Moje typy na úžasné NUDE pery

Tieto farby som si zamilovala okamžite ako náhle sa ku mne dostali. Hvorím si, konečne môžem aj ja nosiť rúž s kľudným svedomím. No jednoducho sa necítim dobre, keby mám nejaký výrazný rúž nedaj bože červený :-) Ale pomaly sa lepším trochu sa odhodlávam aj na iné...
Essence Mini sheer Lip balm 2,5g/2,19€
Hydratačný balzam na pery, ktorý má jemnú farbu do ružovkasta a príjemne vonia. Nachádza sa vo výsuvnej ceruzke, pripomína mi masla na pery Astor ale je možno o štvrtinu menší. Je taký maličký akurát, že sa zmestí aj do najmenšej kabelky a bude kedykoľvek po ruke.

Jordana modern Matte Lipstick 3,52g/3,16€
Objednávala som si ho s krasotika.sk čo je moja obľúbená stránka. Tu už môžem hovoriť aj o výdrži lebo je to matný rúž a už nie je taký hydratačný ale skôr trvácny. Vydržal mi na perách asi vyše dvoch hodín. Samozrejme sa mi páči aj veľmi jeho umelé balenie a teda som zvedavá ako dlho vydrží ten vrchnáčik.

Essence 03 Come Naturally 
Vlastním ho už niečo dlhšie a bol to môj prvý nude rúž. Z týchto všetkých čo vlastním je asi najtmavší viacej výrazný, ale krásny mám ho najradšej. Pekne vonia a nachádza sa v umelom obale totožným s jeho farbou. Výdrž je o niečo nižšia ako u matte ale mne osobne to nevadí. Keď sa vytratí nanesiem ho znova a veľké plus dávam jeho hydratácii.

Sleek Matte Me Birthday Suit 7,49€
Moja jediná vec ktorú mam od tejto značky. Lesk na pery matte, ktorý pery vysúša ale vydrží hrozne dlho pomaly si na to zvykám. Ale ak chcete aby vám niečo vydržalo na perách dlho určite je tento ten pravý. Inak článok už bol na blogu.
Tak hádam si každá príde na svoje :-)
Poznáte z nich nejaký? Ako sa vam páčia?
Roumí

Komentáre

  1. Ta tekuta rtenka od Sleeku vypada na rtech nadherne! Ja mam nude rtenku asi jen od Essence a Rimmelu, popravde stejne pouzivam spise balzamy, ale chtela bych i rtenky zacit vice pouzivat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta tekuta rtenka od Sleeku vypada na rtech nadherne! Ja mam nude rtenku asi jen od Essence a Rimmelu, popravde stejne pouzivam spise balzamy, ale chtela bych i rtenky zacit vice pouzivat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Essence minisheer lipbalm je môj najobľúbenejší teraz na jeseň :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Môj obľúbený nude je taký rúžo-balzam od Gosh. Taká vysúvacia ceruzka v odtieni Fluffy Feeling. Keby si náhodou chcela ďalší do zbierky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nude pery sú super :-) Veľmi sa mi páči tvoja Jordana a Sleek. Ja mám nude rúže najradšej od Rimmel a to 03 a 07 od Kate.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie sú nádherné hlavne ten matný od Sleek nemý chybu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne sú všetky, ja mám tiež velmi rada nude rúže, teraz ešte viac ako vyrazne, aj ked tymi tiež nepohrdnem :-) Velmi ti pristanu!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No ja by som si z týchto štyroch asi nevedela vybrať :) Všetky odtiene vyzerajú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne farby. Mňa najviac oslovilo essence. :)

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s veľkou GIVEAWAY o husliach zubnú sadu (set + 2 pasty)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Už dlho hľadám perfektný nude lipstick a presne na ten od Essence som sa pozerala. Teda myslím že to bol ten, každopádne bol veľmi podobný. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára