, ty máš ale krásnu zbierku YR. Balzamy na pery sú podľa mňa super, mala som kokosový. Teraz testujem sprcháč z vianočnej limitky a je to naozaj krásna vianočná vôňa. A paletka očných tieňov patrí medzi moje top :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Značku Yver Rocher mám veľmi rada. Ma nádhernú vôňu a zároveň je.Veľmi kvalitná.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Yves Rocher je můj oblíbený obchod a na spoustu výrobků bych nedala dopustit, ale poslední dobou mi dost vadí, jak se prezentují jako přírodní značka bez chemikálií a přitom to tak není, to mi docela vadí... :/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já se k týhle značce ještě nějak nedostala, a to ji používají všechny moje kamarádky :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. YR mám moc ráda :)! Spíš objednávám na internetu, naposledy jsem měla 50% slevu a ještě tři drahé dárky k tomu, takže teď YR zabírá podstatnou část mé kosmetické sbírky jak dekorativní tak pečující :D. A ta nová vánoční kolekce je teda bomba :)!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super ! Já jsem snad od YR ještě nic nekoupila, nějak mi výrobky přisly takové nijaké, ale ty jsi je předstvaila opravdu krásně, máš super výběr, obaly jsou fajn a celkově mě to moc zaujalo ! Tak do YR někdy zaskočím, až půjdu kolem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Obchody YR som vždy vnímala ako to voňavé miesto, kde občas zájdem kúpiť kamoškám nejaký voňavý darček z telovej kozmetiky. Z tvojho výberu ma však zaujali aj nejaké produkty na pleť, takže ich možno pôjdem omrknúť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ďakujem za toľko komentárov vidím že vás naozaj táto značka zaujíma ako aj mňa potešili ste ma:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára