Sila pivónky na vlasovú pokožku

KLORANE Šampón s výťažkom z pivónie 200ml má upokojovaťpodráždenú vlasovú pokožku a
svrbenie.


Čo je vlastne pivónia?  Je liečivá rastlina z Ázie.                                                                                   Je používaná pre svoje upokojujúce vlastnosti. Obsahuje látky s protidráždivými, upokojujúcimi vlastnosťami. Túto rastlinu pestujú v Ćíne a je ručne zbieraná, lúpaná, sparená a prirodzene sušená na slnku tieto protizápalové vlastnosti sú získavané z koreňa.






Tento šampón je prispôsobený tej najcitlivejšej vlasovej pokožke, ktorá trpí na podráždenie alebo svrbenie, tento šampón dodá úľavu a pocit komfortu. Vďaka veľmi jemnej umývacej báze pokožka znovu získa svoju prirodzenú rovnováhu. Zanecháva vlasy jemné a hebké. Neobsahuje žiadne parabény. Má ružovkastú farbu a ešte krajšiu príjemnú vôňu no radosť vlasy umývať. Tento šampón sa pohybuje do tých 7-15€/200-400ml.
Na obrázku nie je pivonka pre informáciu. Ja už tento šampón používam presne mesiac od kedy mi ho poskytli na testovanie, takže sa mi blíži už ku dnu čo znamená, že ho mám už dobre vyskúšaný. Bola som zúfala už neviem naozaj aký šampón použiť na vlasovú pokožku padajú mi suché lupiny na mieste nad ušami a nad čelom, keď sa tam poškrabem. Niekedy ma aj dosť pokožka svrbela. Tak na moje veľké očakávania som si myslela, že práve tento šampón bude ten, ktorý mi pomôže.
Do teraz som sa žiadnej zmeny nedočkala čo je veľká škoda. Lupiny mám aj naďalej akurát čo možno zmiernil tento šampón je to svrbenie hlavy. Mal by pomáhať aj teda na suché lupiny, ktoré sa ľahko odlupujú a padajú ale mne trochu nesadol. Mám pocit, že tieto veci na hlave sa pravdepodobne vyskytujú kôli strave, dedičnosťou alebo nejakou alergiou na potravu.

Máte nejaké skúsenosti s týmto šampónom? Pomohol vám? Alebo ako ste riešili podobný problém s vlasovou pokožkou ako mám ja? Ďakujem za každý komentár. 
Roumi

Komentáre

  1. Tuto značku neznám, takže nemám zkušenost a naštěstí mě lupy nijak netrápí. Tak snad najdeš něco, co pomůže :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. s touto značkou nemám skúsenosti a s lupinami mám trochu problémy, ale nie úplne veľké takže nejak extra to neriešim :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. So šampónom som sa ešte nestretla ani značku nepoznám ale lupiny mi občas vedia pokaziť náladu :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já pivoňky jako takové miluji, tak věřím, že v šampónu jako takovém musí skvěle vonět. jen je teda dost škoda, že ti vůbec nepomohl, to mě mrzí :(. Ale pamatuji si, že jsem jednou u jedné blogerky četla, že na lupy jsou super nějaké speciální vodičky, které se dají sehnat v lékárně a zabírají, jen si už bohužel nepamatuji, jak se tomu říkalo :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem skusim,, hlavne že pokožka už tak nesvrbela hlavne na to bol určeny

      Odstrániť

Zverejnenie komentára