GOSH Velvet Touch Matte Lipstick

Hneď ako som ho zahliadla, že o ňom píšete tak som si išla poň, len akosi bol už vypredaný a pani predavačka mi povedala, aby som prišla v stredu vraj bude tovar. A tak som potom maminu poslala štvrtok poň lebo mala cestu do mesta na papierik som jej napísala celý názov a láá bol doma. Predtým ako som ho stihla vyskúšať som ho ešte pekne odfotila.
 Naozaj krásny rúž ktorý, ma hneď na prvý pohľad oslovil. Momentálne sa to z matnými rúžmi rozsypalo vrece z každej strany ich ponúkajú a neviete si vybrať. GOSH Velvet Touch Matte Lipstick 002 Matt Rose je práve on čo ma očaril a zároveň aj polahodil na duši. Ja som neni z tých čo používajú výrazné rúže vždy som hľadala také čo moc nevídať. Najprv to začalo len balzamami na pery a postupne som si vybudovala vzťah aj k trochu odvážnejším farbám na pery.
 Tento staroružový matný rúž na pery nie je až taký neviditeľný určite si ho bystré očko vždy na niekom všimne. Nie je to ani klasická výrazná ružová farba pre barbie ale úplne obyčajná, ktorá sa hodí ku každej príležitosti a ku každej z vás. Nebola som zvyknutá na suché pery ale kedže sa začali nosiť ,,matte" tak postupne si zvykám na suchší variant pier. Keď si ale predtým nanesiem balzam na pery chvíľu sa vstrebe a trochu ho potom utriem, tak nanesiem naň tento rúž a zároveň už nemám taký pocit a nemám nutkanie si natierať pery balzamom.
 Výdrž je celkom dobrá určite lepšia ako pri ostatných lesklých a hydratačných rúžoch. Vydrží pitie aj niekoľko krát za sebou ale jedenie už nie potom sa už stratí. Vôňa je taká sladká koláčiková a veľmi príjemná, no určite nikomu nebude extra prekážať. Obal sa mi páči je obyčajný, čierny a vrchnáčik pekne zacvakne a nehrozí, že by sa sám otvoril. Ale ak ho hodíte do kabelky kde je "tma" tak skoro ho nenájdete kedže je čierny. :-) Inak ho odporúčam kúpila by som ho znovu.

Vyskúšali ste ho? Aká je vaša spokojnosť? Alebo obľúbeny váš rúž? Teším sa na komentáre
Roumí

Komentáre

  1. Je nádherný! Tá farba je krásna. Môžem sa opýtať koľko stál? :)
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekný odtieň :) Taktiež mám od tejto značky rúž, no vo veľmi výraznej korálovej farbe, a takmer vôbec ho nepoužívam. Najradšej mám inak rúž od Pupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rúž vyzerá super a ten odtieň je nádherný:)...od tejto značky ešte nič nemám, ale musím si už niečo zaobstarať!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten odstin je opravdu moc pekny :) Od Gosh mam jednu rtenku, ale je takova hodne hydratacni a ne tak dobre pigmentovana, ale i tak ji mam docela rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten odstin je opravdu moc pekny :) Od Gosh mam jednu rtenku, ale je takova hodne hydratacni a ne tak dobre pigmentovana, ale i tak ji mam docela rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ten je krásny, som rada, že si si ho kunečne kúpila :) Asi sa po ňom pôjdem pozrieť aj ja do drogerie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já už ji několik dní obdivuji na Instagramu, j tak úžasnááá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem na tip hneď sa pôjdem po ňom pozrieť ... keďže ma veľmi zaujal . :)
    Life is beautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moc pěkný odstín. Tuhle značku jsem ještě nezkoušela, musím to napravit. :)

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  10. neskúšala som, ale farba sa mi veľmi páči:))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásny dievčenský odtieň ... :)

    Zapoj sa do mojej Vianočnej súťaže o ceny v celkovej hodnote 1OO EUR!
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/12/vianocna-sutaz.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára