CelluBlue malý modrý pomocník

Veľa čítaný, opisovaný a chválený CelluBlue. Malá milá modrá vecička, ktorá vám hneď padne do oka. Takže tu je niečo málo o CelluBlue o ktorom som som si čosi prečítala keď som ho chcela začať používať.
V prvom rade je vyrobený s medicínskeho silikónu, ktorý mne čistou náhodou pekne vonia /ja čuchám všetko/:-) Jeho používanie je bezpečné a nespôsobuje alergie. Ľahko sa dá vyčistiť pomocou vody a mydla. 
Na čo služi
Napodobuje pohyby vákuovej masáže, kde sa vytvára podtlak ktorý pomáha rozbíjať tukové bunky. Týmto narušené tukové bunky sa vyplavujú lymfatickým systémom z tela von. Pokožka je prekrvená, okysličená a postupne sa zbavuje tukových zásob. Počas používania keď sa bude dodržiavať aj zdravá výživa + cvičenie zvýši sa tak jeho efektivita. Je nenáročný k používaní a nepotrebujete nato žiadny tréning. 
Počas každodenného použitia dosiahneme pozitívnych výsledkov už počas 3-4 týždňov. A keďže je taký malý ľahko si ho zo sebou môžete pribaliť do kabelky ktorý sa nachádza v takomto šikovnom sťahovacom púzdre.
Ja osobne extra veľkou celulitídou netrpím aj keď si stále myslím, že je geneticky daná pretože ju mávajú aj veľmi chudé dievčatá. Určite že sa o niečo viac vytvára hlavne pri sedavom zamestnaní, keď napríklad niekto vôbec nešportuje alebo dosť záleží aj na strave.
Použitie
Jednoducho sa nasaje na premastenú pokožu olejom alebo krémom nikdy nie na sucho. Postupne treba posúvať banku zo spodu na vrch 3 minúty a potom z ľava na pravo cca 1 minútu. Potom sa robia krúživé pohyby v smere zo spodu na vrch.
Aby sa dosiahli ešte lepšie výsledky prisajeme CelluBlue ešte silnejšie k pokožke a postupne ho od kože odťahovať.
Všetko záleží od stupňa veľkosti celulitídy u niekoho proces môže trvať dlhšie a u niekoho sa objavia výsledky už za pár dní.
Po masáži Je vhodné vypiť 0,5l vody čo pomôže odplaviť z tela toxíny a vytlačený tuk.
Nie je vhodné ho používať na poškodenú pokožku napr.rana. Koža môže po použití ľahko sčervenať ale po pár minútach sčervenanie zmizne. Pokiaľ sa vytvoria modriny treba zmenšiť silu prisatia.
Čo vravím ja na CelluBlue
Priznám sa, že som celkom lenivá na podobné veci a stalo sa mi, že som jeho používanie vynechala alebo som ho skúšala, keď som si naň našla viacej času. Po pravde ja sa osobne celulitídou nejako nezaťažujem a ani ňou nejak veľmi netrpím inak je to taká normálna vec, ktorú má skoro každá žienka.
Po masáži pokožka bola trochu sčervenaná teda prekrvená čo je pre ňu prospešné a žiadné modriny ani bolesti som nezaznamenala. Keďže som v minulosti mala aj miernu nadváhu, tak táto vecička je pre mňa veľmi prospešná pre porozbíjanie tukových vankúšikov pod kožou. Sem-tam si všimnem nejaké nezrovnalosti na koži a tak sa to snažím trochu premasírovať. A aj keď celulitída nezmizne úplne aspoň sa predíde k jej vytváraniu.
Oslovil vás CelluBlue? Chceli by ste ho vyskúšať? Nájdete ho na stránke www.cellublue.com
Roumí

Komentáre

  1. Toto masážítko používám a opravdu funguje. Zatím nemám hladkou pokožku, ale zlepšení je vidět

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkná recenze :) já naštěstí zatím na celulitidu netrpím, ale vypadá to vážně zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super recenze, tenhle produkt jsem už u nějaký blogerky viděla a naštěstí (pro mě) ho zatím nepotřebuju :) Ale přemýšlím, že bych ho koupila mamče, ale zároveň nevím, jestli by to nevyznělo trochu drze, což rozhodně tak nemyslím..:))

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super recenzia! O produkte som ešte nepočula, no vyzerá veľmi dobre :)

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mám ho, ale tiež som lenivá na používanie takýchto vecičiek, musím sa až nútiť a písať si to do denného to do listu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaujímavá vecička, ale tiež by som bola určite príliš lenivá na jej používanie ako sa tak poznám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už jsem o něm hodně četla, ale pořád nějak nevím, mám z toho takové rozpačité pocity, protože mi přijde, že nejlepšího výsledku se dá dosáhnout jenom cvičením, ale třeba se pletu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára