Recept: Šťavnaté čokoládové rezy

V mojom prípade je to skôr v podobe torty. Do roboty kolegiňa doniesla geniálny zákusok no nepýtaj si hneď recept keď tak chutí. Jednoduchý hrnčekový a výborný. A ak máte radi čokoládu v tomto prípade aj granko neváhajte.
Cesto:
* 5vajec
* 1 hrnček kryštálového cukru
* 1 hrnček granka
* hrnček polohrubej múky
* 1 hrnček oleja
* 1 prášok do pečiva
Vrchná vrstva:
* šľahačková smotana
* 200g čokolády na varenie

Postup: 
Všetko spolu postupne vymiešať mixerom a dať upiecť pri 150-170°C záleží od rúry na tých 30-50min. Ja som skúšala či je cesto upečené špajdlou. Po upečení koláč polejeme kávou 1/2 hrnčeka nescafé s 1-2 lyžičkami cukru. Potrieme hocijakým lekvárom a necháme vychladnúť. 
Na vychladnutý koláč zvaríme šľahačkovú smotanu a dve 100g čokolády a vylejeme na vrch. Malo by to tuhnúť v chladničke nejakých 10 hodín. 

Recept je vhodný na malý plech. Ja som použila tento raz tortovú formu ktorá bola dosť malá na toľké cesto takže som niečo z vrchu odkrojila po upečení. Inak všetkým chutil a určite som ho nerobila posledný krát. Je naozaj jednoduchý a vynikajúci. 
Čo hovoríte pozdáva sa vám? Máte nejaký svoj obľúbený? 
DOBRÚ CHUŤ 
Roumí

Komentáre

  1. Vypadá neskutečně výborně :) A zdá se jednoduchý.

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten vyzerá skvelo, spravila si mi naň strašnú chuť:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňňáááám to vypada úžasne, určite musím skúsiť!:)♥

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam, vypadá to báječně :) Super tip, který ráda vyzkouším

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam ten vyzerá ale dobre a chutne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mňam takéto koláčiky ja môžem. Nedávno som robila podobný, tiež bude čoskoro na blogu:
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára