Tohtoročné Vianoce s Yves Rocher

Tento rok, ako každý pred tým ste si mohli všimnúť v predajniach Yves Rocher vianočné limitky, ktoré vždy majú svoje špecifické obaly. Tieto čo mám ja sú nádherne. Dokonale je tam zapracovaná zlatá farba, ktorá ma hneď uchvátila na balzame na pery. Na bielej farbe naozaj úžasne vynikne vianočný stromček ako aj na kréme na ruky zas s červenou farbou. 
Yves Rocher Balzam na pery pomaranč a škorica 4,8g/3,90€
Tieto balzamy na pery milujem podľa mňa partia medzi najlepšie. Môj balzam na pery musí spĺňať zo pár pravidiel. Musí sa kĺzať po perách, musí nechať mastný film na perách, musí byť hydratačný a nevytratí sa len tak ľahko z pier. A tento je ten, ktorého som teraz opísala. Vôňa je krásna sladučká a som rada, že viac cítim pomaranč ako škoricu. Povedala by som, že škoricu skoro necítim. Obal ako vidieť je klasický výsuvný teda obyčajný, ktorý sa dá ľahko a kdekoľvek treba, použiť. Takže patrí medzi moje najlepšie a určite ho odporúčam. Ak ho náhodou zazriete v ich predajni tak určite ho vyskúšajte a neprehliadnite. V ponuke boli tieto limitky od 16.11. 2015.

Yves Rocher Hydratačný krém na ruky pomaranč a škorica 75ml/3,90
Najskôr teda obalom je klasický vytláčací s uzáverom, pri ktorom sa netreba báť že sa otvorí. Tento krém vôbec nie je problém dostať na pokožku rúk stačí ho len otvoriť trošku pritlačiť a on úplne sám a ľahko vytečie. Takže jeho konzistencia je skôr taká mlieková vôbec nie hustá. Po rozotretí sa ľahko vstrebáva a ruky necháva jemné na dotyk, hydratované a samozrejme voňavé. Nevytvára na rukách mastný film. Niekto má možno radšej takýto krém, ktorý nezanecháva mastnotu na rukách, no ja momentálne cez zimu potrebujem ten mastný. Pretože v podmienkach, kde pracujem je to pre mňa nevyhnutnosť a tento typ krému mi nepomôže. Ale samozrejme, že určite ho nezatracujem a používam ho len keď som doma a viem, že sa mi netvoria šupiny a suché miesta na rukách.
A čo vy skúšali ste tieto výrobky? Určite sú úžasné a ak ich ešte nemáte tak šup po ne myslím, že z predajní sa tak rýchlo ešte nestratili:)
Roumí

Komentáre

  1. Ja mám z tejto kolekcie sprchový peeling a som spokojná, aj keď musím priznať, že viacej sa mi páči klasická verzia s malinami:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám zatím jen vanilkový krém na ruce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Yves Rocher mám naozaj veľmi rada. :) ten pomarančový krém vyzerá perfektne :) určite ak úžasne vonia

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Yves Rocher zatiaľ nevlastním žiadnu kozmetiku, ale ten krém musí fakt božsky voniať.
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bohužel jsem tyto produkty ještě nevyzkoušela, ale tak moc ráda bych to změnila! Od YR mě láká strašně moc věcí, ale zatím jsem si nekoupila vůbec nic. :) Brzo to snad napravím! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kráásny článok ešte som neskúšala super typ :)
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tieto ich zimné edície sú strašne vydarené :-) Ten krém na ruky aj balzam sa mi páčia.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ty obaly mají krásné a k těmhle produktům jsem v obchodě dlouho čichala a voní krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mame som na Vianoce kúpila takú sadu, kde bol krém na ruky, ale s vanilkovou vôňou od YR :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já miluji vánoční edice Yves Rocher. I minulý rok jsem měla snad všechno. Jen svíčka byla letos slabší oproti loňsku.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Od tejto značky som ešte nič nevyskúšala, ale tie produkty vyzerajú skvele :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento krém na ruce mám taky a musím s tebou souhlasit. Ta gelová konzistence mi úplně nevyhovuje, ale využití u mě najde, ikdyž ho nepoužívám s takovou radostí jako jeho ostatní kolegy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Pro tyhle vychytávky od Rochera mám velkou slabost :) ;)
    www.andie-chambers.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára