Najlepší z mojich obľúbených Balea oil roll on lippen

O oleji na pery som raz čítala niekde v eshope ale nevedela som si predstaviť, čo to môže byť zač, tak som sa tým teda nezaoberala. Vždy to boli len obyčajné balzamy na pery. 
Hneď ako som sa dočítala o tomto oleji na pery, tak som si povedala že ho musím vyskúšať a naozaj sa oplatilo. Balea olej na pery s vôňou kokosa 10ml/2,09€ sa ľahučko pomocou aplikátora, čiže guľôčky nanáša na pery a krásne ich hydratuje. Ale hovorím reku nieje olej ako olej. Povedala by som, že sa skôr podobá na lesk na pery, aj keď sa pery až tak nelesknú iba mierne. Nachádza sa v takomto hnedom obale čo sa mne osobne veľmi páči lebo hnedú farbu mám hrozne rada a je naozaj milý a šikovný. 
Čo sa týka vôňe niekedy tam vôbec necítim tú voňu kokosa, iba takú zvláštnu arómu no musím povedať, že nie je to tak vždy. Inokedy zasa pekne vonia ako kokos. Tak niekedy neviem či ja mám nejaké fatamorgány alebo je tam tá vôňa nejako zle zamiešaná. Naozaj neviem, inak je to výborný pomocník aj na popraskané pery, ktoré taktiež chráni pred nepriaznivým vplyvom počasia. Na perách sa udrží celkom slušne lebo mala som aj balzamy ktoré sa len tak vytratili a to som nič nejedla či nepila. Prvá aplikácia prebehla úplne normálne trošku som tubu zatlačila prešla po perách a bolo. Na niektorých blogoch ste napísali že sa trošku ťažšie natieral tento olejček na pery ale ja som s tým problém nemala. 
Ako sa vám páči máte ho?
Roumí

Komentáre

  1. Uz jsem o nem hodne cetla, ale sama jsem ho zatim nezkousela, mam doma tolik balzamu, ze jsem si zakazala kupovat cokoliv dalsiho :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som si zakazala aj ja ale novým sa niekedy nedá odolať ale už sa aj ja pomaly krotím ☺

      Odstrániť
  2. Uz jsem o nem hodne cetla, ale sama jsem ho zatim nezkousela, mam doma tolik balzamu, ze jsem si zakazala kupovat cokoliv dalsiho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja po ňom pokukujem, lebo kokos a ja, to je moje, ale vzhľadom na moje zásoby balzámov na pery, asi zatiaľ odolám. Uvidíme dokedy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten vypadá vážně dobře, zrovna mám doma 3 nový balzámy, ale až alespoň jeden spotřebuju, tak se po tomhle rozhodně podívám :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Priznám sa, že som tento produkt v obchode nejak prehliadala i keď Balea značku mám veľmi rada. Ja osobne používam balzam na pery od Tiande a som nadmieru spokojná ale po tejto chvále sa na neho určite pozriem :) A možno sa objaví v mojej najbližšej giveaway

    Katka i s <a href="http://co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.com/2015/10/oktobrova-giveaway.html> krásnou GIVEAWAY</a>

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja už mám všelijakých balzamov a leskov na pery milión, ale vyzerá to tak, že potrebujem ešte jeden, tento :)))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypadá skvele!:)
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. amazing blog!!!
    Would you like follow each other? Follow me and I follow you :)
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hneď ako som prišla na tvoj blog tak som sa zamilovala a začala čítať všetky články! Dávam ti follow. :)
    Veľmi pekný príspevok.
    http://valley-of-the-dollss.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára