Karin Herzog Professional Facial Cleansing Gel

Poviem si že obyčajný čistiaci gél na tvár v čom môže byť výnimočný? Zistila som, že naozaj výnimočný je už po jeho prvom použití. Hovorila som si, že v čom môže byť drahšia značka odlišná od tej lacnejšej? Ale už to viem. Veď sa dočítate ďalej.
Karin Herzog gél na čistenie pleti 25ml
Krém odstraňuje nečistoty a make up. Krém bol rozpracovaný na základe hydratujúceho sezamového oleja a čistých éterických olejov. Tento krém efektívne čistí póry, rozpúšťa nečistoty a kontamináciu, odtraňuje vodeodolný make-up a nevyvoláva žiadne podráždenie ani v citlivej oblasti okolo očí.
Účinky
•šetrné odstránenie nečistôt bez použitia agresívnych komponentov
•vysoko účinné odstránenie vodeodolného make-upu
•účelne čistí póry od nečistôt, kožného tuku a kozmetiky
•nevyvoláva podráždenie okolo očí a na citlivých miestach pokožky
•obnovuje optimálnu rovnováhu pH
•hydratuje a zjemňuje kožu
Použitie
Vytlačiť malé množstvo /ako lieskový oriešok/ na špičky prstov roztrieť medzi ne a dokopy s teplou vodou masírovať tvár aj krk pomocou krúživých pohybov cca10-15 sekúnd. Opláchne sa teplou vodou alebo pomocou vatového tampónu. Vhodný na ráno i večer.
Vďaka unikátnemu zloženiu môže byť gél aplikovaný aj bez použitia vody /hodí sa to hlavne na odstránenie ťažkého make-upu/ a odstrániť ho možno vatovým tampónom alebo hodvábnou utierkou.
Čo vravím ja
Gél ma krásnu vôňu možno mi pripomína trochu sladké mandle alebo niečo medzi vanilkou. Keď som ho prvý večer ako som ho mala doma použila na čistenie tváre, trochu som bola zaskočená čo dokáže, pretože zloženie bolo trochu viac mastnejšie, a hustejšie podobné krému,, tak ako nie sme zvyknuté pri čistiacich géloch. A tak som ďalej krúživými pohybmi pokračovala v čistení pleti nejakých 10 sekúnd a následne opláchla vodou. Mala som pocit, ako by som ho vôbec s tváre neopláchla ale keď som sa pozrela do zrkadla, že je preč bola som milo prekvapená. On naozaj dokonale očistí pleť aj od make-upu a istá vrstva hydratácie ostáva na pleti.
Najlepšie na ňom je, že po jeho použití už nemusím nanášať žiadny krém na tvár, pretože on ho dokonale nahradí a úplne do hĺbky pleť hydratuje. Preto píšu že je vhodný na používanie ráno i večer. Po jeho použití naozaj netreba už žiadny krém dávať na tvár to môžem zaručiť. Určite bude vyhovovať vám ktoré trpíte suchou pleťou ako ja.
Okrem tochto čistiaceho gélu majú v ponuke aj Karin Herzog Mild Scrub, AHA cream atď... Ak by vás moja recenzia zaujala nájdete ich tu v plnom balení http://www.karinherzog.com/en/professional-cleansing.html
zloženie

Ako sa vám páči? Poznáte ho? alebo už ste používali podobný výrobok? 
Roumi

Komentáre

  1. Pěkná recenze :) vypadá skvěle, já teď používám čistící gel od Garnieru, ale žádných velkých výsledků jsem si nevšimla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jé, tak to zní strašně moc super, ten by se mi úplně hodil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od této značky používám AHA krém a taky jsem příjemně překvapená, jak moje plet vypadá

    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super recenzia, gél vyzerá naozaj veľmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten vypada naozaj skvele!!:)

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ešte som o ňom nepočula, no vypadá zaujímavo. :)
    Vzájomné sledovanie? :)

    Nicol
    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Veľmi sa mi páči tento príspevok. Ma hlbokú a pravdivú myšlienku.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvelenapisaný článok, vyzerá super tento produkt !

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára