Také tie farby na pery

Veľmi sa mi páčia niektoré rúže aj keď ich používanie dosť obmedzujem, buď som stále v práci a tam mi je rúž na nič, doma kde ich niekedy poskúšam, a keď niekam idem siahnem väčšinou len po balzame. Mam pred nimi akýsi rešpekt pred tým, že by sa mi mohol rozmazať mimo a ja by som si to nevšimla, niektoré zvykli dosť vysúšať, aj keď teraz je na trhu už dosť takých ktoré hydratujú, alebo nemám rada keď sa napijem a rúž sa otlačí na pohár. Aaa všimla som si že niektoré červené rúže alebo ako sa to vezme pridajú žene viacej rokov, teda možno niekto chce pôsobiť staršie tak mu to nevadí ale mne hej. A ak mi náhodou už zmizne farba z pier určite nevytiahnem zrkadielko a nebudem si muchliť pery rúžom keď ma niekto vidí pri tom brrrrr/hambim sa/. A Tak som si najviac obľúbila telové rúže ako napríklad ten od Essence ktorý len vyrovná farbu pier a pekne zvýrazní. Takýto je môj pohľad na rúž.
A čo vy používate ich pravidelne? 
Ruž Alverde 22 Lovely Nude - ako mŕtva snehulienka :-) hrozný rúž pamätám si Evu Farnú mala podobný keď bola v porote superstar a vyzeralo to naozaj hrozne ako keby nemala ani pery 
 Avon Skin - mierne oranžová farba, krasna jemná a nie moc výrazná najlepšia na zimu kde zakryje tie moje modré pery zo zimy
 Yves Rocher rúž 39240 - žiarivá červená, najkrajšia akú mám, nie moc výrazná ale jemná hydratačná a krásna čerešňová vôňa i farba
 Eveline cosmetics 488 - pre barbie... ružovkastá farba, rúž ktorý patrí tiež medzi tie ktorý nevysúša 
 Avon soft coral - koral v mori..hydratačné pestré a veľmi pekné ma tento rad rúžov
 Essence rúž 03 come naturally - nenápadný, vyrovnáva tón farby pier a hydratuje essence musím ešte navštíviť tieto sa im naozaj podarili 
CERUZKOMANIA:-)
 Astor 007 Delicate Lilac
 Oriflame The One Cranberry cream
 Astor Matte 026 Royal Diva - nádherná fialová
Ktorý je váš obľúbený? Páčia sa vám? 
MAJTE SA PEKNE :-)

Komentáre

  1. Moc se mi líbí Astor Royal Diva a taky ta rtěnka od Essence. Sama mám odstín 07 Natural Beauty, ale nad Come Naturally taky uvažuju. :-) Stojí pár korun a jsou super, bez rtěnky si už nedovedu představit líčení. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa strašne páčil ta royal diva a na moje štastie sa mi ho podarilo vyhrať:)

      Odstrániť
  2. Krásne, super že si to nafotila, ja mam za to ruže ako môžeš vedieť až moc rada :-)) Tie masielka od Astoru su podľa mňa najlepšie !!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi ta rtěnka od YR, teď jsem si od nich pořídila rtěnku v tužce a úplně mě to nabudilo právě vyzkoušet i jejich normální rtěnky:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hezké barvičky, já mám ráda máslíčko od Astoru v odstínu Hug Me :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tieto rúže sa mi veľmi páčia a rozmýšľam o ich kúpe!:) Skvelý článok :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvěle nafocené :) Doma mám spíš výraznější barvy

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To jsou krásné barvičky! Já musím svojí sbírku rtěnek nutně doplnit - mám jen rudou :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Náhodou máš doma veľmi pekné a docela viditelné farbičky. Teda až na ten prvý, neni to ani môj štýl. Najviac sa mi páčia Yves Rocher rúž 39240 a Oriflame The One Cranberry cream a aj tebe na perách docela ppristanú. Ja mám rúže rada a používam ich často a rada, ale presne ako ty nemám rada ich dopľňanie na verejnosti :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe aspoň niekto sa so monou zhodol že na verejnosti nie:))

      Odstrániť

Zverejnenie komentára