Moji letný favoriti ktorí ma ochraňovali počas horúčav

Síce je už dosť dlho po lete teda ani nie iba mesiac ale aj tak nikdy nezabudnem týmto pomocníkom, čo pre mňa urobili aby som sa nespálila na menšej slovenskej dovolenke. Škoda že sa nám už leto skončilo pretože ho milujem. Najradšej by som bola niekde kde je vyše 30°C, pretože radšej znesiem teplo ako zimu a myslím že určite aj veľa z vás.
Prvým favoritom tohto leta bol Eos Lemon, lebo mi chránil pery s jeho ochranným faktorom a ktorý je s príchuťou citróna pre osvieženie na horúce letné dni. Veľmi mi pomohol a vždy som ho mala zo sebou, pretože slnko toto leto celkom dosť pálilo.

Druhý v rade je krém na opaľovanie s ochranným faktorom 20 Sun Dance s vôňou kokosu. Je tu so mnou už druhý rok príjemne vonia a perfektne ochraňuje pokožku proti spáleniu. Postačil mi aj na tvár ktorú mi vôbec slnko nespálilo.

A posledný je olej na opaľovanie s OF15 Sun Vital. S beta karoténom a vitamínom E so strednou ochranou. Neobsahuje parabény. Kúpila som si ho priamo na dovolenke v Podhájskej. Už dlhšie som si chcela kúpiť olej na opaľovanie pôvodne Nubian ale na rýchlo som ho nikde nezohnala a nakoniec som našla tento, s ktorým som neskutočne spokojná, krásne vonia a chráni pokožku. Pre budúcnosť teda už žiadny nubian ale Sun Vital.
Máte skúsenosti s niektorým s výrobkov? Alebo čo najradšej používate ako ochranu pred 
slnkom?

Roumí

Komentáre

  1. Odpovede
    1. to presne neviem ale vždy písali o ňom že je s ochranným faktorom

      Odstrániť
    2. Je to jediný EOS čo má ochranný faktor a má SPF 15 nie je to nič extra ale aspoň niečo . :)

      Odstrániť
    3. Tak 15tka dakujem mozno to neni bohvie co ale stacilo celkom ☺

      Odstrániť
  2. Balzám na rty s SPF je pro mě v létě nutnost, protože mám neskutečně citlivé a náchylné rty :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opaľovacie mlieko s kokosovou vôňou som si tento rok tiež kúpila a bola som z neho neskutočne nadšená :) a citrónový eos je najlepší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam zalusk na ten eos ruzovy kokosove mlieko alebo aky je to presne ☺

      Odstrániť
  4. eos si plánuju koupit co nejdříve :)))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jaj, aj ja som milovník leta a toto jesenné počasie mi dáva zabrať. Ja tento opaľovák od Sundance a celkovo ich veci na opaľovanie i po opaľovaní zbožňujem. A EOS je super, mám mint verziu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eosov mám teda mnoho :D páčia sa mi tým ako vyzerajú ako chutia a aké su super na pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj,

    pozývam ťa na jesennú giveaway na mojom blogu!
    Hrá sa o super ceny, tak príď a skús šťastie!:)

    Krásny deň!
    XOXO

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/2015/10/giveaway-brazilsky-keratin-exclusive.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Opalováky z DM jsem měla moc ráda, ale jen do té doby, než mi po nich zežloutly moje nejoblíbenější bílo modré plavky :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nemáš nic jiného na práci než do všech pořád rýpat?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára