Jeden "matte lesk na pery" a druhý najobľúbenejší pomedzi nás

Sleek Matte me lesk na pery Birthday suit 
Prvé čo ma zaujalo bola jeho farba ktorá zjednotí farbu pier a zvýrazní. Viac krát som si všimla že po objednaní buď rúžu na pery alebo lesku je farba trochu iná ako na obrázku na danej stránke alebo časopise ale to až tak nevadí.  Na pohľad vyzerá krásne za 30 sekund na perách uschne a vyzerá presne ako na obrázku čiže "matte". Ale verte neni matte ako matte. Teda matte rúž a matte lesk je rozdiel. To som zistila až po kúpe tohto lesku, pri čom som si myslela opak. Že lesk bude vyzerať matne ale nebude veľmi vysúšať. Tento neskutočne vysuší pery pripadá mi to ako cez zimu keď fúka studený vietor pery máte vysušené a vy ste bez balzamu na pery. Pre mňa pohroma možno že niekomu z vás to nerobí problém ale mne dosť. 
Je bez vôňe a po nanesení vydrží na perách neskutočne dlho možno ako fixa na pery. Keďže na perách úplne uschne. Skúšala som si na tento lesk naniesť balzam na pery ale mala som pocit že sa mi ako keby postupne zošucháva z pier. No proste pre mňa je to katastrofa za tú cenu 6,20€ by som očakávala trošku inšie ale tieto "matte" lesky to majú asi v náplni práce vysušiť pery inak by to nebolo ono. Inak farba je veľmi pekná preto som si ho aj kúpila lebo sa mi strašne páčil  Kupovala som ho na krasotika.sk. Ale ako sa hovorí 100ľudí 100 chutí. Nevravím že ho nepoužijem niekedy ale často to určite nebude. A čo vy vlastníte nejaký? 

Astor Lip color butter 008Hug me 
Jedno toto masielko som už mala predtým a nedávno som si ešte zaobstarala jedno keďže táto farba vyzerala pre mňa lákavo a nie moc výrazná. Takže ho všetci dobre poznajú. Ale keďže sa v drogérii nachádzajú už dosť dlho mala som pocit že sa začína na perách lepiť neviem či je to iba môj pocit alebo naozaj no ale aj tak sa mi táto farba páčila. 
Určite budem rada keď mi napíšete aký je vaš najobľúbenejší produkt na pery? 
Roumí

Komentáre

  1. Astor lip butter mám taky a ve stejném odstínu a nosím ho strašně ráda :) A teda nelepí mi, je to takový příjemný balzámek :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na lesky jsem byla vždycky tak trochu "ujetá" :3 pěkný tip :) Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá úžasne :)

    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak o tomhle "typu" lesku jsem ještě neslyšela. Vypadá to super!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Matný lesk je skvělý a vybrala si krásnou nude barvu :) Sleek to prostě umí!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mám masielko od Astoru a zatiaľ mi vyhovuje :) no nad Sleekom som rozmýšľala, ale nakoniec som rada, že som si ho nekúpila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wau, tak ten od Sleeku vypadá fakt božsky ! :) A líbí se mi, že tolik vydrží, ten bych moc ráda zkusila :) Máslíčka od Astoru mám také, ale mám s nimi rozporuplné zkušenosti.. :( Tmavší odstíny do nude jsou fajn a svělé, ale ty světlejší barvy jako růžová a jiné mi zalézají do vrásek a vypadá to šíleně :(

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára