Slová nad ktorými sa treba len zamyslieť

Koľko krát za deň dokážete povedať NIE? Pýtal sa rád Steve Jobs. Naozaj, NIE je zručnosť a nie každý ho dokáže povedať. Pretože sa bojí, povie ÁNO tam, kde chcel povedať NIE. A potom sa pýta: Prečo nemám čas na to, čo je PRE MŇA dôležité? Prečo je spokojný ten komu vždy vyhoviem a nie ja?
/Petr Casanova/ stránka-firstclass.cz na Facebooku to vie naozaj perfektne popísať.

Nebojme sa neúspechov. Neúspechy nás školia viac ako úspechy. Každý neúspech hovorí: ,,Som len odklad. Nie som porážka."

Očakávanie je zločin, ktorý páchame na druhých. A sklamanie trest, ktorý potom vykonávame na sebe.
Prečo žijeme tak komplikovaný život - plný domienok a výčitiek?
Prečo keď niečomu nerozumieme sa proste neopýtame?
Prečo keď nám niečo vadí, sa proste neozveme?
Prečo keď niekoho milujeme,mu to proste neukážeme?
Naozaj nemôžeme žiť jednoduchšie?

Všetci chybujeme. Akoby nie, sme ľudia. V chybe neni problém. Problém je v tom, že za chyby sa platí. Niekedy veľmi draho. Niekedy hlúpo stratíme niečo, bez čoho nedokážeme žiť.
,,S tým, čo na nás dopustili druhí, sa už nejak vyrovnáme. Horšie je to stým, čoho sme sa na sebe dopustili sami."
Roumí

Komentáre

  1. Per Casanova je úžasný a jeho články úplně miluju, berou dech a jsou neskutečně motivační. Už vlastním i jeho knížku, jen jsem ji ještě nestihla dočíst, ale teď mi má dorazit vánoční speciál, tak už se na něj nemůžu dočkat :)). A se vším musím souhlasit, mně osobně také dělá dost velký problém říkat ne, ale postupně se to učím, i když někdy mi to nejde a horko těžko to okecávám a pak se bojím, že mi to karma jednou vrátí :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som naozaj rada že sa nájde niekto kto o tomto už čítal a vie o čo sa jedná. Veru niekedy sa nie tažko vyslovuje ale zasa to nie je nejaký zlý skutok čo by karma mala vrátiť tomu neverím moc

      Odstrániť
  2. Naozaj zaujímavé citáty :) tesim sa na nejake tvoje ďalšie ;) vzájomne sledovanie?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké:)
    brunnetegirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Opäť inšpiratívne citáty, Roumi! Mám rada tieto posty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velmi krásne a inšpiratívne.Tieto články mám od teba veľmi rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásný článek, taky se nechávám inspirovat článkyma z FirstClass. :) Naštěstí pro mě zrovna tohle téma není aktuální, ale byly doby, kdy bylo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tieto citáty mám na tvojom blogu veľmi rada :) A preto ma teší, že si zase nejaké pridala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano dakujem ved ma už napadlo minule že dlho neboli tak skúsim nejaké dať:))

      Odstrániť
  8. super článok! tiež ma štve, že nevieme otvoriť ústa, keď niečo nevieme či nám niečo vadí!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne zamyslenie a čistá pravda :)

    Pozývam ťa na GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi sa mi páči, že máš i takéto príspevky, nad ktorými sa človek má zamyslieť a to, že niektoré citáty naozaj stoja za to.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY o veľký set bieliacich zubných pást + kúry

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty tu vždy dáš také podmanivé vety. Hneď mám chuť meniť svet a hlavne seba. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára