Milani Stay Put Brow Color, Farba na obočie

Už ma prestávalo baviť farbiť-kresliť si obočie len ceruzkou a tak som si povedala, že vyskúšam niečo nové, čo som ešte nemala. zapla som si moju obľúbenú stránku krasotika.sk a môj adept na obočie bol jasný. Spĺňal podmienky ako vodeodolný a vtedy mi zasvietili očká a objednala som si Farbu na obočie Milani Put Brow Color.
Píšu o ňom 
Táto farba ponúka vynikajúcu výdrž, precíznu aplikáciu a intenzívny prirodzený výsledok a k tomu všetkému je aj vodeodolná. Po aplikácii tejto farby na obočie už nemusíte používať žiadny fixátor. V ponuke je až  rôznych odtieňov. Aplikácia je jednoduchá a presná a k farbe je priložený aj obojstranný aplikátor, ktorý má na jednej strane kefku a na druhej štetček. 
Ako už bolo spomenuté že netreba po použití tejto farby používať žiadny fixátor, no ale keďže ja som si objednala trochu bledšiu farbu ako som mala, tak použijem pár krát po tom gél na obočie Alverde. Rozmýšľam teda ešte nad jednou kúpou toho tmavšieho, aby som to nemala veľmi bledé a aby som nemusela používať na to tmavší gél.
Tento odtieň 01 Soft Brown by som skôr odporúčala pre blondínky.
Nachádza sa v praktickom sklenenom kalíšku s umelým vrchnáčikom a samozrejme v balení hneď aj s aplikátorom.
Na obrázku mám použitú farbu na obočie a na nej je nanesený gél na obočie, Podľa mňa teraz moje obočie vyzerá oveľa prirodzenejšie ako to bolo po nakreslení ceruzkou. 
Výdrž je celkom dobrá nie je až tak úplne vodeodolná,pretože po pár pretretiach pod vodou sa farba trochu stráca. Ale čo som veľmi spokojná vydrží mi jeden celý deň a to som v nej ešte aj spala a na druhý deň mi vydržala tiež v pohode viac už nie. Takže môžem povedať že vydrží celkovo dva dni. Potom sa už samozrejme pokožka premasťuje a už je to horšie musí to ísť dole. 

Čo sa týkalo mojej ceruzky na obočie som si musela dávať pozor,aby som si ju nejako neutrela inak bolo zle a musela som ju nosiť pre istotu niekedy aj so sebou. Teraz keď si pretriem rukami po tvári nestalo sa mi že by sa mi táto farba niekedy rozmazala. 
Používate podobné farby na obočie? Ale ak máte nejaké lepšie typy na podobné farby tak určite nepohrdnem.

Roumí

Komentáre

  1. Ja si obočie nemaľujem, ani nič iné. Ale tento tiež vyzerá super:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám ráda gely na obočí, což je pro mě nejjednoduší, ale už jsem slyšela chválu na tento produkt z více stran :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tenhle produkt vypadá skvěle! :) Zatím si vystačím s Catrice, ale mám nutkání se na netu podívat po tmavším odstínu, alespoň pro představu. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na moje obočie používam paletku na obočie od Rimmel a fixačný gél od catrice sú to skvelé produkty, čím som staršia tým viac sa starám o svoje obočie, ale mám v ňom ešte čo doháňať..:)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si teraz kúpila tiene na obočie, ktoré dostanem ako od Ježiška pod stromček a sú od Catrice, tak uvidím, aké budú:) Každopádne, táto farba na obočie vyzerá skvelo:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mojou topkou na obočie bol set od Rimmelu Brow this Way, podľa mňa perfektná vecička, obsahuje vosk+ farbu a vosk je úplne super. Vydržal mi dokonca tak dlho, že teraz ho už v drogérke nikde neviem zohnať :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to znie dobre, veď oni to tak zvyknú čo je dobré to prestanú vyrábať:/

      Odstrániť
  7. Tak to vyzerá naozaj perfekktne :) jeee

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára