Recept: Palacinky na slaný spôsob

Aj vy máte niekedy chuť na niečo iné ako klasiku čo doma stále varíte? Z obyčajných palaciniek na sladko sa stali palacinky plnené šunkou, syrom a ďalším iným, vždy sobotu buď halušky alebo granadír teraz bola trochu zmena:-)
Potrebujeme:
cesto-
*vajce
*mlieko*hladká múka
*štipka soli
*olej
plnka
*syr hocijaký plátkový 
*horčica
*šunka
*kápia sterilizovaná
*kukurica z plechovice
*syr niva
Postup:
Ten je jednoduchý. Vyšľaháme klasické palacinkové cesto zo všetkých prísad. Cesto by malo byť také aby sa dalo ľahko rozlievať po panvici. A keď sú už palacinky hotové už ich stačí len naplniť. Na palacinku som natrela horčicu, na to som položila plátok syra, salámy, lyžička kápie a kukurice a na to nastrúhala kúsok z nivy. Palacinku som zavinula a vznikol vynikajúci obed z ktorého som najedená ešte večer. 

Kedže sa v palacinke nachádzalo dosť prísad bola dosť hrubá na to aby ste sa poriadne do sýta najedli. Samozrejme tieto palacinky sa mali obaľovať ešte v troj-obale ale myslím že to je už zbytočné. Lebo kým som ich všetky zabalila tak vychladli a potom ich treba aj tak prihriať v mikrovlnke a tak sa pekne všetok syr roztopí. 
Máte radi palacinky na slano? 
Dobrú chuť!!
Roumí

Komentáre

  1. Vypadá to nádherně, palačinky máš úplně luxusní :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, tak ty bych si teda určitě dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, vypadají skvěle :) Já mám ráda třeba špenátové :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadají skvěle, v náplni jsou samé dobroty:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj keď palacinky na sladko, také tie totálne sladké, od ktorých štípu uši, u mňa asi nič neprekoná :), tieto vyzerajú fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tieto tvoje úžastné palacinky som už obdivovala na tvojom Instagrame ale aj tak mi nedá, musím ti napísať aj tu. Sú krásne vydarili sa ti a ďakujem za recept hneď ceznajbližšie voľno sa ich chystám urobiť. Tak ti potom napíšem ako sa mi vydarili (alebo nevydarili) :) Kaˇudopádne dúfam, že budú aspoň z polovice také dobré ako tie tvoje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super recept :) vypadá to naprosto luxusně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mňam, já milujuu palačinky na slaný způsob, nejradši je mám se špenátem, šunkou a parmezánem, ale kombinace kukuřice, šunky a nivy mě ještě nenapadla, to musím vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. špenát v mraziaku ešte mám takže pre budúcnosť vyskúšam tiež:)

      Odstrániť
  9. YUMMMYY to vypadá naozaj skvele!!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vyzerá to naozaj chutne.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Palačinky na slano miluji, hlavně plněné špenátem.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mňam, mám na ně děsnou chuť, ale bohužel nemám ingredience, takže doufám, že tenhle recept nejdu, až ho budu hledat..:) Miluju palačinky na sladko, ale dělám si je až moc často, takže už to není ono...mňam, musím tenhle recept zkusit..:)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Síce som po obede ale mám hlad :-D mňam palacinky na takýto spôsob som ešte neskúšala ale vyzerá to výborne. Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára