BALEA toto je teda ,,maslo"!! a ľahko roztierateľné

Keď som toto masielko zbadala v maily v newslettery s dm drogérie tak sa mi hneď zapáčilo. Neskôr keď som sa ocitla blízko obchodu, hneď som sa poň zastavila a kúpila som si ho keďže musím každú novinku na trhu vyskúšať čo sa týka balzamov na pery. No neskôr mi prišla obálka a tam som uvidela presne toto isté masielko na pery čo som si už kúpila. Takže teraz mám doma dve ale vravím, že nikdy ich nieje dosť. :-) No myslím že to druhé niekomu podarujem. A keďže som ho mala doma o ničo skôr tak si dovolím dať aj recenziu. 
Balea maslo na pery s vôňou citrónových kvetov a mandle 19ml/1,89€
Má krémovo maslové zloženie, obsahuje hodnotné bambucké maslo a kokosový olej, ako aj včelí vosk a karnaubský vosk (vosk z brazílskej palmy). Masielko sa ľahko nanáša a zanechá pery jemné. Je vhodné aj pre obzvlášť náročné pery, ktoré si za každého počasia a pri všetkých aktivitách zachovávajú jemnosť a vláčnosť. 
Balea maslo na pery sa nachádza v malom plechovom tégliku podobným tým niveovým. No konzistenciou sa už ale dosť líšia. Nechcem ich veľmi porovnávať ale Nivea lip buttery sú tuhšieho zloženia. Maslo na pery Balea je úplne krémové zo začiatku, keď som ho prvý krát otvorila skoro som si od neho zamazala celý prst, ale neskôr som už dávala pozor aby som si veľa masielka nenabrala. Kľudne stačí trošku aby ste si pekne natreli celé pery, alebo záleží podľa potreby každého. 
Trochu musím upozorniť aj na to, kedže je také ľahko roztierateľné doma, kde sa nám kúri sa kúsok roztopilo a kelínok bol celý mastný takže do kabelky ho len tak hodiť neodporúčam, pokiaľ budete niekde v teple. Takžde ja voči tomúto maslu na pery žiadne výhrady nemám, pretože ako aj ľudia sú odlišný tak aj každá vec je iná a má niečo do seba ako aj plusy tak aj mínusy. 
A čo sa týka pier , ako naň reagovali? 
Po tom, ako som ho použila mi pekne rozvoniavalo popod nos sladkou citrónovou vôňou. Pery sú po ňom hydratované jemné a nemajú šancu praskať pri pravidelnom používaní. Pretože ako každý balzam na pery sa pomalý stráca tým, že pijete alebo jete a tak ho treba potom stále nanášať. Mne to problém nerobí lebo ja nemôžem bez neho ani byť, takže ja nemám nikdy suché pery. :-) 
Zloženie
Čo teda naň poviete vy? Som zvedavá 
Roumí

Komentáre

  1. Vypadá to krásně, ale kdybych chtěla balzám v kelímku, asi zkusím tu Niveu. Jenže mě kelímky vadí, dávám přednost tyčince :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne vadí tá príliš mastná konzistencia,ale ešte stále som v štádiu testovania, tak uvidím, či sa skamarádime :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne nejak nesedí, akože dá sa to s ním, ale natriem a po 15tich minútach cítim pnutie a mám potrebu zas premazať pery. Labello v kalíšku mi príde lepšie, ale obe sú aj tak len na také premazanie na doma a na liečenie pier mám Blistex Plus.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne zase pri takýchto typoch balzámov nevyhovuje, že sa nanášajú prstom (nepríde mi to dvakrát hygienické) a dobre vedieť, že si to takto rozpísala, že sa dokáže aj rozpustiť v kabelke :/ Vzájomné sledovanie?

    Inak ak chceš navýšiť svoj počet followerov, klikni na tento odkaz:

    Chceš sa blogom zviditeľniť?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak ja ho plánujem zajtra začať používať, takže som zvedavá aký bude :-)
    Pekna recenzia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V DM jsem ho zahlédla, ale mám teď plno balzámů, takže je musím prvně vypotřebovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To balení je luxusní, to se mi opravdu líbí :) a i ta vůně musí být zajímavá, jen nemám moc ráda tento typ balení balzámů z důvodu hygienického hlediska, moc mi to nevyhovuje :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kalíškové balea balzámky mám moc ráda a pravidelně si je kupuji.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Balení vypadá příjemně,ale já citronovou vůni moc nemusím :(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja osobne nemám veľmi v láske kelímkove balzamy. No podľa recenzií ti sadol, čo som rada. Aké inak vôňa by j mňa zlákala.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk - nerehliadnite moju GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jé, vůbec jsem si nevšimla, že Balea přišla s něčím takovým :))!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. presne toto potrebujem! :D ja si na pery musím stále niečo natierať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ta vôňa môže byť vydarená ale je pravda, že tekutý balzam som ešte neskúšala :-) Miška
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadá krásne rozmýšlam o jeho kúpe takže vďaka za typ!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. No tak toto vypadá velice pěkně :) Budu se po něm asi muset podívat!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára